Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Levetkőztettem a motort teljesen meztelenre,valaki még talán emlékszik ,hogy a műanyag csíkot fogó egyik csavart bele törték és hál istennek szerszámacélt használtak,nem sikerült kifúrni letolta a fúrót akármilyen kicsi volt és akár mennyire próbálkoztunk köszörült vídiással. Sajnos a helyzet tragikus javíthatatlan. Sajnos én is csak azt a megoldást látom ,hogy körbevágjuk a távtartót letekerjük és a kiállórészt megfogva már ki tudom csavarni csavart. aztán távtartós megoldással került vissza. Vagy a bukógomba kicsit hosszabb lesz.
Esetleg Szentendrei úton találka és onnan közösen menni?
Csak aztán bírjátok tartani a tempóm.
A 18,5 volt az nem áram,feszültség! És azért annyi,mert nem jó a szabályzó,lentről annyi jön fel amit a szabályzó enged,cseréld ki és megoldódik a problémád.
Sziasztok ! Lenne egy kérdésem ki tud rá válaszolni? A Zizin 3 hónapja elment a töltésem cseréltem feszszaályzót utána ismét volt normális 13.50 , 14.00 es töltésem most egy hete kiforralta az aksit aminek gatter is lett, ami annak köszönhető hogy nagy töltésem volt 18.50 addig okés hogy nagy áramot enged át a feszszabályzó de az a nagy probléma hogynem csak ő enged át nagy áramot hanem magában lentről is a tekercsektől nagy áram jön fel ! Na ez mitől van? egy sima váltakozó áramot termelő tekercsektől miért jön fel nagy áram? szétszedtem nincs megégve meg ilyenek ha zárlatos lenne nem töltene sztem.... és ha tudnátok nekem mondanio egy értéket hogy menyi áramnakkell feljönni azt megköszönném! válaszotok előre is köszönöm ! (bocsi a helyesirásért ) :)
Én is ott leszek.
Na, mesélem tovább a történetet!

Lementünk, kitakarás, tolom ki a kis motoromat, közben jól megfenyegetem!
Kiviszem a ház elé, nagy levegő, szívató tökig, aztán egy kis gyújtás.
Első próba aztán majd meglátjuk...
Na láss csodát a masina pöcc-röff indul!
El sem hiszem!
Ilyen nincs szívat saját motorom! Bár inkább így mint hogy most szerelgetni kelljen.
Vagy a Jóisten akart megvédeni aznap, vagy valóban valami eldugította a benzin szűrőt, porlasztót, mit tudom én mit, és az ide - oda tologatás alkalmával meglötykölődött annyira, hogy ez kiduguljon!

Na mindegy, a lényeg, hogy újra normális! Kopp-kopp-kopp.


Szóval holnap Szentendre.
Ma járattam egy kicsit egy mini kört mentem vele (macinaciban... ) Aztán vissza a helyére. Közben kedves Ausztrál turistákkal beszélgettünk.
Láttam ma egy ZZR-es kolegát befordulni a Törökbálinti Homasitába. Egy szürke gépezet volt. Tudom teljesen felesleges kérdés ,de ki volt ma ott? :D
Na, most megyünk, újra éleszteni a motoromat!
Kutya kipróbálom a javaslatod, remélem beválik.

Drukkoljatok!
Ma beszéltünk Öcsiékkel, és holnap mi megyünk Szentendrére!
Ott tala, ha más is jön...
Apám motorja is gázzal indul és néha enyém is igényli.
az kemény... a RILI-s srácok is ezt a képet tették ki, h "elhunyt kollégánk..."
(viszont a győri srác tuti nagyon-nagyon sokáig fog élni! )
Kutya.
Kis korrekció kéne.. szerintem

A hozzászólások alapján (606-os hozzászólás--- 613 hozzászólás)

Am a délmagyar onlineon van hiteles kép az áldozatról.
Oké!
Menyünk, én ott leszek, ha beindul a paripám...
Hát nem tudom!
Még nem volt azóta türelmem lemenni vele bajlódni, Misi dolgozik, egyedül meg nem esek neki...
Majd holnap reggel ezzel kezdünk.
Kutyának köszi a tanácsot, holnap kipróbáljuk!
Ma beszerzem a szükséges kellékeket
Na és jó minőségű benzint!

Remélem lesz még szép idő, és pótolhatom egy jó kis motorozással!


Szép napot nektek!

A benzinkiömlős dologhoz meg... Júúújjjj, nem akarom átélni!
Ezt én is kipróbáltam... ne sértegess...
Nekem is volt ilyen szomorú sztorim... 3 éve a tél közepén mentem ki a garázsba és egy méretes zöld tócsa fogadott a motor alatt. Na mondom kész, vége... - kifolyt a vére. A vízpumpa szimmeringjének adta meg a fagy az utolsó kenetet és elfolyt az összes hűtőlé. Egy bontott vízpumpa és egy kanna fagyálló orvosolta a helyzetet, azóta is jó. (kopp-kopp-kopp)
Egy hetes állás után már én is jártam úgy , hogy nem indult tökig húzott szivatóval sem de én rájöttem , hogy ilyenkor segít ha tökig húzom a szivatót és még a gázt is húzom úgy indítózok akkor elkapja és finoman a gázkart vissza engedem aztán megy minden a maga kerékvágásában. Esetleg próbáld ki hátha Nálad is működik és nem marad el a csajos napod
Szia!
Tudom, hogy nem vigasztal, de az én sztorim a következő: múlt hét szombatom letettem a vasat, kedd reggelre mind a 15 liter benya a földön volt, ami a tankban addig pihent. A garázs azóta is bűzben áll! Egy elrepedt benzincső volt a ludas, de akkor is el..szta az aznapi kiruccanásomat, azóta meg nem volt alkalmam ráülni.
Kutya, Matska - állatfarm -, öröm hogy ti ilyen tömören tudtok fogalmazni. Nekem mindig sokat jár a szám.
Kill - fel a fejjel, ennél a típusnál másnak is volt már ilyen nyavajája. Előbb vagy utóbb csak elindul az önindító kerregésére, ha meg nem, akkor üzemanyag ellátás, elektromos hiba.
Szeretnél fázni? :) Gyere le Bajnára megyünk egy kört :D Félúton helyet cserélünk
:(((

Irigyellek!
Hát sajnálom :S ez a szezon vége nem valami jól megy nálad :S De hideg van én most értem haza és végig 70-el jöttem majd lefagytam a motorról.
Ez kiverte a biztosítékot!
Ráadásul a motoros rendőrökkel eddig csak jó tapasztalatom volt! Jó fejek, kedvesek, segítőkészek!

No meg hát mi az, hogy német kölykök apuci drága autójával itt randalíroznak!

A rendőr nagyon helyesen járt el, hogy fegyvert használt és örülök, hogy ilyen jól célzott! Tanuljanak csak az esetből, és nem csak ők, az összes kertén aki bűnözik, pláne aki ilyen szinten! Meghalt egy ember szolgálat közben!

Nyugi Laci kicsit minden nap rettegek hogy veled is hasonló történik!

Vigyázz magadra!

Sajnálom a rendőrt!
Nem-nem!
Semmi gond, ne sértődj be! Nyugi!
Én ilyen vagyok... kicsit érces...
De, azért szeretek mindenkit!
Csak a töty-rötyködést, meg a puha pöcsűséget nem...

Üdv Kill.