Egy nagy kérdés: ha tegyük fel teljesen elmegy az eszem (egyesek szerint már régen megtörtént), e-bayen (helyileg Angliában) találok egy szép Zizit, tárgyalás, fizetés megoldott, a hazaszállításban tud segíteni valaki? (persze itt főleg elméleti tanácsra gondolok, de ha tevőlegesen is tud valaki, akkor természetesen jópé'zért)
Kutya, ha jól emlékszem a Kawakhana is Angliából jött... Hogy zajlott a hazahozatal?
Egyelőre minden csak fikció, MÉG...
Bocs ,hogy megint kérdezek :) (Kill ne őlj meg ) mennyire terheli le szegény kis generátort 2 ködlámpa (Azért mégis a legtöbb 55W és ez ugye 2X)? LED-es felé kéne inkább menni?
Én Motult tettem mindig a Yamahámba, az is 20 éves vas volt, mint a ZZR. Szerintem nagyon jó olaj, semmi probléma nem volt vele!
Csak én ilyet tettem bele, mind két fajta jó volt, de azért inkább 10-40-es a javasolt. http://biker-world.hu/kategori...
Hát én ehhez nem értek, de én legutóbb, amikor a kipufogó rendszert vissza akartam állítani kettesre, akkor a Tóth Gyulától potom áron (tényleg nevetséges áron) vettem volna a leömlőt, ami gyönyörű volt, nem rozsdásodó stb... Szerintem megspórolsz magadnak egy csomó vesződséget, és tuti jobb is, mint a felújított...
Kérdés, hogy van-e most neki!? Egy telefont megér!
Annyira az olajhoz sem értek, de itt szinte az összes motorhoz, így az enyémhez is, a Kutya által ajánlott, és tőle vásárolt olajat használjuk, és eddig nem volt rá panasz (sem árban, sem minőségben) (ez itt a reklám helye )! Így csak ajánlani tudom!
én is vettem motult régebben, de hidd el: ha én a 4 literest (tucatszámra) 8 500-ért veszem, akkor amelyiket 8-ért haszonnal árulják, abban valami más van.... (index túra motoros csevegőben vannak képek, hogyan és mit hamisítanak )
Motul nézegettem még ,de arról nincs tapasztalat és nem is tudom melyik jó az 8-tól van 4L . Amúgy 10W40-et használok,most Repsol van benne. A kipufogót akkor megpróbálom hőállófestékkel tartósítani.
A kipufogót tűzkarikának nevezett dologgal tömítik, de létezik paszta is, fehér színű cucc, ami nagyon gyorsan szárad, ezért fürgén kell vele dolgozni, azzal raktam vissza a régi tűzkarikáimat, mert újat nem sikerült szerezni, illetve rossz méret jött. Első indításkor kissé füstölt, ahogy keményedett ki vagy valami ilyesmi, de utána nem volt gond vele.
Kalapácslakkot még nem próbáltam kipufogóra, szóval kíváncsian várjuk a fejleményeket
Egy próbát megérne az is, hogy felhevíted a leömlőt, és olajjal konzerválod a felületet, ráég az olaj. Vagy a bandázsolás sem egy rossz ötlet, de előtte rozsdamentesítés, pl homokszórással.
Egy nagy kérdés: ha tegyük fel teljesen elmegy az eszem (egyesek szerint már régen megtörtént), e-bayen (helyileg Angliában) találok egy szép Zizit, tárgyalás, fizetés megoldott, a hazaszállításban tud segíteni valaki? (persze itt főleg elméleti tanácsra gondolok, de ha tevőlegesen is tud valaki, akkor természetesen jópé'zért)
Kutya, ha jól emlékszem a Kawakhana is Angliából jött... Hogy zajlott a hazahozatal?
Egyelőre minden csak fikció, MÉG...
Előre is köszi a válaszokat!
.
Csak én ilyet tettem bele, mind két fajta jó volt, de azért inkább 10-40-es a javasolt. http://biker-world.hu/kategori...
Táv - kb. 110 km
Ott leszek:
- Kutya.
- Barbi
- Zotya
- Oldklu
-
-
-
-
-
(ha jönnél, az egész hozzászólást átmásolva írd be a neved - kösz!)
Kérdés, hogy van-e most neki!? Egy telefont megér!
Annyira az olajhoz sem értek, de itt szinte az összes motorhoz, így az enyémhez is, a Kutya által ajánlott, és tőle vásárolt olajat használjuk, és eddig nem volt rá panasz (sem árban, sem minőségben) (ez itt a reklám helye )! Így csak ajánlani tudom!
Kalapácslakkot még nem próbáltam kipufogóra, szóval kíváncsian várjuk a fejleményeket
Egy próbát megérne az is, hogy felhevíted a leömlőt, és olajjal konzerválod a felületet, ráég az olaj. Vagy a bandázsolás sem egy rossz ötlet, de előtte rozsdamentesítés, pl homokszórással.