Tegnap én is voltam kint.
Nekem is nagyon tetszett főleg, hogy nem tudom mennyien voltak ma, de tegnap olyan kevesen, hogy sorban állás nélkül tudtam felülni a kiszemelt motorokra, lökdösődés nélkül tudtam fényképezni, amit szerettem.
Az épített motorok is nagyon tutik voltak, ott szemfüles is voltam egy ilyen apró részlet erejéig !
jaja, megerősítem, a következetlen és fontoskodó biztonságiakat leszámítva JÓ volt a kiállítás, így nagybetűvel, az EMAT motorépítő pedig lenyűgöző - a díjnyertes streetfightert percekig lestem, nem hiszem, hogy valaha láttam ilyen elképesztő vasat.
a kiállítók jó arcok voltak, és sok ismerőssel összefutottunk, jól telt.
Ma voltam az AMTS kiállításon, gondoltam gyorsan megosztom az élményeimet, hátha valaki kedvet kap.
A belépő 3000,- HUF, a motorok pavilonja pedig szép nagy, és nagyjából sikerült is belakni. A nagy márkák elég szép palettával kint vannak, és bár sok modell hiányzik, azért hoztak magukkal különlegességeket (custom Kawa W800, Roland Sands féle TMax, Sapka XJR cafe racer, stb.). Csomó kiegészítőt és ruházati terméket lehet kapni, de nagyon durva akciókba nem futottam bele. Gumit szokásos akciós áron kínáltak és a leértékelt ruházatot is azon az áron lehet beszerezni a kiállításon, ami egyébként is érvényes mostanában (ez nyilván szubjektív, nem néztem végig mindent, gondolom drága sisakot jó áron lehet ott kifogni).
A Kawa kiállított néhány régi gépet (Z1300, MachII, Gpz900), a Yamaha nem erőltette a sport szegmenst, a Ducati-ról nem lehetett ülésmintát venni szinte minden volt (nekem képekről nem tetszett a Panigale de élőben GYÖNÖRŰŰŰŰ) de a KTM és a BMW ott voltak nagyon. Kint volt a Benelli és néhány Aprilia, a Motoros Mentők a Motorrevü és néhány híres arc (Talma, Dodor, Mező) is.
Autókból rengteg van, a custom motorok NAGYON JÓL SIKERÜLTEK és a GYMKHANA (nem tudom, miért csak autós szlalom versenyt értenek itt alatta) versenyek állatok (füldugó - ki van írva - tényleg nagyon erősen ajánlott). A pálya nagyon szűk, és a bálna merciket pont a képem előtt fordítgatták ide-oda. A stunt-riderek épp gyakoroltak (hideg aszfalton melegítették az első hátsó gumikat), ügyesek voltak.
Az emberek normálisak, a kiállítók kedvesek, a hostess lányok pedig viccesek, ahogy kelletik magukat az iPhone-al fényképezők kedvéért. A többi a szokásos (kaja, pia, parkoló).
Szevasz Tibcsok! Igen jól láttad, ez az. Neharagudjatok hogy nem tudtam válaszólni, de hála istennek nagyon sok munkám volt a héten. Ez nálunk, a fuvarozás terén manapság nagy szó. Szóval mi a véleményed-véleményetek?
Heló!
Szétszedtem a kábelek csatlakozóját és ezt találtam a fesszabájzónál
Megpróbáltam kicserélni a csatlakozókat , de azzal is ugyanúgy viselkedett a járgány.
Mennyibe kerül ,és hol lehet venni fesszabájzót?
Esetleg másik típusé nem jó bele? gondolok itt zxr re (400-as) Mert az van az egyik ismerösőmnek és ki e lehetne vele próbálni. Nem szeretnék feleslegesen venni rá egy másikat ha értitek
Vagy ha Dunaújváros környékén van valakinek elfekvőbe egy próbadarab azt megköszönném!
Szervusz Goldukat! Találtam egy ZZR500.-ast a XXIII. kerületben. Az ára 270.000.-. Azért ennyi, mert a gazdája csinált egy gyorshajtást a másik motorjával, és amíg azt ki nem fizeti addig kivonták a forgalomból. Magyarán mondva kell neki a lóvé, és ezért ennyi az ára. Amúgy az illető motorszerelő. Esztétikailag van hibája, egy kicsi.
Hali. Nézd végig a vezetéket is. Nekem a blokkból feljövő vezeték 3db sárga késes csatlakozó volt összeégve. Ez kb az indito relé körül keresd egy nagy gumis burkolat alatt. Valamint a feszabályzónál is huzd le a csatikat. Mozgasd is át öket és nézz is bele hátha csak ennyivel megusznád. És ezútán mérj rá.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy két perc járatás után a fesszabályzó forró, nem pörög fel a motor, és olyan mintha ki is hagyna. Lehet ez a fesszabályzótól(már 2p járatás után is hallani hogy nem jó, nem veszi a gázt se :( )? Előre is köszönöm a válaszokat!
Csak most néztem, hogy nyíregyházi vagy.
Ha lesz kedved, mehetünk majd egyet. A tempót nem biztos, hogy tudom majd tartani...