Egy erdekes jelenseget tapasztalok nem tul reg a masinamnal. A fordulatszammero kb ketszeres erteket mutat a valoshoz kepest. Egyik naprol a masikra. Neha jo, de tobbnyire nem. Talalkozott mar valaki ilyennel? Egy 1100C-rol van szo...
Piros fehér mintha az első féké lenne, ami a junction boxba megy, fekete-sárga meg van egy pár. Persze jó lenne tudni legalább egy köbcentit, modellt, a kép 600-as E modell
Sziasztok tudnátok segíteni hogy ennek a két vezetéknek hol lenne a helye mert nincsenek bekötve a fö korbácsból jönnek ki az önindító relé mellett és jó vastagok 2.5mm2-nél vastagabbak én akksira tippelnék
Hátsó lábtartó csupasz fém és nem épp egy jó regéz elnyelő képességgel megáldott darab. Az utas lábát terheli a rezgés, ezért gumizott lábtartóra szokás cserélni. Megoldottam a gumizást 300Ft-ból .
Szuper Köszönöm! Lassan teszek majd fel róla képeket, de előbb még van pár vizsgám... Kíváncsi leszek a karbipuccra meg szinkronra is mert még elég kaki a gép, ingadozik az alapjárat, torpan stb. De még így is nagyyyyonnagyon tetszik! Főleg h még 3ezres fordulaton is akkora nyomaték van benne, hogy alig bírok kapaszkodni. Lenne egy olyan kérdésem, hogy a műszerfalon hiányzik a km nullázó, valamint a fordulatszámmérő óránál is van egy számláló (az nemtom mi akar lenni). Na az utóbbi nem számol. Lehet kezdeni ezzel valamit, vagy venni kéne egy bontott műszerfalat?
ott van Tamás linkje, a megfelelő típuskódú 600 -as könyv letöltésével szinte minden infóhoz hozzájutsz, de a www.louis.de n is van egy hasznos bike-databank, ahol feltöltési mennyiségek, áttételek stb megtalálhatók, sőt, a szervizhez szükséges alkatrészek cikkszáma is.
nos, először is gratulálok a vashoz, jó áron vetted és szép a masina.
olajat sima 10w40, ez a gyári minimum előírás, kár variálni, Repsolban kb 10 rugó (olajszűrővel együtt), Motulban pedig 13 a szett.
YTX12-BS a gyári akksija, a jó minőség kb 14 körül indul (nálam 13 977 Ft jelenleg)
Nézzetek rá a légszűrőre, gyertyákra is a szervizeléskor, előbbi valszeg nem lesz plusz költség (többször tisztítható), míg utóbbi kb. 8 rugó/4db, gyári NGK ban.
kutya megérgezik és tuti mindenre válaszol. Én annyit tudok mondani, hogy nekem 10W-40-el üzemel a gép és semmi probléma, minden okés. Repsol 10W-40 kutyánál vettem, ő ezt ajánlotta.
Üdv! Megvásároltam az említett ZZR-t, még mindig nagyon tetszik! Lenne pár kérdésem. Először is milyen olajat tegyek bele? 10W50 vagy inkább 15W50? Én a 15W50-re gondolok, mert azért nem egy mai darab már (1993), lehet kell neki a sűrűbb olaj. És az olajszűrő milyen típusú? Na meg kéne bele egy akksi. Mekkora a gyári akksija?
Köszönöm a felvilágosítást! Sokat segítettél. Azt hittem h az akksi generátor hibája. Üresben csinálta ezt a jelenséget, ezért nem hiszem h a hátsó kerékkel lenne baj. Na még felhívom a fószert mert nagyon tetszett a gép!
Tegnap sikerült egy nagyon rövid Dobogóköves karikát megtenni. Dobogókőről lefelé teljesen eláztunk sajna, szóval 2 személlyel a kanyarokban néha még 50-el is mentünk :) Új motoros ruha betesztelve :) Köszi Kill mégegyszer!
szia!
a holtjáték szinte biztosan a hátsó gumipogácsa hibája, ami nagyjából húsz rugós költség újonnan, ZZR típushiba.
a gyenge akksi viszont felelhet a torpanásért, 11 volt körül/alatt már nem hibátlan a gyújtás, kihagyhat a gép. ráadásul a gyenge akksi a fesz szabályzó hibájára is utalhat (ha csak nem állt hónapokat a vas), hiszen ez is előfordul a ZZR-eken - de szerencsére más típushibától nem kell tartanod.
Olajcsere, szelephézag ellenőrzés, lehet, h másik akksi is kell, szinkron és egy alapos átnézés, plusz a gumipogácsa, ugye - 40-50 között számolj az első szervizre, de azzal már alaposan átrághatod a vasat, h utána csak motorozni kelljen vele.
Szevasztok! Épp motorvásárlás előtt állok és kiszemeltem egy 600as ZZR-t. Hangra nagyon szép volt pöcc röff beindult pedig azt mondja a csóka állt már egy jó ideje. Namármost az első furcsaság h 1esben torpant a gép kb. 3ezres fordulatnál utána jól húzott minden sebesség fokozatban. A másik ami nem tetszett h húztam neki egy kövéret üresben és idő kellett neki h visszaessen a fordulatszám, valamint amikor rajta ültem és akkor húztam meg kicsit egy erősebb rángatást érzetem, mintha valaminek holtjátéka lenne. A kövi megkértem a csókát vegye le az ülést mert rá akarok mérni az akksira. Leállította a gépet levette az ülést, már nem tetszett amit láttam (11,6V) ráindított lement a feszültség 6V-ra be sem indult a gép. Én arra tippelek, h kuka az akksi és mielőtt odaértünk volna gyorsan feltöltötte, meg beindította a gépet mert ahhoz képest h hetek óta állt egy fél tekerésre egyből beindult. 370ért volt meghirdetve 330-at mondtam a fószernek, mivel idén nem cserélt olajat sztem kell neki egy szinkron nameg egy új akksi. Ti mit gondoltok, megéri a gép a pénzét? 360ért akarja odaadni. Erről a gépről lenne szó
Írj majd skype-on, néha fel-felnézek oda is.