a 400 zizinél azért észrevenni ha van a rendszer vagy nincs , mert ugye arra van , hogy több levegő kerüljön a rendszerbe , ezáltal jobb a teljesítménye a gépnek , nem?
egyszer gyere el velünk földvár, tóth fagyizó felé... ha a kanyarból három teligázon jössz ki (ez mondjuk egyig pakolt hátsó dobozokkal történt) pár száz méterre a kijárattól éppen elforog a harmadik, és egy apró úthibán simán elkönnyül az eleje...
a tizennégyessel én sem kerekeztem még (szándékosan), volt is meglepetés, amikor megszűnt a kontakt az úttal, azóta el is spórolom ott a kigyorsítást.
Hali. 89-92-ig zzr400-600 nincs ramair rendszer. Nem is kell Az 1100 ben azt hisuem az elejéről volt. Pl nekem a 900-as cbrm ben nem is hiânyzik a ramair
Sziasztok! Vannak azok a régebbi zzr-ek amiken nincs a lámpa alatt Ram-air nyílás. Ezekbe a motorokba nincs is rendszer , vagy csak simán máshol van a nyílás?
Haver már úgy vette,hogy kiiktató és egy Muzzy rendszer már volt rajta!
És ez még nem volt elég,kapott egy "injektorsegédet",most még áttételmódosítás van folyamatban.
Hagy szóljon!
jaja, itthon is találkoztunk már olyannal, aki szerint az első teendő a gyári fojtások kivétele (első fokozat és végsebesség limit), hogy "jobban menjen"... nem ítélem el, de nekem bőven sok, hogy háromban is feljön kerékre - sokkal inkább áldoznék 20-30 kiló súlycsökkentésre, mint plusz 20-30 lóra
olvastam én is a kinti fórumokon, h a mókolt ZZR-ek be tudnak kajálni 8-10 litert, ha belenyúlnak az injektorba és hasonlókba, de nem sok értelme van... az alap 160Nm-t, meg a 200 lovat előbb ki kell motorozni, utána jöhet az erősítés
Köszönöm!
Nem akarok nagy ZZR- t venni,de két haverra már "rábeszéltem"!
Az egyik több mint egy éve használja,és nem adná semmiét,a másik most vette meg(Giskard),és őt "rémisztgeti" egy közös ismerősünk(ZX12 2006) 10 literes fogyasztással!
Én tudom,hogy a ZZR kevesebbet kér mint a 12-es,sokkal.
szia,
nálam stabilan 6 litert eszik a vas, igaz, nincs szétforgatva, általában tempós túrázásra használom nyomatékmaximumon (3-7000-es fordulat között, sok csomaggal, néha kétszeméllyel). a 2008 előtti vasak ugyanilyen tempónál kb. fél literrel kérnek többet (eltérő befecskendezés), ha azokat hajtják, hét körülre tud felugrani az érték.
a fogyasztás tehát nem nagy költség (ez a ZZR eszik a legkevesebbet nálam mind közül), inkább a járulékos költségek lendítik meg. ötven a súlyadó és a bizti évente, a gumi hatezerre jön ki ezer kilométerenként, és szezononként húsz rugó az olajcsere (silkolene észter-szintetikus olaj), ezek a jelentősebbek.
persze ettől még simán ajánlható a vas, soha nem volt jobb motor alattam, már ha a sportosság és a túraalkalmasság is szempont.
Engem is érdekelne egy ilyen gurulás, sajnos eléggé tele vannak a hétvégéim, de ha van konkrét időpont akkor tudnék 100%-os választ adni!
Már tavaly is sajnáltam, hogy lemaradtam a túráról, így idén rajta leszek hogy el tudjak menni!
A 08 Szürke már elég. Mert a motorgyártók nem adják ki a receptúrát a színekhez. A festékeseknek van külön motormappája amiből dolgoznak és rendelnek festéket.
Bejössz a Derkovics utcára aztán megmondod hogy Kawasaki, 2006-os , 08 Szürke. Abból már megvan.
Vaterán találtam egy üléstakaró idomot, de nem írtak hozzá semmi színt, látszólag olyan a színe mint az enyém, de csalóka lehet.
A motoron semmi matrica nincs amiből következtetni tudnék erre a színre, az angol Kawasaki oldalon találtam egy színkódot: 10H Pearl Meteor Grey... A srác meg csak annyit írt vissza rá ami a forgalmiban van színkód...mondjuk az egyezik az enyémmel: 08 Szürke
Mit akarsz má' festeni?
Ha nincs meg a szín, elmegyünk a Hunyadi utcára és műszerrel leolvassák! Ha DuPont (valoszínuleg az, mert Japán motor) akkor kidobja a szinkódot!
a tizennégyessel én sem kerekeztem még (szándékosan), volt is meglepetés, amikor megszűnt a kontakt az úttal, azóta el is spórolom ott a kigyorsítást.
Udv kutya
Talán más nincs!Egyelőre!(+ minden létező extra,természetesen!)
És ez még nem volt elég,kapott egy "injektorsegédet",most még áttételmódosítás van folyamatban.
Hagy szóljon!
Persze ezt a másik havernak hiába mondom!
Nem akarok nagy ZZR- t venni,de két haverra már "rábeszéltem"!
Az egyik több mint egy éve használja,és nem adná semmiét,a másik most vette meg(Giskard),és őt "rémisztgeti" egy közös ismerősünk(ZX12 2006) 10 literes fogyasztással!
Én tudom,hogy a ZZR kevesebbet kér mint a 12-es,sokkal.
nálam stabilan 6 litert eszik a vas, igaz, nincs szétforgatva, általában tempós túrázásra használom nyomatékmaximumon (3-7000-es fordulat között, sok csomaggal, néha kétszeméllyel). a 2008 előtti vasak ugyanilyen tempónál kb. fél literrel kérnek többet (eltérő befecskendezés), ha azokat hajtják, hét körülre tud felugrani az érték.
a fogyasztás tehát nem nagy költség (ez a ZZR eszik a legkevesebbet nálam mind közül), inkább a járulékos költségek lendítik meg. ötven a súlyadó és a bizti évente, a gumi hatezerre jön ki ezer kilométerenként, és szezononként húsz rugó az olajcsere (silkolene észter-szintetikus olaj), ezek a jelentősebbek.
persze ettől még simán ajánlható a vas, soha nem volt jobb motor alattam, már ha a sportosság és a túraalkalmasság is szempont.
Mondj már néhány fogyasztási adatot a motorodról légy szives!
Te már mentél vele eleget ahhoz,hogy tudj hiteles adatokat mondani a témáról.
Engem is érdekelne egy ilyen gurulás, sajnos eléggé tele vannak a hétvégéim, de ha van konkrét időpont akkor tudnék 100%-os választ adni!
Már tavaly is sajnáltam, hogy lemaradtam a túráról, így idén rajta leszek hogy el tudjak menni!
Bejössz a Derkovics utcára aztán megmondod hogy Kawasaki, 2006-os , 08 Szürke. Abból már megvan.
A motoron semmi matrica nincs amiből következtetni tudnék erre a színre, az angol Kawasaki oldalon találtam egy színkódot: 10H Pearl Meteor Grey... A srác meg csak annyit írt vissza rá ami a forgalmiban van színkód...mondjuk az egyezik az enyémmel: 08 Szürke
Ha nincs meg a szín, elmegyünk a Hunyadi utcára és műszerrel leolvassák! Ha DuPont (valoszínuleg az, mert Japán motor) akkor kidobja a szinkódot!