Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma megvolt az utolsó gurulás. Olyan 130-140km-t mentem. Nagyon jó volt, annak ellenére ,hogy nem volt melegem Ebben az évben a motor már csak a törődést kapja. Indul a karbantartás :) Itt a galéria a képekkel. Esztergom,Zsámbék,Lábatlan és a környék Nem mentem messzire
Sziaztok

Kill azt szeretném majd megkérdezni hogy az ülést hol csináltattad , nekem is kell nagyon tetszik, meg az enyém már
Tud valaki segíteni valamilyen poliamid rúd beszerzésében? Igazából mindegy ,hogy natúr vagy fekete 50mm-es átmérő kéne és kb 30cm.
Én remélem holnap még tudok kerülni egyet :)
Erre az évre már én is a szögre akasztottam a motoros ruhát. A héten kivonattam a forgalomból a gépet, hétvégén meg megy téli álmot aludni.
A héten voltam a Dinamit kipufogósoknál, és a sérült sportdobomat 12 ezerért újrahúzzák a krómpalástját és kérésre még a hangján is tudnak állítani. Ők is egy korrekt műhely.
Na látjátok milyen jó ez a Gyula barát!
Nem hiába ajánlgatom én!

Komolyan én először a teljes kipufogó rendszeren lepődtem meg, hogy milyen olcsón akarja adni, ráadásul utána vásároltam tőle dolgokat, és még a hülyeségekben is benne volt, amikor csináltattam Misinek a meglepi ülést. Tényleg nagyon rendes volt és szó nélkül...
És ismertek, pedig én alkudozok keményen... és még így is.

Ezért is ajánlgatom mindig.
Hál istennek eddig csak jó tapasztalatom volt vele!

Szép napot mindenkinek.
A mi motorjaink, már a téli fűtött otthonukban téli álmot alszanak!
Nagyon hiányoznak...
Tegnap még egy csomó motorost láttam este a városban, hát nem volt melegük, bár ahhoz képest még nem is olyan rossz az idő.
micsoda véletlen: az itthoni forgalomba helyezésben is Tóth Gyula barátunk tud segíteni, ő intézte zsiga teneréjét is flottul, gyorsan, igazán méltányos összegért
Szia !

Jó keresgélést !
Szerintem igyekezz minél fiatalabbat venni.
Ha túrázgatni szeretsz, esetleg két személlyel, akkor nézd meg a Kawasaki ZR 7-et. Nekem volt. Olcsón nagyon jó állapotúakat lehet venni. Keveset fogyaszt és nagyon kiforrott
konstrukció. Nézzél szét itt is : www.grandemoto.com
Üdv.: Péter
Köszönöm a tanácsot, megfontolandó!
Utána is nézek majd, hogy ki tudná így intézni.
Ha már haza hoztam, idővel...
Még csak nézegetem őket, de a városban szaladgálni jó lenne egy!
Erősen gondolkozom rajta.

Köszönöm a tanácsot!
Szia Péter!
Konkrétan a tiedet is néztem! Az 1200-as elég megosztó forma, nekem személy szerint nagyon tetszik, de egy ilyenhez sajnos túl szerény a büdzsém... 6-700ezer a plafon, átírással!
Azért köszi!
Bocs még valamit elfelejtettem 2001-es évjárat 150cm3 teljes papírmunka kb 100000 HUF
Szióka!
Rég írtam erre de rendszeres olvasó vagyok :-)
Látom robogót akarsz behozni, kutya infói nagyon jók, én csak annyit tennék hozzá, hogy tavaly intéztem egy benelli adiva papírozását, de jobbnak láttam rábízni magam szakikra, pár jó magyar ezresért cserébe nem volt gond a műszakival, a hivatalos papírmunka is csak 1 napig tartott úgyhogy megérte szerintem mint szívni a közlekedésfelügyeletes vizsgán, meg többször több helyen napokat sorbaállni. Amúgy sok sikert a behozatalhoz.
Szia !

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zz-r_1200-59840
36

Üdv.: Péter
hatig a boltban vagyok, 0625-510-190
Szerbusz Kutya.Bocsi a zavarásért.Telefonon vagy személyesen hogy tudnánk beszélni?
Sziasztok!

Van egy eladó Kawasaki ZZR E plexim. Használt, ez volt a motoromon, az egyik füle sérült, de ettől függetlenül teljesen jól rögzíthető. Teljes értékű. Ára 5 000,- Ft

Ja és múltkorról és még meg van a feszültség szabályzó, amit vettem, magamnak, használt... de nem használtam, mert beépített trafóm lett. Ezt is eladnám, aki amennyit ad érte!
Fontos, hogy vigye el próbálja ki, ha jó, csak akkor fizessen.

Ha érdekel valakit, szóljatok.

Üdv Kill.

U.i.: van egyéb Kawasaki motor plexim is... egy pár...
Egyszer motoroztam néhány tesztkör erejéig VFR800-al. Nagyon tetszett, főleg amikor elérte azt a fordulatszámot, amikor az összes szelep működésbe lépett. az sem utolsó dolog, hogy könnyebben döntögettem, mint a ZZR-t, pedig az a saját motorom volt. Szó mi szó, jó irányba terelődsz
Az első kérdésre nem tudok biztosat (szerintem igen, de nem vennék rá mérget), az viszont tuti, hogy évjárat függő (ha jól tévedek, még az E modellen belül is van 93-01ig, és az utáni kategória).
600-as és a 400-as egyforma-e? évjárat függö-e?
köszi szépen a segitséget.
ZZR 600 D-hez ezt dobja a gép, 400-ra külön nem találtam hirtelen...
Hát én most erősen csapongok... Fő csapásvonal a ZZR, imádom. Nézegetem a 600-ast, 11-est, de a Fazereket, VTR-t, még a TDM850-eseket is. Lesz pár próbaút mire eldöntöm, ha nem találok valami szép Zizit.
Ha több motorom lehetne, akkor egy ilyen lenne a szaladgálós, szerintem eszement gyönyörű!
tudna valaki segiteni,hogy 1991-es zzr400-asba milyen olajszürö van.
Na igen ,ez lett volna ha nem lett volna ZZR a balesetem után már újonnan. A CBR 600 F és a VFR 800 között lett volna a választás.
Annyi csak hogy nehéz a VFR, viszont a cbr meg túl elment a sport motor felé. Nekem nagyon nehéz lett volna döntenem, ha nem lett volna ZZR. A nagyobb ccm és lóerő nekem szükségtelen, 100 lóerő felett nekem már sok, még alatta is bőven.
jah meg azért jóval drágább is lett volna a VFR, a CBR meg olcsóbb, én akkor 2006-ba 2,2-őt fizettem a ZZR-ért.
Ha lehetne több motoörom akkor ez mellé esetleg egy Royal Enfield -et, vagy Dnjepr-t, Uralt ... ;)
Hát jó, Te tudod, csak ne ezt a töröttet, hanem aminek megvan a burkolata is. Rémesek az iyen motorok, elesnek velük aztán a nincs pénz a burkolatot megjavítani, hanem ilyen csupaszra hagyják!

Ja hogy ez ilyen alapból?