Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 2009-es és a fékkel nekem is gondjaim vannak csak más jellegű.
kösz!

szóval a fékekkel voltak gondok... plusz látom, hogy a tiéd 2007-es, az egy kicsit többet kér benyából, nálunk az idősebb átlag 2-4 decit kér pluszban.
Van zzr-d?

Akkor?
Hátbavágott egy pályamotor?
szia,
a fékkel voltak gondjaim, de az sem vészes költség, és azt leszámítva csupa pozitívum.
lazán hajtva hatot eszik, nagyon-nagyon kínozva közel hetet, egyenletes 120 tempónál 5-6 között.
a sportgumik 3-4000 et mennek el hátul, a többkomponensűek 8-12 000 kilométert.
itt összegyűjtöttünk mindent, ami az első húszezer alatt történt: ZZR1400 tartósteszt
Sziasztok!
Valaki tudna velem ZZR 1400-zal (2007)kis tapasztalatot megosztani?
Esetleges hibák, fenntartási költségek, fogyasztása stb?
Előre is köszönöm.
Sziasztok!
Megvolt az első tavaszi indításom ezzel a mozdonnyal. Sajna üres tankkal tettem le (kb. 2 liter volt benne) okt. 21-én. Ma indít, és akksi merítésig semmi...még csak meg se durrant.:-) Persze televágtam a tankot friss bengával. Jött a bika, és azzal mint állat úgy indult. Hallottam, hogy másoknál indult két, három, majd a többi henger. Itt mind a 4 egyszerre hördült fel. Az olajcserét megejtettem, ha már beindult ugye...
Hétvégén megnéztem, hogy indul-e a gép, és indul (miért ne indulna?! :)) úgyhogy mehet az első túra :)
b
Sziasztok!
Talán érdekel vkit..
plexi
Km óra spirál kéne meg fékcső és a webshopon nem találtam ilyesmiket. Ma megyek itt Gödöllőn boltba viszem a törött mintát
Tudna nekem mondani fékcső méretet E-s 400-asra? Ugye van a felső munkahenger aztán az osztó és oda szeretnék egy hosszabb csövet venni.
ha szervezett kanyar lesz, azt időben feltöltöm, ez a hirtelen-túra az időjárás miatt alakult ilyen gyorsra.
Szia! Legközelebb előbb is jelezhetnél, mert szívesen mentem volna csak ép szűkös volt a határidő, hogy oda érjek.
kösz a tippet, ma (is) ellátogattunk arrafelé

instant túra, ha valaki csatlakozna: 11 óra, M3 kivezető, Shell kút, 12 óra, Bánk.
93 az átállás éve lehetett én is akkor álltam át civillé katonábòl
Ram air nem csak annyi honnan kapja a levegőt
Az enyém minden papirja 95' és totál úgy néz ki mintva tiéd. Még a fesrése is. Ja montam már szép a motorod
Az amúgy hogy lehet hogy az enyém minden papírján 93 van mégis ilyen. ? 93 ban még gurulhatott le ilye a gyártósorról, évközben lett volna átállás, vagy simán el van írva.
há , most megkaptam az i.j. kártyát. Mondjuk ja nem is csatlakozik az airboxba.. na de ott van egy luk értsük!
Igen ez 89-92 (márcsktudomnekemisilyenvan) index alatt nem ram air beömlő van csak egy szelöző
hát ez nem 94 es szerintem index alatt van a ram air.
Heló!

A két visszapillantó tükör ha fekete, és sérülésmentes!
Mennyibe kerülne?

Üdv Kill.
Üdv!
Ha vkit érdekel egyben vagy alkatrészenként zzr 400,'94-es évj,akkor hivjon.Okmányok nélkül baráti áron.:30 259-05-47
Szia!

Én még csak egy szűk hónapja vagyok egy 98-as zzr 400 tulaja (előtte volt 705-es bigem, és egy yamaha xz 550-em is), de mielőtt megvettem is tetszett, azóta még jobban. Egyre jobban élvezem azt ahogyan megy. Ereje bőven elég szerintem a közutakon, ha pörgeted megy mint a meszes, ha nem akkor is szépen megy,de nem szenved a magas fordulaton, természetesen teszi a dolgát. Nagyon kezes, én 170 magas körül vagyok és 65 kg, nem nehéz gép, tologatni se nehéz.
Szóval nem bántam meg hogy megvettem, főleg ennyi pénzért (190e).

Üdv.: Tibi
Heló!
Nekem 400-as ZIZIM van és annyit mondanék róla hogy A-korl jogsival és 500ezer alatti lovéval a legszebb és legjobb választás!