Mondjuk, hogy megfordult a fejemben!
Nem rossz terv, bár nem Kawa, de határozottan nem rossz! Aztán ha megvan a gép, ajánlom, hogy megjelenj a kapumban!
Igazából nem akarom eladni, csak kellene az ára egy nagyobbhoz... Szívem szerint megtartanám ezt is, nagyon a szívemhez nőtt, de hát bérből és fizetésből...
El akarod adni?Bevallom nekem is eszembe szokott jutni... Néha jó lenne ha nagyobb Gépem lenne,600,vagy 800 de túl sokat buknék,meg hát szeretem nagyon
Úgy bizony, pazar idő volt, és végre nekem is megvolt a pilisi köröm (magányos szezonzáró)! Volt érdeklődő a motorra, elvittem megmutatni, mondták: nem egy hűde patika gép, de hát így néz ki egy 15 éves moci... Ellenpéldaként egyből a Tied jutott eszembe! Az valami elképesztően gyönyörű!
motult még nem használtam, de sokan dicsérik. arra figyelj, vmi hivatalos forgalmazónál vedd: sokan hamisítják azt is, a feltűnően olcsók biztosan kamuk.
mi a silkolelene-t használjuk, 15w50 versenyolaj, 4500/L.
Kutya köszönöm hogy válaszoltál kérdésemre akkor a Repsolt nem ajánlod meg is fogadom a tanácsod. Második olajtípus amit gondoltam a Motul 15w50 bár drágább egy kicsit de sebaj neked mi a véleményed róla?
a sűrűbb jó ötlet, nekem bevált a 600-asban és a 14-esben is, de a repsollal én rácsesztem , nem ajánlom. 15w50, teljes szintetikus, bármelyik márkából.
ha útközben nem állt meg, akkor utólag aligha lesz vele gond. de én teletankolnám - ha már dzsuva anyag van benne, akkor ne hét literrel, hanem hússzal legyen hígítva... úgy is tele kell löttyinteni tél előtt.
Sziasztok rég jártam erre! Vége a motoros szezonnak (sajnos) és a tavaszi felkészítésre előre gondolva milyen motorolajat ajánlotok ZZR 600 D hez ?
Most Shell Anvance 10-40 van benne de nem igazán vagyok meg elégedve vele hidegen remek a váltás de mikkor fel melegszik kissé rossz a sebességváltás vele.
Nézegettem a Repsol Moto Rider 4T 15w50 olajat hogy ez egy kicsit sűrűbb olaj mert a gyári könyvébe az van hogy melegebb éghajlatokon ajánlott a 20-50 is választókat előre is köszönöm
Öh rossz sztory kérdéssel Tettem a motorba kannából 1-2l benzint ,hogy átérjek a benzinkútra. Csak volt egy nagy probléma a kannában keverék benzin volt sajnos elég kín szenvedve ment el a motor a kútra 6-7km-t, gyorsan rátankoltam 7l prémium 100-ast, kicsit össze szedte magát és utána már nem volt gond hazafelé. Lehet ebből probléma :S ?
Kipróbáltam a kalapácslakk hőállóságát. Fogtam egy darab lemezt és felvittem rá 2 réteget. Jó vastag,kemény strapabíró réteget adott a fémnek. A hőállósági teszt viszont teljes kudarcot vallott,nem tolerálta a hőt. Nem tudom a kipufogó tud-e ilyen magas hőt, de nem tartott sokáig ,hogy kigyulladjon, ez az idomok alatt nem lenne vicces. http://youtu.be/Du4WQhkfQLw
Nem rossz terv, bár nem Kawa, de határozottan nem rossz! Aztán ha megvan a gép, ajánlom, hogy megjelenj a kapumban!
Nem szép dolog.
Csak nem elakarod adni?
Nálam már eldőlt a kategória...
Egy ilyen lesz tavasszal:
Csodálatos :)
http://totalbike.hu/magazin/2012/11/04/ellensegem_a_roz
sda/
mi a silkolelene-t használjuk, 15w50 versenyolaj, 4500/L.
Most Shell Anvance 10-40 van benne de nem igazán vagyok meg elégedve vele hidegen remek a váltás de mikkor fel melegszik kissé rossz a sebességváltás vele.
Nézegettem a Repsol Moto Rider 4T 15w50 olajat hogy ez egy kicsit sűrűbb olaj mert a gyári könyvébe az van hogy melegebb éghajlatokon ajánlott a 20-50 is választókat előre is köszönöm
Jól néznek ki együtt!
Egyidősek?
a hőingadozás miatt az sem végleges megoldás de 1-2 évet kibír.