Üdv mindenkinek!
Ilyet láttatok már? Beindítottam a vasat, és leállítás után 10 perccel is füstöl a bal oldali kipu, mint egy kémény. Mi a fenétől lehet? A balesetnél ez a dob sérült meg, benyomta a hátsó lábtartó, és vagy 10 centit felfele el van mozdulva. Lehet köze hozzá? Nem hiszem...
Újfent ill. még mindig eladó a Kawa-Khana forgalomból kivont, de magyar (!) papirokkal. Természetesen visszahelyezhető. Jelenleg sürgős lenne a dolog, szóval csak a héten 200 e. ft-ért vihető. Bp-en megtekinthető a paripa. Elnézést a hirdetésért, de talán itt van a legtöbb kolléga aki érdekelt lehet... :)
Sosem lesz mér vége ennek a hülye télnek..?
Még a hétre is havazást mond!
Hétvégén nagy megdöbbenéssel láttam, hogy Pesten már nincs hó, de Budán még boka fölött tátongott a sok hó!
Nekem még műszakiztatnom, kell, de ilyen időben hogyan?
Tegnap láttam egy GSX-R-t a Margit-hídon Pest irányába...
Az a hang, és érzés... tuti a srác majd meg fagyott farmer naciban érdekes mód nem vagánykodott, ahogy szoktak, ment vagy 40-el, de úgy irigyeltem!
Remélem a nyári hétvégék legalább cserébe szárazak lesznek!
engem sem csesztettek a 600-as kiegészítő lámpái miatt, de ettől még nem szabályos, csak éppen nem zavarta a rendőröket. ha sikerül megoldani, hogy a DRL önmagában égjen, és kialudjon a tompított bekapcsolásakor, szerintem nem lehet gond, ugyanúgy nem fognak szólni érte, mint eddig.
viszont a fényszóró+DRL már önmagában szabálytalan, plusz még a motoros rész előírásai - legalább egyiket meg kellene szüntetni sztem.
Nekem azt mondták, hogy az indexes helyzetjelző úgy működik, hogy mivel helyzetjelző ezért ha nem jár a motor akkor csak az éghet a tompított nem. A ZZR-en úgy van, hogy gyújtásra teszem akkor világít a helyzetjelző és mikor beindítom akkor gyullad fel a tompított. A motoros kiegészítőlámpákra fogalmam sincs milyen rendeletek vannak. Apámnak egy Viragoja van azon van 2 kiegészítőlámpa és szó nélkül átment műszakin, állították már meg igazoltatták és akkor sem szóltak egy szót sem. Ha egyszer látszódni szeretnék akkor mi baja ezzel a szerveknek? :S
Ha gyári többszinű akkor bajba leszel. Csak a gyári matrica lesz jó és ott is figyelni kell a fényezőnak hogy a szin átmenet oda és ugy kerüljön ahol volt. A gyári matrica nem átlátszó hordozón van hanem, a motor szinének megfelelő! És valószínű hogy szitázni se fognak tudni olyan szineket mint a gyári. A kivágós meg felejtős mert jó esetben csak a karakterek formája fog megyezni. A gyári oldalidomra kerülő darabja 25 ezer körül bármelyik kawasakinál rendelhető alvázszám alapján. Én még néhány éve 19 ezerért vettem, de épp a héten kérdeztem egy ismerősnek.
Én nem értek hozzá, és nem is akarok bele szólni, De....
ahogy ismerem Öcsi Lacit illetve a bájos aráját, én a helyetekben igencsak rájuk hallgatnék!
Emese nem akarok hülyeséget mondani, de a közlekedésieknél (szabálysértéseknél... nem tudom a pontos megnevezését!) dolgozik, ezért biztos vagyok benne, hogy a legaktuálisabb verziót írta be, illetve a legnagyobb jó szándékkal, és legjobb tudása szerint!
Én azt venném alapul!
Velem is többször elő fordult hogy kötöttem az ebet a karóhoz, ahogy szokták mondani, mert én úgy tudtam, úgy tanultam stb, de simán vágta az aktuális jogszabályokat és persze mindig neki lett igaza! Hiszen ezt csinálja, ebben dolgozik minden nap, ez a dolga!
Gondold meg, mert a büntetések komolyak, én inkább benzinre költeném.
A bukó gombád tök jó, csak kár, hogy ilyen elütő színe van!
Szia KawaZsolti! Kérlek segíts nekem! Mint azt már egyszer írtam, édesapám Pécsett crossmotorozott a 60.-as, 70.-es években. Szeretnék az ő emlékére összeállítani egy kis retro videót vagy képeket, és szeretném megosztani minden motor rajongóval itt és más motoros fórumokon. Mindezt június 8.-ára szeretném megtenni, mivel akkor lenne 63 éves. Esetleg hol találhatok ehez esetleg valami történelmet, videót, írást A segítségedet előre is köszönöm.
felrázandó a társaságot a hó-sokkból: ha van legalább tíz fő jelentkező, belevágnánk egy határon túli ZZR-kanyarba, két nap, napi 4-500 km, csupa motoros látványútvonalon.
a benzinköltségen felül 9-10 EFt költséggel kell számolni (szállás plusz étkezések).
egyelőre csak igényfelmérés, ha egy tucat ember jelez, h gyerebe, kezdhetünk listázni, konkrétan szervezni. időpont: május vége.
mi árulunk ilyen DRL lámpát, az importőrtől kaptunk egy kétoldalas paksamétát, h mi vonatkozik rá, hogyan lehet használni - onnan van az infó, h csak magában éghet. nem véletlen, h a gyári beszállítók (phillips, hella stb) utólagos szettjeiben ehhez meg is van a relé, stb., hogy csak így lehessen bekötni.
idézet:
"A lámpa villamos kapcsolását illetően:
- Gyújtás ráadását követően aktiválódjon
- A fényszórók bekapcsolásakor a nappali menetfénynek ki kell kapcsolnia, kivétel ez alól a fénykürt használata, tehát ebben az esetben együtt világíthat a nappali menetfény a fénykürttel. (a jogszabály egyértelműen kikapcsolást említ, tehát az elhalványított változatba esetlegesen beleköthetnek a hatóság emberei)."
Körbe néztem én is a dolgokat és rengeteg autón amin gyárilag van együtt világít este a tompítottal. De kérdés a kiegészítő lámpa. Rengeteg chopperen van kiegészítő lámpa. Azok hogyan működnek? http://www.sportmotor.hu/motor... ebben a cikkben van róla szó, de sajna biztosat senki nem tud mondani. Rendőrei is akkor büntetnek ha akarnak. Ismerősnek kanyarsegítő világítása van a kocsin (amerre kanyarodik az ködlámpa ég), ugye gyárilag ilyen a kocsi és meg akarták büntetni, hogy meg mókolta. Ő meg már ott tartott, hogy beviszi őket egy márkakereskedésbe, hogy gyárilag ilyen a cucc. E szabvány van rajta, kapcsoló van hozzá, ha megállítanak érte akkor megmondom, hogy szeretném ha látszódnék. Jobbat nem tudok
ilyet akartam én is, de hiába :(
nappali menetfény csak úgy lehet fent, ha E jelzésű, és kizárólag ÖNMAGÁBAN világíthat, vagyis a fényszóró/tompított nem mehet egyszerre vele. mivel a tompított automatikusan kapcsol, már buktam is.
kár érte, mert frankó fénye van, sokkal jobban kiszúrnak vele.
1 db ködfényszóróval fel szabad szerelni az oldalkocsi nélküli, ill. oldalkocsis motorkerékpárt, valamint az 1,30 m-nél nem szélesebb motoros triciklit. Az 1,30 m-nél szélesebb motoros triciklire 2 db ködfényszóró szerelendő.
Tehát kettőt nem?!
Hát az kicsit tényleg túl volt árazva.
Én még a perec után vettem a zx-re gyári dobot 6e-ért. Mondjuk az baráti ár volt egy márkatárstól.
Viszont rendbe rakattam a sportdobomat. Úgy hogy meg vissza szépen a motorra
Ez autóra vonatkozó nappali menetfény. Én nem tudom 60cm-re tenni egymástól . Apámnak a viragon van 2 kiegészítő lámpa közvetlen a lámpa mellett. Gondoltam, hogy ez is ilyen kiegészítő lámpaként funkcionálna. Lehet, hogy teszek be egy tiltó kapcsolót és tompítottra kötöm. E szabvány meg van, ha a rendőr beleköt megmondom, hogy szeretnék látszódni és remélem, hogy megérti. Köszönöm az infót!
A fényszórót és elhelyezését illetően:
■A lámpa által kibocsátott fény csakis színtelen fehér lehet
■A lámpának jóváhagyási jellel ellátottnak kell lennie (E és RL jelzések megléte)
■A fényszórót minimum 25, maximum 150 cm magasan lehet elhelyezni, és a két lámpa között legalább 60 centiméteres távolságot kell hagyni horizontális irányban
A lámpa villamos kapcsolását illetően:
■Gyújtás ráadását követően aktiválódjon
■A fényszórók bekapcsolásakor a nappali menetfénynek ki kell kapcsolnia, kivétel ez alól a fénykürt használata, tehát ebben az esetben együtt világíthat a nappali menetfény a fénykürttel. (a jogszabály egyértelműen kikapcsolást említ, tehát az elhalványított változatba esetlegesen beleköthetnek a hatóság emberei).
Hella! Szerettem volna 1 pár kiegészítő lámpát a motorra. Projektoros ködlámpában gondolkoztam ledes izzóval, de rájöttem ,hogy mire megveszem a ledes izzót és lámpaházat elég sokba lesz a dolog. Végül vettem 1 pár ledes nappali menetfényt ilyen , a kép csak illusztráció ehhez hasonló. E szabványos és 112mm széles, 8 ledes és azt hiszem 1w/led. Gondolkoztam hova kéne tenni hirtelen 3 helyet találtam.
1. A beömlők alá a fejidomra (ez a legkézenfekvőbb)
2. Sárvédő felfogatáshoz a villára (innen érdekesebb a vezetékezés)
3. Az oldal idom belső felére ahol a villa is van.
További tippeket ötletek,jó tanácsokat, esetleges idevágó jogszabályokat szívesen meghallgatom
Ilyet láttatok már? Beindítottam a vasat, és leállítás után 10 perccel is füstöl a bal oldali kipu, mint egy kémény. Mi a fenétől lehet? A balesetnél ez a dob sérült meg, benyomta a hátsó lábtartó, és vagy 10 centit felfele el van mozdulva. Lehet köze hozzá? Nem hiszem...