Igazából 2 kábel volt megégve a 6-ból,és a sarujaik.A csatlakozó is összeolvadt kicsit.égetteket biztosítékkal összekötöttem.Többit simán összeforrasztottam.Azóta van töltésem.
Khmmm, tudom, lehet furcsa a kérdésem, de nem kapcsoltad véletlenül át a jobb oldalon a "megszakító" piros gombot? Volt ám nekem is ilyen és enyhe pánikba estem, hogy bedöglött a moci.
Nem nevetni! Mért és féktárcsával is indultam én már el. Na és?
Indultam volna! Aztán elfeküdtünk mindketten!
Ma bebőrtdítettem a 400-as gépezetet. Aztán elsőre nem másodikra el is indult majd a szívató ügyetlen kezelése végett le is ált pár mp után.(Én voltam ügyetlen) Ez után jött a meglepetés olyat produkált a gép h hiába adtam rá a gyújtást nem villant fel semmilyen lámpa és nem tudtam indítani se.
Az aksit megnéztem van benne kraft. A biztosítékokat is megnézem azok is épek.
Valakinek valami ötlete esetleg?
Köszi előre is
Igazad volt! Megnéztem a fesz.szabályzót és a csatlakozó meg a kábelek el vannak olvadva... Talán az akksi még megmenthető, elkezdtem tölteni kímélő módban. Akinek esetleg van működőképes fesz.szabályzója csatlakozóval együtt küldhetne nekem egy árajánlatot. Előre is köszi!
ez most komoly h a zsír új akksit kinyírta?! Mert akkor tényleg hülyét kapok! Hogy lehetne biztosra menni egyébként? Honnan lehet tudni h a feszszabályzó kuka? Azt ki lehet mérni valamivel? Na meg mennyibe fáj egy feszszab?
Töltöttem fel egy videót. Nemsokára látható a videóimnál. Egyébként hogy tudom ellenőrizni hogy nem máshol van e a hiba? Röviden annyi volt a szitu h reggel a budai rakparton elkezdett rángatni, leállít. Ez után már meg se tekerte az önindító, pedig vadi új akksi van benne. Vittünk bikakábelt. Rámértem és járó motornál 11,30V volt semerre nem ment. Aztán rá a bikakábel és 13,40V körül, cibálásra ingadozik, volt amikor 10V-ra is lecsökkent (nemtom h ezt sikerült e elkapni a videón). Szívesen veszem a tanácsokat! Köszönöm előre is!
Ez már biztos? Nem valahol a generátor és az akksi között van a gebasz? (az elmúlt 15 évben sok ZZR-t láttunk, de generátorhibára még a százezer feletti pldányoknál se panaszkodtak...)
Sziasztok! Nahát az új zzr szerzeményem már le is döglött... Kiderült nem az akksival van gond, hanem a generátor nem tölt. Ilyenkor szereznem kell egy bontott generátort, vagy mi a teendő? Hol tudom megnézni a generátort? Bal oldali dekli? Azon csodálkozom idáig nem rohadt le a gép! Tegnap autópályán jöttem még jó h nem ott állt le!
oktatni jönnek, nem átfogó ellenőrzést tartani, basszus. nyugi, egyébként is jó arcok, ha tudnák, se szólnának (én tavaly egy műszaki nélküli, kölcsönrendszámos vassal mentem a tréningre, amivel időben el is dicsekedtem nekik, ne utólag lepődjenek meg - ahhoz képest ez semmi... )
de legalább Holle anyó pihenni tért, szépen alakul itt az idő, jó lesz ez:
Nem nevetni! Mért és féktárcsával is indultam én már el. Na és?
Indultam volna! Aztán elfeküdtünk mindketten!
Ma bebőrtdítettem a 400-as gépezetet. Aztán elsőre nem másodikra el is indult majd a szívató ügyetlen kezelése végett le is ált pár mp után.(Én voltam ügyetlen) Ez után jött a meglepetés olyat produkált a gép h hiába adtam rá a gyújtást nem villant fel semmilyen lámpa és nem tudtam indítani se.
Az aksit megnéztem van benne kraft. A biztosítékokat is megnézem azok is épek.
Valakinek valami ötlete esetleg?
Köszi előre is
de legalább Holle anyó pihenni tért, szépen alakul itt az idő, jó lesz ez:
Én is megyek holnap Dunaújvárosba, a rendőrnapra.
Kutya!
Biztos nem "Zsanettoznak" meg a rendőrök, hogy csak Akorl. jogsim van, és a Z750-el megyek?
Még
Persze, hogy van!
de esőben kihagyom
jut eszembe van nagy "A" jogsid?
Dunaújváros...?
Gyere le te is, legalább találkozunk...