Új ZZR tulaj lettem. Érdeklődnék, hogy találkoztatok-e olyan hibával, hogy villognak a lámpák rendszertelenül, ha fel van kapcsolva.
Műszerfal a fényszóró a hátsó lámpa egyaránt.
Okes, koszi az oldalakat, majd jovoheten megnezem akkor az indito gombot is. De amint latom a kezikonyvbe, konyebb szetkapni es kitakaritani mint atmerni.
nekem 400 van ugyanezt csinálta,a tank alati csöveket nézd meg vagy trafo.
én ezt javaslom de lehet akármi is igy látatlanba ha pesti vagy tok adni egy telot aki profi
Köszönöm mindemkinek a segitséget!
majdnem rendeltem 4 membránt a porlasztokhoz,végül kiderült hogy csak a benzintank alati vákumcső csuszot le.
Most tökéletes!
Sziasztok! nekem zzr250-esem van! olyan problémám lenne hogy menet közben fullad rángat , durrog , és van amikor le is áll sőt olyan is van hogy szívatóval csak 1000 pörög ! a karbikat és a gyertyát már kipucoltam de még így is rossz ! ha leáll és indítanám, csak szívatóval indul és nagy ritkán pörög föl :D valaki esetleg tudna valami hasznosat mondani hogy mi lehet a probléma !
Ha ettől indult volna, akkor nem a relére van szükséged, hanem az indító gombnak van szüksége némi takarításra, mivel elég nyitott konstrukció a kormánykapcsoló, az évek során teli megy kosszal, ami aztán érintkezési problémákat okoz. Multiméterrel tudod ellenőrizni, hogy működik-e. Itt a linken írtam korábban valami hasonlóról
Ha meg a relé nem működik, akkor az előző hozzászólásomban lévő link alapján kapd szét a relét, és takarítsd meg, vagy csináltasd meg valakivel.
Kosszi a tippeket skacok, ma megprobaltam masik aksival es azzal sem indult, aztan az indito rele erintkezoit ossze zartam csavarhuzoval, es akkor mar indult volna a moci. Ugyhogy ha minden igaz arra van szuksegem
az YTX12-BS jó lesz bele, az a gyári ajánlás, de érdemes vmi rendes gyártót választani (ált. 15 000 Ft-tól indul), mert az olcsó akkuk nem sokáig húzzák, és a lemerült telep miatt a fesz szabályzó is tönkre mehet.
Lemerült akksi mellett lehet indító relé problémád is. Ez a motor bal oldalán van a hátsó oldalidom fedésébe, kb az akku mellett, piros sapkája van, 30A biztosíték van benne. nekem anno volt valami gond az indítással a kapcsoló gombnál - érdemes kitakarítani a kormánynál -, és az érintkezők össze lettek zárva csavarhúzóval, ekkor indult a gép. Tarka-féle összeállítás az indítórelé javításról, olvad el.
Sziasztok, uj vagyok itt, nem tudom hogy volt e mar rola szo, de milyen akkukot van a 600-as zizikbe? Az enyemnek azt hiszem kapput, YTX9-BS van benne ami csak 8Ah, a kezikonyv szerint 12Ah kellene. De a neten mindenhol csak YTX12-BS talalok a zizikhez ami megint csak 10Ah.
Egyebkent a motor most csak kattog ha ondinditozom es mintha uresen egyet-egyet forgatna az uzemanyagpumpa, ezt megelozoen meg elindult (de valamilyen egett vezetek szag jott a tartaly alul, nem volt tul eros epp csak hogy erezni lehetett) bemelegitettem uzemire, aztan kikapcs, atoltoztem, vissza a mocihoz es mar nem indult. Valami tipp hogy mitol lehetett?
BTW: bocs hogy ekezetek nelkul irok de szlovak billenytuzettel nem egyszeru
Azóta változtak a szerelők és az iroda részen már nem azok a lányok dolgoznak. Én tavaly csináltattam a párom motorját ott és nem volt semmi gond. Árfekvésben meg nem tudom megmondani hogy drága vagy nem mert akkor ők voltak az első szerelő akit a közelben találtam meg biztosításra lett megcsinálva.Azóta én is ott dolgozok.
Ha valakit érdekelne két 1100 D-re való nyitott kipufogódob szóljon.
Van hozzá leömlő és két gyári (karcos) dob is műszakihoz.
Bilincses megoldással 5 perc a csere.
Új ZZR tulaj lettem. Érdeklődnék, hogy találkoztatok-e olyan hibával, hogy villognak a lámpák rendszertelenül, ha fel van kapcsolva.
Műszerfal a fényszóró a hátsó lámpa egyaránt.