Üdv mindenkinek!
Remélem van köztetek ZZR 400 tulaj, mert szeretnék többet megtudni a gépről. Mit kell tudni róla, és mit érdemes megfigyelni rajta vásárláskor? Mennyire megbízhatóak, és akad-e hozzá alkatrész? A ZZR-en kívül még a GPZ 500-at néztem, de a korlátozott jogsi miatt sajnos túl nagy választék nem igen van.
Szevasztok olyanba kérném a segitsegeteket, hogy zzr1200 hez szeretnék oldalsó idom sablont csinálni, 2003mas a paripa amire kelene job os balos előre is köszi a valaszotokat
Szia a tűszelepek jók voltak . A csapot ma ajánlotta egy másik ismerősöm is első szabadnapomon megnézem és cserélem a karbisort. Toth Gyulátol rendeltem ugyhogy biztos h jó lessz. Köszi. Ja és lessz fénykép is!
Hali. Nézd meg a tüszelepet gumis a vége! Nézd meg a benzin csapodat is!
Igaz nem töltöttél fel képet (pedig megtisztelhetnéd vele a zzr forúmot)
;) Ugy látom a profilképeden 93 előtti és vákumos nem zár le esetleg? Ha lehuzod a csövet jön a benzin?
csupa, csupa jó, kizárólag ajánlani tudom. extrém tartós (a BT016 háromezret ment el a ZZR-en hátul, ez 12-13-at )
aligha van ellenfele, esetleg a Z8 - az egy fokkal talán puhább, hamarabb kopik (nem jelentősen) de agyonpakolva a motort simán peremig dönthető, 450 kilóval is.
Hasonló problémám volt. A tűszelepeket nézd meg,hogy zárnak-e. Amelyik karbinál gond volt az úszónál egy kis fémen van a tűszelep a kis fém fülön álíts kicsit,hogy hamarabb zárjon,de csak finoman,ne menjen el nagyon a benzinszint.
Én a Kószó Józsihoz szoktam vinni a zizit. Etelka soron az Agip kút mellett lévő garázssor. Ha ott van a garázsban a Józsi akkor motorok állnak a garázs elött. Tel: 20/4836584
Sziasztok!
Van egy kawa zzr400 am és idén a második gurulásomnál olyan problémám lett hogy csöpögött elég rendesen a karbibol a benzin. Elkezdtem ott ismerősöknél szétszedni, le a tankot, le a légszűrő dobozt belenézek a karbiba a trombitákon keresztül és azt látom h tele van benzinnel az egész. Másnap haza utánfutóval :( .Tegnap még félig sötétedésben elkezdtük szétszedni és volt egy kis gebasz az elektronikával de azt orvosoltuk. Ma mát kb 4. alkalommal veszem le a karbisort ugyanez a jelenség miatt. Mostmár kicsit ideges vagyok. Miután megállítom a motort ilyen szürcsögő hangot ad ki és akkor folyik tele a karbi. Elösszőr az 1-es hengeré csinálta majd pucolás összerakás után megint ujra pucolás fejtörés összerakás után a 4.-é csinálja. Segítségeteket kérem !
Igy utólag igen de nem nemérte meg ;) Nekem hajtókaros lett ezért választottam a 600-as blokkot. Egy blokk 100-120e+gyujtáselektronika25e+olajhűtő meg csövek 10e+a leömlő 20e+átiratás 70e.
Szerintem jobb egy 600 venni de 93 utánit ha lehet. De mégjobb egy 1100-est ;)
Köszönöm a választ.
Utólag mit mondanál ? megérte ?
Vagy inkább adjam el és vegyek egy 600ast ?
Csak ezt már olyan szépen rendbe raktam, lefényeztettem stb.
de, ha itt beírod a keresőbe a kívánt kulcsszót, megkapsz egy pillanat alatt minden kívánt információt egyben...
Vagy egyszerűen olvass vissza...
üdv.