Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fesszabályzóval szívóknak némi hasznos link: Generátor javítás
Igazából 2 kábel volt megégve a 6-ból,és a sarujaik.A csatlakozó is összeolvadt kicsit.égetteket biztosítékkal összekötöttem.Többit simán összeforrasztottam.Azóta van töltésem.
ÉS hogy szereztél új csatlakozót rá?
Khmmm, tudom, lehet furcsa a kérdésem, de nem kapcsoltad véletlenül át a jobb oldalon a "megszakító" piros gombot? Volt ám nekem is ilyen és enyhe pánikba estem, hogy bedöglött a moci.

Nem nevetni! Mért és féktárcsával is indultam én már el. Na és?
Indultam volna! Aztán elfeküdtünk mindketten!
Sziasztok!

Ma bebőrtdítettem a 400-as gépezetet. Aztán elsőre nem másodikra el is indult majd a szívató ügyetlen kezelése végett le is ált pár mp után.(Én voltam ügyetlen) Ez után jött a meglepetés olyat produkált a gép h hiába adtam rá a gyújtást nem villant fel semmilyen lámpa és nem tudtam indítani se.
Az aksit megnéztem van benne kraft. A biztosítékokat is megnézem azok is épek.
Valakinek valami ötlete esetleg?
Köszi előre is
Nekem is meg volt égve.Itt volt javaslat,hogy új csatit rá és talán jó.Jó is lett.
Igazad volt! Megnéztem a fesz.szabályzót és a csatlakozó meg a kábelek el vannak olvadva... Talán az akksi még megmenthető, elkezdtem tölteni kímélő módban. Akinek esetleg van működőképes fesz.szabályzója csatlakozóval együtt küldhetne nekem egy árajánlatot. Előre is köszi!
vidd vissza az akkut ahol vetted, cseréljék ki mond hogy cellazárlatos...ki kéne cserélniük. garancia van rá biztos.
ez most komoly h a zsír új akksit kinyírta?! Mert akkor tényleg hülyét kapok! Hogy lehetne biztosra menni egyébként? Honnan lehet tudni h a feszszabályzó kuka? Azt ki lehet mérni valamivel? Na meg mennyibe fáj egy feszszab?
új akksit és másik, jól működő fesz szabályzót bele - valószínűleg meg fog oldódni a gond a generátor javítása nélkül is.
Töltöttem fel egy videót. Nemsokára látható a videóimnál. Egyébként hogy tudom ellenőrizni hogy nem máshol van e a hiba? Röviden annyi volt a szitu h reggel a budai rakparton elkezdett rángatni, leállít. Ez után már meg se tekerte az önindító, pedig vadi új akksi van benne. Vittünk bikakábelt. Rámértem és járó motornál 11,30V volt semerre nem ment. Aztán rá a bikakábel és 13,40V körül, cibálásra ingadozik, volt amikor 10V-ra is lecsökkent (nemtom h ezt sikerült e elkapni a videón). Szívesen veszem a tanácsokat! Köszönöm előre is!
igen, igen, a TEK egész nap a sportmotor fórumot olvassa, hogy korlátozott jogsikra vadásszon... jelszó: AK-47-essel az Ak jogsi ellen
Most, hogy beírtad a fórumra, már semmi sem biztos... :)
szia nekem van generátorom 12000.-
Ez már biztos? Nem valahol a generátor és az akksi között van a gebasz? (az elmúlt 15 évben sok ZZR-t láttunk, de generátorhibára még a százezer feletti pldányoknál se panaszkodtak...)
Sziasztok! Nahát az új zzr szerzeményem már le is döglött... Kiderült nem az akksival van gond, hanem a generátor nem tölt. Ilyenkor szereznem kell egy bontott generátort, vagy mi a teendő? Hol tudom megnézni a generátort? Bal oldali dekli? Azon csodálkozom idáig nem rohadt le a gép! Tegnap autópályán jöttem még jó h nem ott állt le!
oktatni jönnek, nem átfogó ellenőrzést tartani, basszus. nyugi, egyébként is jó arcok, ha tudnák, se szólnának (én tavaly egy műszaki nélküli, kölcsönrendszámos vassal mentem a tréningre, amivel időben el is dicsekedtem nekik, ne utólag lepődjenek meg - ahhoz képest ez semmi... )
de legalább Holle anyó pihenni tért, szépen alakul itt az idő, jó lesz ez:
Sziasztok!

Én is megyek holnap Dunaújvárosba, a rendőrnapra.

Kutya!
Biztos nem "Zsanettoznak" meg a rendőrök, hogy csak Akorl. jogsim van, és a Z750-el megyek?
majd amikor nyári estéken az ablakpárkányon sétál...történnek balesetek..
Az nincs zsákba .
Még
szőke nő..sárga motor..atyaég mi lehet még a zsákbamacska
Ez most komoly kérdés volt...?

Persze, hogy van!
persze

de esőben kihagyom

jut eszembe van nagy "A" jogsid?
Hmmm, hétvégén...?
Dunaújváros...?

Gyere le te is, legalább találkozunk...