Igen jó, ez nem az ő hibájuk lesz!
A motor 16 éves, sajnos előfordulnak hibák!
Egyrészről, más részről nekem is lehetett volna több eszem! Hűl az idő többet kell beindítani, még akkor is, ha nincs időm vele menni...
Illetve vannak típushibák is.
Szerintem semmi komoly, valószínű koszos a benzin, vagy fel volt hígítva, csak erre tudok gondolni!
Nem hiszem, hogy más baja lenne!
Legalább is remélem!
A szerviz:
A hosszú téli álom után (3 év) Dunaújvárosi "kollégánk" Áron felélesztette apukája segítségével, utána pedig az összes felmerülő egyéb problémát már Pesten a Kawasaki márka szerviz szerelője orvosolta. (ez közelebb van)
A szerelőkkel hidd el semmi gond, jó szaki mind, mindegyikről csak jót tudok mondani. És egyik sem ver át, még nő létemre sem! Ami nekem igazán pozitív dolog, mert ne tudd meg hogy ki akarják használni a látszólagos, hozzá nem értésem...
Szóval tényleg nem a szerelőkkel van gond!
Illetve az utolsó túra után teljesen normális volt. Kapuban leállít és minden olyan, mint szokott lenni semmi gond... Utoljára más választás hiányában egy kis nóném úton tankoltam! Valószínűleg ez hiba volt, de mint említettem nem volt más választásom, egyébként mindig Shell-en tankolom!
Hmmm!
Ezt a nagyképű szöveget: "mindig menet kész"...
Itt olvasgatok, beszélgetünk az nagy motoros érzésről, mostanában elég rossz napjaim voltak, rám jár a rúd. Isten nem fogadott szárnyai alá...
Ne sebaj, látom, kint gyönyörűen süt a nap, már vagy másfél hete nem ültem a motoromon, gondoltam egy kis vidámság jót tesz.Napsütés, motorozás, gondoltam csinálok magamnak egy jó kis csajos napot!
Felülök a motoromra elmegyek Visegrádra gyakorolom a kanyargászást, beülök valahova stb. bekészítettem a vaskos ropogós forintokat benzinre, gondolván, ez legalább egy tank benzin lesz, ha ne több. Beöltözök, lepucolom a sisakom rostélyát, semmi ne árnyékolja be ezt a napot. Bekészítem a GPS-t, előkészítem a motort, kicsomagolom, kitolom szépen halkan, ne zavarjon senkit.
Ráülök, hogy indítózzam, elhelyezkedjek, beállítsam a tükröket, míg a jó öreg szívató dolgozik. A hülye tanktáskával bajlódom, mivel hogy a doboztartóm, a legutóbbi motorozás alkalmával öngyilkos lett!
Erre indítózok én, a szívató tökig, forgat is rendesen, de semmi!
Jó semmi baj, biztosan csak valamit elbénáztam, nem mint ha lehetne, de nem gondolunk rögtön a legrosszabbra ugyebár!
Leellenőrzök mindent, újra indítózok!
Megint semmi! Mint ha nem kapna benzint, Semmi tócsa nincs alatt, bent se volt, kint sincs, semmi benzinszag, vagy hasonló.
Mivel a benzin mutató, azt mutatja, hogy több mint fél tank van, ez miatt nem is izgatom magam. Hiszen az elektronika működött.
Totál kiakadás, a szép csajos motoros napom, láttam szerte foszlani, üvölteni tudtam volna. Mint minden csaj én is totál kiakadok, ha eltervezek valamit és az még sem úgy van, pláne, ha rajtam kívülálló ok miatt!
Én úgy vigyázok rá, szervizelem a Kawasaki szervizben, mindent kicseréltem rajta újra, amit csak lehetett, egyszerűen, hiszem, hogy ennél jobb állapotú 400-as zizi nincs az országban. Erre itthon hagy, nem indul!
Totál kivagyok, újra a nyálcsorgatók körében találtam magam!
Nekem miért nincs szerencsém! Az a kis gyakorlás igazán rám fért volna és az a kis öröm is, napsütés, motorozás... Álom!
Ismerős!
Amikor a motoromat nem tudtam használni x évig különböző okok miatt, az valami borzalmas időszak volt!
Volt is meg nem is. Autóval jártam, ha előttem motoros állt, lehúztam az ablakot, hogy a kipufogó "füstje" bejöjjön az autóba és érezzem az illatot. Az elején reflexből, még a kocsiból is intettem a motorosoknak... Vicces volt, úgy irigyeltem őket!
De aztán tádám, a motorom újra menetkész lett, és most mások csurgatják a nyálukat ez az érzés után! A gyerekek integetnek, az emberek megbámulnak, fényképezik a motort, pedig már nem mai darab, se ő, se én...
De jó értéssel tölt el, hogy az enyém! És mindig menet kész.
Szóval most lépek is és megyek gurulok egy kört!
nem véletlen: magamon akkor vettem észre először, igazán a "motorosság" jeleit, amikor anyagi okok miatt éppen nem volt vasam, de pontosan tudtam, h ez csak ideiglenes állapot... soha nem voltam annyira biztos a dologban, mint akkor, az új vasra spórolva, gyűjtve.
Én úgy gondolom, hogy sokfelé és sokat járok/járunk mocival és 90% ban jók a tapasztalataim. Persze igaz, hogy vannak aki szülinapra kaptak egy nagymotort (esetleg jogsijuk sincs) és csak húzzák a szarvát ész nélkül, de azért a nagy többség szerencsére a józanul gondolkodó kategóriába tartozik és teljesen normális. Nekem még a csopperesekkel is jók a tapasztalataim. Egy példa. Múlt hétvégén voltunk szlovákiában mint azt írtam és odafelé még Magyar területen nagy kocsisor volt és a sorban volt egy csopperes utassal ő is. Mikor mögé értem intett és lehúzódott, hogy el tudjak menni a sávon belül mellette. Megköszöntem neki és elhúztam. Én azt is élvezem mikor normális motorosok az ember mellé érnek és csak a motorozás kedvéért egy egy szakaszon együtt gurulunk. Tapasztalataim szerint a motoros társadalom jobban összetart mint az autós. De ezek csak az én gondolataim és tapasztalatom. Ehhez még hozzátenném, hogy 14 éves korom óta élvezem a kétkerék adrenalinját !
Ahogy írod, valóban javítható, a gyári kivitelezésnél biztosan tartósabb lesz. A merevítés az mindenképpen jó ötlet, de az alsó megtámasztás nálam még mindig a favorit.
Valahogy sokan nem így gondolják Történt egyszer, hogy motor nélkül kellett hazajönnöm, mert otthagytam a szervizben. Neki álltam stoppolni bőrruhában, bukóval a kezemben, több motoros is elhaladt, a hátsó ülést nem ajánlotta fel senki. Egy autós vette fel, akinek a motorokhoz köze nem volt.
Egy kritikus tömeg felett a csoport szét esik. Nézd meg, hogy hány csoportra bontható a motorosok: sport, utcai, teper, enduro,cross, supermoto, naked, túra, triál, robogó, simson!, Aprilia/Suzuki/Kawasaki/Yamaha... Harley-Davidson, agyhalott utcai versenyzők, hangos csövűek - nem polgárpukkasztók... és még találhatnánk pár kategóriát. Egy-egy galériánál heveny vita tud kialakulni csupán abból, hogy két ütem, vagy négy ütem jobb.
Emiatt úgy gondolom - és tapasztalataim is ezt erősítik meg -, hogy előbb az ember saját mivolta miatt lesz számomra szimpatikus, ha közös az érdeklődési területünk, az meg nagyon frankó Fordítva ez már nem működik. Ismerek olyant, aki motorozik, de nem vagyok rá kíváncsi a személyisége végett. Szerencsére ilyen azért kevés akadt, innen a ZZR topikból senki, de az arány rosszabb a "százból egy"-nél.
Sorry a litániáért, de már agyf@szt kapok ezektől a nagy igazságoktól - facebook hatás. Lehet, el kellene gondolkoznom, miért is van olyan kevés barátom?
ha nyáron sokat motorozom városban, akkor marad a régi, quadozásból megmaradt protektoring, plusz egy póló fölé. egyébként vagány a mellény, és a kulcscsont védelme tényleg fontos - el tudnám képzelni könyökvédővel, protis farmerrel és kesztyűvel nyárra.
Hát igen, ez csak a gerincprotit helyettesítheti, viszont ahhoz túl húzós az ára...
Mondjuk jónak tűnik, jelenleg pluszban egy Dainese gerincprotektort használok, de olyan nagy, és nem elég korszerű... nem állítható, a tépőzár meggyengült bár ezt egyszerű cserélni...
Gondoltam ez hatásosabb, mivel hogy védi az oldal bordákat és a kulcscsontot is...
Igazából vettem egyet, csak reméltem, hogy valaki használt már ilyet, és mond róla valami pozitívat.
Mondjuk a Dainese sem volt olcsó, mondjuk aki olyan hülye mint én, hogy a Karasnában vásárol...
Mondjuk ennyire nem volt drága...
Feltételezem biztonságosabb, viszont nyáron sokkal melegebb! Lehet hülyeség volt...
jól néz ki, de nem nagyon értem... ha gáz van, a karsérülés az első, ami összejöhet, és pont azt nem védi, vagyis erre még egy protektoros kabát megy... érdekes.
Nyugodjon békében.
http://www.origo.hu/itthon/201...