Én már csináltattam ezt azt kawasatiékkal főleg bowdeneket az előző motoromhoz, nekem nem volt gond velük, a munkájukra garanciát vállalnak, ez nekem kifejezetten tetszik. Szimplán több ember dolgozik nem hinném hogy le akartak húzni.
Egyszer "elkurcsiztam" a karbiban a membránok visszarakását, nem működtek rendesen, a súbereket nem emelték. Légszűrő ház le, röffentsd be, és nézd meg, hogy dolgoznak-e, fordulatra fel kell emelkedniük.
Nekem így indult, mentem is vele, de 6.000 fölé nem pörgött, max 90-el tudtam menni vele - arra legalább jó
Heló!
zzr 400 as full elektronika mennyibe kerül? Sajna nem tudom melyik részének van baja. Üresben kipörög, ha megyek vele akkor nem veszi a fordulatot, akadozik . Szerelő átnézte jók a gyertyák jók a karbik. Vagy valaki esetleg valami okosat tud hozzászólni?
napsütéssel, de pár kanyarban nedves aszfalttal várt minket az 577... sajna a lefelé sáv elég gatya állapotú, az útjavítások kb. még egy hónapig betartanak, ha valaki arra indulna.
a késői start ellenére azért csak összejött közel félezer ma is, esőmentesen (kopp-kopp).
Köszi a választ, de a második képet elküldöm, hogy le van kapva a teteje. Ebbe egy szűrő szerű van, az akksi pozitív polusa van rácsatlakozva. Passz, részemről.
Helló! Ki vettem a gyertyákat, szerintem ideje cserélni őket:-) Kicsit meglepődtem, szó mi szó... Kérdésem lenne még, hogy ezek az elektromos dolgok micsodák a mocin? Bocs a tudatlanságomért.
Ide nehogy bárki is elvigye!
Baszott drágák és még zzr-es korszakból egy kis "elnézést" csináltak.
Bevittem hozzájuk a kis zizit, hogy nézzék át miután megvettem, ott volt két napig, erre valami 70 ezer forintos javítási listát hoztak ki, hogy ezeket jó lenne megcsinálni.
A végén derült ki, hogy nem is azok a bajok vannak rajta, hanem ráírták egy másik ottlévő zzr hibáit (véletlenül).
Na, hogy ha ezek így szerelnek mint ahogy adminisztrálnak, akkor szevasz! Jöttem is ki onnan!
Egy hete csinálja. Most vettem a motort és eljöttem vele 400 km haza addig nem volt semmi probléma. Aztán másnap elkezdte ezt csinálni és azóta van ez. Nem volt meg bontva a motor.
Most csinálja vagy már rég? Véletlen nem nyultál mostanság a levegő szűrő házhoz? Nekem ezt akkor csinàlta amikor túl nyitott volt a légszüröm. Hiányzott a levegő szivòházáról a folytás. Más volt hogy fellazult a jeladom jobb oldalt a blokkban ami a főtengelyről veszi a jelet. Ez csak az én tapasztalatom! Nem kell messzemenő tapasztalatot levoni ebből.!
Van egy 400 ZZR-em '91-es évjárattal.
Olyan problémára lettem figyelmes, hogy mikor a motor 4500 fordulatszámhoz ér akkor elkezd akadozni a fordulatszám, még túl nem megy a 6000 ezren. Olyan mint ha kihagyna gyújtás. 1-3 sebesség fokozatban jön elő. Nincs valami tippetek, hogy mitől lehet ez vagy hol lehetne elkezdeni a hiba okát keresni? Hasonlóval nem találkozott valaki esetleg?
működik, vészhelyzetben - ha nincs szerviz a közelben - az egyetlen jó megoldás. arra figyelj, h fém legyen a csatlakozója (az olcsóbbak ált. műanyagok), azzal nem kell leengedni a maradék levegőt, mielőtt elkezded felfújni
Én már csináltattam ezt azt kawasatiékkal főleg bowdeneket az előző motoromhoz, nekem nem volt gond velük, a munkájukra garanciát vállalnak, ez nekem kifejezetten tetszik. Szimplán több ember dolgozik nem hinném hogy le akartak húzni.