Hát ez amit leírtál az csak egy százas, és még át se irattad. Ha tökéletes lett volna, akkor ért volna ennyit. Ha esetleg olvassa ezt az írást a motor gazdája, akkor szerintem ő is rájön hogy kissebb esztétikai hibákkal lehet venni ilyen vasat. Szerintem ha kőkeményen alkudtál volna akkor lehet hogy jóval kevesbbért oda adta volna.
Én a hejedben vennék hűtőtisztító folyadékot és azzal megpróbálnám mégegyszer, aztán ha nem jó még mindig, akkor szedd szét. Én ugyan autóval jártam így(AUDIVAL), nagyon sok fojadék kellet hozzá, de sikerült. Mondjuk ehez jókora szerencse is kellet. Azért ha lehet kérdezd meg a szerelődet is. Hozzá teszem ez csak egy javaslat.
Szia dundikrumpli! Köszönöm(jük) szépen a meghívást. Első hátső gumi kopott, a kémlelőnyíláson úgy tűnt mintha habos lenne az olaj, a gázkar lötyög, a kuplung kar is lötyög, a fényezés se valami szép, nagyából ennyi amire emlékszem.
tekertem bele 200 km kitisztítás után , újra előjött, bár nem olyan durván, ki tudja mennyi idő alatt gyüjtöttem össze azt az adag taknyot, szét lesz bombázva a gép, aztán rendberakva. A forintoktól pedig könnyes búcsút veszek. ezvan
Üdv ZZR 250! Nekem is nagyon tetszett az Almádiban lévő vasat, és rohattul tettszet, de még jó hogy nem néztem meg. Amúgy most néztem az adatlapodat, és látom te pesten laksz. Én pest mellet a pilisben, Pilisszentivánon lakom. Bármikor bármelyikőtök erre jár nagyon szivesen látom otthonunkban. Amúgy konkrétan milyen hibái voltak?
Szervusz Goldukat! Jómultkorában beszélzünk a hűtővíz problémádról, illetve annak megoldásáról. Nagyon remélem sikerült a megoldás amiről beszéltünk. Azóta minden rendben van?
Még néztem a 400 as banditokat , de a nagy kedvencem a zzr , a fórumon az emberek is jó fejek
Hát most ősszel adtam el a 125 ETZ-t ha az nagymotornak számít :D
Pedig Királyfi motorja nagyon megdobogtatta a szívem
Szia Dundikrumpli! A balatonalmádis igen, azt voltam megnézni. Nehezen indult vannak hibái és ha jol láttam a kémlelőnyílásnál akkor habos az olaj.
Kedves lauimi! Ha ZZR-ben gondolkodsz akkor vagy a 250-es vagy a 400-as folytottakat tudod választani, én is ugyan ebben a cipőben vagyok szintén ez a jogosítványom van és végül egy 250-es mellet maradtam, mivel a 400-asból kb 2db van eladó ami 25kw-os papírokkal van. Az egyik az ami Balatonalmádiba van amit a kollégával is beszélünk. Illetve még talán a 600-asokból találsz egy kettőt folytottat. Mivel a sima 400 is 36-38 kw ezért az A2 jogsival az nem vezethető sajnos. Ha első nagy motorod lesz akkor szerintem maximum egy 400-ast nézzél. Vagy a GS 500 ból vannak folytottak és jó kis vasak, illetve KLE 500 abból is folytottat. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok! Már régóta figyelemmel kísérem a fórumot. Nagyon tetszenek a ZZR-ek. Nézegetem mindig az eladó motorokat , és azthittem , hogy Királyfi motorja már rég el van adva. Most fogok indulni A2 jogsin ami ugye 35 kw max teljesítmény. Szóval az a kérdésem , hogy a forgalmiban hány kw van írva?
Az enyém 98-as 400-as 38 kW-os.
Hát most ősszel adtam el a 125 ETZ-t ha az nagymotornak számít :D
Pedig Királyfi motorja nagyon megdobogtatta a szívem
Kedves lauimi! Ha ZZR-ben gondolkodsz akkor vagy a 250-es vagy a 400-as folytottakat tudod választani, én is ugyan ebben a cipőben vagyok szintén ez a jogosítványom van és végül egy 250-es mellet maradtam, mivel a 400-asból kb 2db van eladó ami 25kw-os papírokkal van. Az egyik az ami Balatonalmádiba van amit a kollégával is beszélünk. Illetve még talán a 600-asokból találsz egy kettőt folytottat. Mivel a sima 400 is 36-38 kw ezért az A2 jogsival az nem vezethető sajnos. Ha első nagy motorod lesz akkor szerintem maximum egy 400-ast nézzél. Vagy a GS 500 ból vannak folytottak és jó kis vasak, illetve KLE 500 abból is folytottat. Remélem tudtam segíteni.
Széles utat!