A refi nekem is teljesen rendben van, csak a tompitottal van gaz.
Olvastam amcsi forumokon hogy paran jartak mar igy de megoldast meg nem talaltam ott sem.
nem, nekem teljesen fasza, a gyertyafény hatkilós után meg is lepődtem, talán az autómnál is keményebben világít, ezért imádok vele este menni. (a fényszórót meg hagyjuk is, ha azt felnyomom, mindig nappal van )
Nekem a 400-asba gyárilag 2 pólusú volt, de most mikor cseréltem a gyertya sort 1 pólusú lett beletéve, sima NGK CR9E . 1200km-t mentem azóta és nem veszek észre változást.
kawasaki zzr 600 95ös évjárat ngk cr9e v ngk cr9ek gyertya? Kutyától rendeltem a cr9e-t. mi a különbség a kettö között? mindkettövel ugyanugy jó a motor?
Kornyezetvedelmi dolog. Friss levegot vezet a kipufogo konyokbe hogy a nem elegett uzemanyagot elegesse. Vacum vezerli a szelepet ami a legszurohazbol kapja a friss levegot. Sokan ledugozzak a kivezeteseket ahogy a kepen is latszik. Nem minden motoron van ilyen. Kartergaz minden motoron mashol van, neha a hengerfejbol neha a blokkbol vezetik a legszurohazba, a BMW K sorozatnal egyenesen az injektrokkal szembe a szivocsonkba.
azok a teglalap alakú valamik ahonnan a cső jön szintén egy egy szelep. Ezen vagy lebontották a rendszer többi részét vagy nincs visszavezetes. A kicsiken nem tudom hogy oldották meg.
A kartergázt fentről szokás elvezetni. Legalábbis én mást még nem nagyon láttam - autókon is a szelepfedélről vezetik el, egyébként is ott gyülik össze leginkább.
De hát az a hengerfej. A kartergáz visszavezetés az alulról középről jön nem? Nekem is van a 400-ason a hengerfejen két kis téglalap, de az csak egy mélyedés. A képen elvileg 400-as vagy 600-as motorja van.
Az 1100-en a kartergáz visszavezető rendszer része, csak ott ugy néz ki hogy az összekötő cső ketté van vágva és egy szelep van beletéve ami a légszűrőházba vezeti egy harmadik csövön. Itt ezek szerint az nincs csak a csonkokat összekötötték.
Üdv Emberek!
Egy gyors, rövid kérdéssel terhelnélek titeket. ZZR 600as kawasaki tegnap melegen nem akart beindulni. öninditóztam 5mp-ig semmi gyutjás le megint öninditóztam megint semmi és 3djára kapta el. de nem is ugy indult ahogyan szokott melegen. nemtudom hogy miért, de az enyém ugy indul mikor már meleg h beindul 2500ra felzúg és onnan ojan 2-3 mp alatt esik le 1200-1500ra a rendes alapjárati fordulatszámra. nos mikor nagy nehezen beindult nem is brugott fel ugy ahogy szokott. utánna othon 3x is inditottam ugyanugy csinálta mint máskor. valakinek valami ötlete hogy miért nem akart ott indulni, meg miért nem ugy indult ahogy kellett volna? karbiszinkront tavaly összel kapott meg gyertyapucolást. várom a válaszokat,
köszii
Olvastam amcsi forumokon hogy paran jartak mar igy de megoldast meg nem talaltam ott sem.