Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hüjjeeeeeeee Buta Kawakakis:)))
Mennye' innen...
Bontsd el :))))
Szia!

Koszi elore is ha megirod! :) Nekem talan a hetvegen lesz idom foglalkozni a dologgal. Ha igy lesz es jutok valamire akkor sikitok. :)

Mas. Szinten ZZR1100C. Olajcserekor eszrevettem, hogy az olajteknoben levo szenzor (ha jol sejtem, akkor nyomasmero) csatlakozoja szet van huzva. Osszedugtam, es allo motornal gyujtas raadasa utan vilagitott az "oil" lampa es villogott a ket uzemanyagvisszajelzo lampa. Gyorsan szethuztam, mint ahogy volt, de utolag belegondolva ki kellett volna probalni jaro motorral is, mivel allo helyzetben az olajnyomas tenyleg alacsony. :) Normalis ez a mukodes vajon? Tehat allo motornal villognia ill. egnie kell ezeknek a lampaknak vagy nem veletlenul volt szethuzva ez a csatlakozo?
Szia!

Nekem egy halott akksival csinalta ezt. Bebikaztam autorol, de ahogy levettem a bikakabelt leallt a gep. Szoval normalis ha leall akksi nelkul. De tenyleg nem tesz neki jot.
akkor marad az ebay - kicsit bonyolultabb, de legalább olcsó.
sziasztok tudna nekem valaki segíteni?
van egy kawa zzr 400 92 es belpiacos motorom és a szervizek nem foglalkoznak velem.
a probléma az lenne hogy hidegen szépen jár a motor 1300-1400 fordulat körül de pici gázadáskor lassan esik vissza az alapjárat melegen ha mentem vele kb öt percet akkor az alapjárat 2000 és 3000 közt marad és nem esik vissza. tudna valaki segiteni hogy mi a probléma?!
Ajánlatos nem szórakázni , mert sokba kerülhet.!
Szia kutya, amit irtál,számot nem tudnak segíteni,a hátsó kapaszkodóba.zzr1200
Sziasztok.

Kérdésem: ZZR 400 D blokk - ZZR 600 E blokk, át lehet e úgy építeni hogy a 400 as lesz az alap és 600 lesz belőle? köszi.
akkor többet nem játszom vele
szia,
XII., Normafa környéke.
Nem kellene leszedni az akku saruit járó motor mellett mert a motor elektronikája behalhat! Az akku túlfeszültség stabilizálást is végez, gondolok a motor hálózatán "utazó" tűimpulzusokra.
köszi a jo tanácsokat de lene még egy kérdésem mégpedig az hogy ha az akksiról leszeditek bármelyik sarut nektek is meg áll a motor? mert ez igen....
ja és egy lánc nittelöt nem tudna valaki kölcsön adni 10 percre ?
Szerwusz Kutya !

Te merre vagy található helyileg Bp.-en ?
köszi a jo tanácsokat de lene még egy kérdésem mégpedig az hogy ha az akksiról leszeditek bármelyik sarut nektek is meg áll a motor? mert ez igen....
ja és egy lánc nittelöt nem tudna valaki kölcsön adni 10 percre ?
nézd át a vezetékeket, csatikat, ne legyen törés tiszta legyen minden. ha ez megvan, mehet a passzív hűtő a fesz szabályzó alá, hátha megmenti.
bónusz tipp: ha gyengül az akksi (ez ált. 2-3 éves kor után jön szóba), az szintén terhelheti a fesz szabályzót - az enyém is így halt meg anno. nézzétek meg egy új akkuval is, hátha csak ennyi a titok, és megmenthető vele az alkatrész.
Nah gyerekek ;), a sok ZZR eladó cuccom mellet (kipufogó, bubis plexi, indexburák, fék lámpa, tan-bra mágneses ...) itt egy új gyöngyszem:

vadi új Bagster feket/piros 14 eFt-ért:
Meg kellene mérni mennyi az annyi?! Lehet zárlatos az akku, és megnőtt a töltőáram.
a márka tulajdonképpen mindegy, de a kérdésre válaszolva: igen, bármelyik 10w-40 mkp. olaj megfelelő bele.
Sziasztok!
zzr1200-be passzol-e a Repsol 10-40-es sport motor olaj?
egy 91-es 600 zzr D model aminek szerintem tulságosan melegszik a fesz.szabályzoja de még tölt 13.99 csak attol félek nem sokáig
A heten fog bejonni egy azthiszem ZX 6RR ilyen problemaval. Irom majd mit talaltam de te is irhatod ha hamarabb jossz ra mi a gond.