Azt nem mondom, hogy részletezd , de gratulálok, nálunk végig tök rossz idő volt most is, meg múlthéten is, esett az eső! Szerdáig ezt is mondja folyamatosan, na de után 10-11 fok és napsütés...
Húúú, de várom már.
Kutya úr természetesen szívesen szervez túrát, ha lesz jelentkező (amivel nem szokott gond lenni ). Mondjuk ez a gaz Kutya könnyen beszél, ő a hétvégén már enyhítette az elvonási tüneteit, nem is akárhogyan...
Mondjuk én is kezdő vagyok még, és azért is akarok elsőre ilyen vasat. Eredetileg egy bajor csodát akartam, de sajnos nem úgy jött össze a pénzem, ezért esett a választásom erre a tipusra.
Egyik alaptípus, nagyjából a modern jogsisok 80% a ezen tanul, ennek megfelelően megbízható, rengeteg van belőle. Jó vétel lehet.
Nekem nem jött be a sorkettő, tud rángatni....
Na de mindegy is mert off zzr topic, biztos van gs-es is.
Szia Zsolti! Ha jól emlékszem, azt írtad, főleg japán motorokkal, alkatrészekkel foglalkoztok. Találtam egy 90.-es évjáratu GS500E tipusu suzit. Nagyon egyben van, mindösszesen egy fékpofát kell elöl cserélni, Neked mi a véleményed erröl a tipusról?
Már én is alig bírok magammal...
Áprilisban nekem is esedékes lesz a műszaki, viszont addig is - persze ha beütött a jobb idő - össze kéne hozni valami jó kis szezonnyitó gurulást. Remélem kutya úr - mint örökös főszervező - is így gondolja!
Ha minden igaz holnap megy a Zizi a Mesterhez, aztán remélem tényleg itt a tavasz!
Idei első motorozás a bajos tél után. 30km *-* A motor olyan finoman jár mint egy svájci óra. A javítások megtették a hatást és rájöttem, hogy teljesen indokolatlan a szinkron. Kap egy szelep lapkázást és kész
A bekötési rajzot most épp nem találom, de kell neki egy kapcsolt pozitív, egy test, az üres jel(neutral) amit a lánckerék mellett találsz, és van a két érzékelő két-két vezetéke.
Szia!
Nekem van fent ilyen fokozatkijelző, itt vettem a képes motoron 10000Ft-ért. Az üres jelző jelet küld neki, így tudja mikor van üresben.
Én meg vagyok vele elégedve, ritkán téved és ha üresbe rakod visszaáll.Egy fél nap mire először beállítod, de utána elég megbízható.Ha határozottan váltogatsz hibátlan, ha visszaváltásnál csak pöckölgeted a váltókart, néha elnéz egy fokot.
Van benne fényérzékelő is, sötétben visszavesz a kijelző fényerejéből.
Kulturált bekötési rajzot kaptam hozzá.
Kifejezetten gyorsan megtaláltam :) Beszerelési cikk . Nekem tetszik a dolog csak azzal van problémám ,hogy egy esetleges félre váltásnál mi van és ,hogy a felrakás pepecselős,állítgatni kell stb.
Szia köszi a válasz,itt a képesmotoron is árulnak ilyet,ebben azért kételkedem mert ugye ha 1 böl üresbe rakom,felfele mozdul el a váltókar és szerintem a kijelző akkor 2 ezt fog mutatni:(
A sárvédőhöz tartozó információk:
Szett: 1 db carbon sárvédő
2 db peremes tárcsa
2 db alsó tárcsa
2 db fölső tárcsa
2 db alátét
2 db bukógomba
4 db csavar
1 db sasszeg
1 db flex kulcs
Az alu. alkatrészek ezüstre porszórva / fényképen még natur /.
STEELHORSE MOTOR KAWASAKI PÉCS