Nekem még mindig eladó egy bal oldali kipuf, utánanéztem és valóban kicsit túláraztam . 10 eFt-ért eladom, aki szeretne alkudozni annak 15 eFt-tról engedek bal kipuf akciósan 10 eFt-ért
Ja és még négy index, csak egyben 14 eFt és fék lámpa 6 eFt.
Van egy fesszabályzó is amit előtte ki kell próbálni, nem tudjuk milyen állapotú, csak kipróbálás után fizetendő.
Szia! Tökéletes minőségű hangot csak spéci zajszűrős külső "puska mikrofonnal" tudnál elérni. A motorok hangja alapvetően magas frekvenciás rezgés, ezért hallod azt a "furcsa" hangot. Egyébként ha nagyon rá akarsz menni mondjuk egy sportdob/rendszer hangjának felvételére érdemes tappanccsal felrögzíteni fejjel lefelé közel a dobhoz, hátul nyitott házzal. Esetleg hang szoftverekkel rá lehet menni a zaj kiszűrésére stb. de ott el lehet időzni már rendesen.
De egy átlagos felhasználásra egy GoPro több mint elég. Nagyon szép dolgokat lehet vele összehozni!
Kezembe akadt garázs almolás közben egy lánckerék pár, még a Kawáról maradt
Ha valakinek szüksége lenne egy jó állapotban lévő 14-49 rövid áttételre, baráti áron viheti.
az a vállravehető hárommillás stábkamera de viccen kívül: lehet jó hangot felvenni ezekkel is, de sok gyakorlás, variálás kell hozzá, és a tankról, fejidomról aligha megy, vagyis eleve a kipuff környékére kell rögzíteni... (gyári, vagy halk sportdob esetén, persze) ennyi a max, amit ki lehet hozni, de ehhez a "nyitott" hátú tok kell, ami esőben ugye nem túl előnyös.
...csak a lényeg maradt le: a GoPro HD ilyen minőséget tud, erősen lebutítva is, szóval több mint elég. a lényeg, h öntapadós és vákuumos tappancs legyen hozzá, mert a felszerelés sokrétűsége az igazi előnye:
nekem csak a goproval van tapasztalatom (HD), imádom, mert rém egyszerű és sokrétű, ráadásul most már relatíve olcsó is.
viszont sok kolléga esküszik egyéb, kissé drágább márkákra, ők nálam sokkal-sokkal többet videóztak, vagyis van bőven rálátásuk.
a MOTOZIN tavaly szeptemberi számában volt egy elég alapos teszt, ahol nem csak a kamerákat, de a segédprogramokat is elég alaposan kivesézték.
azt ajánlom vétel előtt, jól összerakott, elég részletes anyag.
Sisakkamerákról nincs valami cikked?
Kicsit érdeklődnék irántuk, nyárra szeretnénk egyet!
Melyiket érdemes, melyiket nem hogyan kell felszerelni stb...
Nincs valamid erről? Vagy esetleg saját tanpasztalat?
úgy emlékszem, a felső motortartó csavarját kell kivenni, és oda betekerni a gombákat, az a gyári ehlye. én is most készülök gyártatni négyet, csak még leméretezem, h milyen, mekkora legyen.
Eddig nekem egyenes kormányos motorjaim voltak, furcsa is ez a csutkakormány nekem. A mai napon elég volt kifizetnem az eredetvizsgát és az átírási költségeket, de szerintem bukógombát kellene szereznem rá. Mivel gyári nincs, csak ilyen kis bumszlikat találtam neten, csak nem tudom hogy ezeket a vázhoz, vagy csak segédvázhoz lehet feltenni: link
Új tag vagyok it,október óta egy 1990-es ZZR1100-as büszke tulajdonosa.(Még a gyári kék-fekete)Szeretném újrafényezni,de szigorúan gyárira,és ehhez keresnék matricákat.Valaki esetleg tud segíteni ebben?Bontott alkatrészek is érdekelnének!
ha felénk jársz, kipróbálhatod, h milyen lett a magasabb, szélesebb kormánnyal a vas - nekünk nagyon bejött, csak javasolni tudom! sokkal könnyebben kezelhető, irányítható vele, és nem is fáradsz el rajta annyira:
Nekem még mindig eladó egy bal oldali kipuf, utánanéztem és valóban kicsit túláraztam . 10 eFt-ért eladom, aki szeretne alkudozni annak 15 eFt-tról engedek
bal kipuf akciósan 10 eFt-ért
Ja és még négy index, csak egyben 14 eFt és fék lámpa 6 eFt.
Van egy fesszabályzó is amit előtte ki kell próbálni, nem tudjuk milyen állapotú, csak kipróbálás után fizetendő.