Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pálinkásat!
Írj majd skype-on, néha fel-felnézek oda is.
Sziasztok!

Egy erdekes jelenseget tapasztalok nem tul reg a masinamnal. A fordulatszammero kb ketszeres erteket mutat a valoshoz kepest. Egyik naprol a masikra. Neha jo, de tobbnyire nem. Talalkozott mar valaki ilyennel? Egy 1100C-rol van szo...

Elore is koszi.
Szia &RASH. Majd kereslek esztergálás céljából.
Piros fehér mintha az első féké lenne, ami a junction boxba megy, fekete-sárga meg van egy pár. Persze jó lenne tudni legalább egy köbcentit, modellt, a kép 600-as E modell
Sziasztok tudnátok segíteni hogy ennek a két vezetéknek hol lenne a helye mert nincsenek bekötve a fö korbácsból jönnek ki az önindító relé mellett és jó vastagok 2.5mm2-nél vastagabbak én akksira tippelnék
250ft.bicigli markolat.
Az én lábtartóm gyárilag gumírozott de az idő vasfoga megeszi. Elöbb utóbb az enyém sorsa is ez lesz.
Hátsó lábtartó csupasz fém és nem épp egy jó regéz elnyelő képességgel megáldott darab. Az utas lábát terheli a rezgés, ezért gumizott lábtartóra szokás cserélni. Megoldottam a gumizást 300Ft-ból .
Szuper Köszönöm! Lassan teszek majd fel róla képeket, de előbb még van pár vizsgám... Kíváncsi leszek a karbipuccra meg szinkronra is mert még elég kaki a gép, ingadozik az alapjárat, torpan stb. De még így is nagyyyyonnagyon tetszik! Főleg h még 3ezres fordulaton is akkora nyomaték van benne, hogy alig bírok kapaszkodni. Lenne egy olyan kérdésem, hogy a műszerfalon hiányzik a km nullázó, valamint a fordulatszámmérő óránál is van egy számláló (az nemtom mi akar lenni). Na az utóbbi nem számol. Lehet kezdeni ezzel valamit, vagy venni kéne egy bontott műszerfalat?
ott van Tamás linkje, a megfelelő típuskódú 600 -as könyv letöltésével szinte minden infóhoz hozzájutsz, de a www.louis.de n is van egy hasznos bike-databank, ahol feltöltési mennyiségek, áttételek stb megtalálhatók, sőt, a szervizhez szükséges alkatrészek cikkszáma is.
nos, először is gratulálok a vashoz, jó áron vetted és szép a masina.
olajat sima 10w40, ez a gyári minimum előírás, kár variálni, Repsolban kb 10 rugó (olajszűrővel együtt), Motulban pedig 13 a szett.
YTX12-BS a gyári akksija, a jó minőség kb 14 körül indul (nálam 13 977 Ft jelenleg)
Nézzetek rá a légszűrőre, gyertyákra is a szervizeléskor, előbbi valszeg nem lesz plusz költség (többször tisztítható), míg utóbbi kb. 8 rugó/4db, gyári NGK ban.
Sziasztok. Valamiért nem tudok letölteni manualt.
Kutya. Esetleg neked nincs ZZR 400-hoz?
REPSOL 10W40 elég.
AKKUMULÁTOR
ZZR 600 YTX12-BS
Okkk!
kutya megérgezik és tuti mindenre válaszol. Én annyit tudok mondani, hogy nekem 10W-40-el üzemel a gép és semmi probléma, minden okés. Repsol 10W-40 kutyánál vettem, ő ezt ajánlotta.
... Apa induljunkmááá :)
Üdv! Megvásároltam az említett ZZR-t, még mindig nagyon tetszik! Lenne pár kérdésem. Először is milyen olajat tegyek bele? 10W50 vagy inkább 15W50? Én a 15W50-re gondolok, mert azért nem egy mai darab már (1993), lehet kell neki a sűrűbb olaj. És az olajszűrő milyen típusú? Na meg kéne bele egy akksi. Mekkora a gyári akksija?
Köszönöm a felvilágosítást! Sokat segítettél. Azt hittem h az akksi generátor hibája. Üresben csinálta ezt a jelenséget, ezért nem hiszem h a hátsó kerékkel lenne baj. Na még felhívom a fószert mert nagyon tetszett a gép!
Tegnap sikerült egy nagyon rövid Dobogóköves karikát megtenni. Dobogókőről lefelé teljesen eláztunk sajna, szóval 2 személlyel a kanyarokban néha még 50-el is mentünk :) Új motoros ruha betesztelve :) Köszi Kill mégegyszer!
szia!
a holtjáték szinte biztosan a hátsó gumipogácsa hibája, ami nagyjából húsz rugós költség újonnan, ZZR típushiba.
a gyenge akksi viszont felelhet a torpanásért, 11 volt körül/alatt már nem hibátlan a gyújtás, kihagyhat a gép. ráadásul a gyenge akksi a fesz szabályzó hibájára is utalhat (ha csak nem állt hónapokat a vas), hiszen ez is előfordul a ZZR-eken - de szerencsére más típushibától nem kell tartanod.
Olajcsere, szelephézag ellenőrzés, lehet, h másik akksi is kell, szinkron és egy alapos átnézés, plusz a gumipogácsa, ugye - 40-50 között számolj az első szervizre, de azzal már alaposan átrághatod a vasat, h utána csak motorozni kelljen vele.
Regisztráció nélkül lehet letölteni! Rengeteget szedtem már le innen.
Helló.Köszi a segítséget de már próbáltam. Mindenhol regisztrálni stb. Nem akarok egy virust se a gépre. Azért köszi a segítséget.
Szevasztok! Épp motorvásárlás előtt állok és kiszemeltem egy 600as ZZR-t. Hangra nagyon szép volt pöcc röff beindult pedig azt mondja a csóka állt már egy jó ideje. Namármost az első furcsaság h 1esben torpant a gép kb. 3ezres fordulatnál utána jól húzott minden sebesség fokozatban. A másik ami nem tetszett h húztam neki egy kövéret üresben és idő kellett neki h visszaessen a fordulatszám, valamint amikor rajta ültem és akkor húztam meg kicsit egy erősebb rángatást érzetem, mintha valaminek holtjátéka lenne. A kövi megkértem a csókát vegye le az ülést mert rá akarok mérni az akksira. Leállította a gépet levette az ülést, már nem tetszett amit láttam (11,6V) ráindított lement a feszültség 6V-ra be sem indult a gép. Én arra tippelek, h kuka az akksi és mielőtt odaértünk volna gyorsan feltöltötte, meg beindította a gépet mert ahhoz képest h hetek óta állt egy fél tekerésre egyből beindult. 370ért volt meghirdetve 330-at mondtam a fószernek, mivel idén nem cserélt olajat sztem kell neki egy szinkron nameg egy új akksi. Ti mit gondoltok, megéri a gép a pénzét? 360ért akarja odaadni. Erről a gépről lenne szó
Sziasztok!

Este 20:20 körül Andretti... ha van kedve valakinek csatlakozni, utána kis esti gurulás a városban...

Szép estét mindenkinek!