Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap sikerűlt megvennem életem motorját :D Mindig is Zizire vágytam úgyhogy most úú ááá hétvégén szeretném kipróbálni... valaki valahová? Szivesen becsatlakoznék
Sziasztok!
Úgy döntöttem megválok a vastól, ha tudtok valakit, akit érdekel, akkor szóljatok...köszi.
jaja, gyári, asszem motorsport kar a neve. kiváló kiegészítő, anélkül semmit nem érne a gopro.
Mi a hétvégén voltunk egy óvatos 830 km.-es körön,a kagylós kúton tankolás után,gyorsításnál elkezdett becsörögni.Pont olyan volt,mint valamikor amikor 86-as benzint tankoltunk véletlenül a motorba!
Igen de lehet hogy többet tettek bele meg a téli állás stb Majd a mester szétszed többet tudok.
Az összes benzinkúton vett benzinbe van etanol. Ahoz hogy attól menjen tönkre az O gyűrű, majdnem fele-fele arány kellett hogy keverve legyen. Ha az lenne a gond, akkor szerintem sorra jelentkezne ez a hiba a karbis motoroknál.
Csodaszép!
Már az enyémet polírozgathatnám, de holnap megy szerelőhöz :( Azt mondta a szerelő, valsz o gyűrű ment el a karbiban, mert etanolozták a benzint :S Innentől csak Lukonál tankolok, azzal soha nem volt baj. Most GP kútnál tankoltam és nem tartom kizártnak, hogy ez okozta
Mosás,polírozás után.....:-)
Szia! A HD Hero konzolja neked a gyári tappancsos, vagy valamilyen más?
végre kicsit kanyarodtunk is s most kereshetek új első gumit a hétvégi túra előtt
Üdv!
Sose voltam az a fajta , aki spórolásból nem ad meg valamit a motornak, inkább akkor félretoltam, akár 2 hónap jóidőben is, de meg legyen csinálva. 4 szerelőt fogyasztottam el mindenféle igénytelenségi problémák miatt (kedvenc témám egyébként tákolás országa mi vagyunk) Előző motorom is kb úgy adtam el hogy majd zsír új állapotban vitték el kb felújítottam 3 év alatt MINDENT. De akkor egy 20 éves Cagiva is megbízható :) ez a lényeg. Mindegy szeressük a zizit , deazért na ..nem tökéletes.
Íme egy ragyogóan szép példa...
Kedves goldukat!

Tudod nem mindegy, hogy SZERVIZELVE van, vagy "sufni tuningolva"...
Azt hiszem ebben egyet értünk!
Ha normálisan van használva, és szervizelve, akkor nincs vele semmi baj!
Amúgy 4,5 - 5 litert eszik... normális gyári beállítás, normál használat!

Ehhez nem kell agytrösztnek lenni szerintem...

A széthajtott öreg sufni tuning sokszor fiatal, "csoró" fiatalok levetett motorja... Ezzel tisztában kell lenni...
Rendbe kell rakni, normális szerelőműhelybe vinni, persze ez pénz és idő, de megéri.
Ha ez megvolt, nem lesz vele gond!
Utána ugyan annyi gond van vele, mint bármelyik másikkal. Gumit kell cserélni, olajat, gyertyát kopó alkatrészeket.
Figyelj én tavaly vettem a motort és kb 1,5-2 hónap alatt tettem bele majd 4ekm-t Semmi gond nem volt. Most ez a karbi probléma kicsit bosszantó, azt hittem kiküszöböltem, akkor a javítás az új olaj árába került és akkor már cseréltem gyertyát is. Most sajnos vissza tért így már nem kapom szét a karbit. Viszem szerelőhöz szedje szét csinálja meg állítja be. Nincs időm rá sajnos :( Ez is olyan mint az összes többi :) figyelni kell rá, néha vannak kisebb gondok, de kijavítod és megint jó ideig nincs probléma. Majd 20éve úton vannak ezek a kis zizik :) Attól, hogy most van egy baj még ugyan úgy szeretem, mint eddig :) Havernak egyszerre ment el a KTM EXC 125-ben a két teleszkóp szimering és a kihajtásnál lévő szimering, ami neki azért nagyon jó,mert bontani kell a blokkot és a telója is gázos meg stb-stb szóval meg sem tudja otthon csinálni. 3 szaros szimeringér cseréért fizetni fog vagy 40e-ret
oké akkor bocs hozzá vagyok szokva hogy a fogyasztási adatot 100 km re adják meg, nem várok csodát ennyiért. De ennyi erővel új motor jó motor, használt motor..khm kevésbé :) Csak a másik véglettől is tartóztatnám magam. Azért te is idén szívtál, követtem itt a fórumon, engem se kerül el a baj. Engem kissé érzékenyen érintett, hogy "már megint" nem tudtam élvezni a napsütést. Aztán na rám jött az írhatnék, Még itt a fórumon kipufogóval is átbaxarintott az egyik kolléga. Ok én nem voltam elég alapos.. Meg nem is adta drágán, de azért ilyen pofátlanul hazudni, azért mégis csak botrány. Mindegy köszi fel tudom használni. Összetartás, motorosok jó emberek stb... egyre inkább és mindig csalódás ér.
písz.
Azt remélem láttad,hogy 160km alatt evett 8.7l-t. Tavaly nem volt vele semmi gond. Annyi,hogy most kisebb karburátor problémáim vannak. Szerelő rendbe hozzá és megint minden oké lesz egy darabig :) Ilyen olcsó motortól ne várjunk csodát :)
Biztos nem leszek népszerű de...
én pl azért is mertem zzr-t venni mert ezen az oldalon ronggyá van ajnározva mennyire strapabíró , jó motor. Hát íme példa x év és x km után nem az, vagy pont annyira az mint más. Jelenleg pont ugyanolyan sűrűséggel kell szervizelni mint az öreg olasz motoromat kellett, csak sokkal többe kerül... 8,7 liter egy 400astól, az se gyenge....
Kiszedtem a gyertyákat megnézni van-e mindnél szikra. Kivettem mindet első próba, önindító és a 2-es henger arcon lőtt benzinnel. Szóval úgyis vinni kell szelep lapkázni, akkor egy karbi állítás javítás vagy valami is lesz.
Az első alkalom, hogy ott hagyott a motor :(
Ma barátnőmmel motoroztunk letettem őt otthon és jöttem haza amikor furcsa lett a motor alacsonyabb fordulaton(5e alatt) és furcsa mód 150km alatt majd egy tank benzint megevett,ennyire nem terheltem túl a 2 személlyel és nem is mentem 100-120 felett. Legutóbb 160km után 8.7l fogyott(és akkor még agresszívabban is mentem). Na most hazafelé Székesfehérvárról előjött a probléma, Bicskén bementem a benzinkútra,motor magától leállt és nem tudtam beindítani. Jött a műszaki mentés, szét szedtem kicsit kiszellőztettem a hengereket stb és nagy nehezen beindult, de fura mintha kihagyna az egyik henger vagy hasonló. Fogalmam sincs most mi a gond :S Szét szedem megnézem,hátha rájövök aztán,holnap szerviz ha nem siekrül
Csavarral Akét idomot elválasztó szürke csík felfogó csavar helyére.
Kösz! Ma is gurul a Vas,még nemtom hova..
kawasaki zzr 600/500/400/D/E alkatrészei bontásból eladók tel 06309492804 papiros vázak is
kawasaki zzr 600/500/400/D/E alkatrészei bontásból eladók tel 06309492804 papiros vázak is