Köszi, igyekszünk! :) A lengőkar időhiány miatt nem lett még le szinterezve, és mivel a váz szinterezhető állapotban volt a gép szétszedése nélkül is, illetve azt mindenképp le akartam tudni, hogy ne kelljen újra szétszedni, ezert csak az lett eddig megcsinálva. De most már látom, hogy a lengőkar kiszerelese kb fél óra, úgyhogy majd valamikor az is meg lesz csinálva, meg a többi sallang is, most csak az volt a fő, hogy összeálljon a gép. Persze az sem lenne hátrány, hogy beinduljon, de ezekre lesz majd idő a hosszú téli estéken. Viszont szabin meg most voltam, úgyhogy most volt idő az átépítésre.
No megvolt a harmadik munkanap is a zizin. Nagyjából összeállt minden, viszont sajnos egyelőre nem indul, és nincs ötletünk sem, hogy miért. Benzin van, nyom az AC (bar csak 9V-ot kap, de ha direktben 12V-ra van kötve akkor sem indul), szikra van, a gyertyák meg vannak pucolva, és mégsem. Egyszer beindult, de pár mp után lefulladt, és azóta semmi. Az indítási kisérletek közben viszont néha akkorákat durrant a kipufogó, hogy potyogott a vakolat. Tehát benzinnek kell lennie. Egyelőre feladtuk a dolgot, alszunk rá, esetleg kérdezünk az okosabbaktól. Valakinek valami ötlet, hogy mi kell még ahhoz, hogy elinduljon egy motor? :)
Na ja, nem is véletlen, hogy ez az időszakom úgy 15 éve lecsengett, azóta én is nyugodtabb vizekre eveztem. Plusz akkoriban a kettlebell még nem volt divat, a pogo volt a HC-fitness!
Hu vazzeg, nem irigyellek a zene végett Belehallgattam mi is ez. Nos, a kettlebell nagyon megy rá, ha nem írnék többé, végkimerülés vagy szívroham az oka
Bácsi, ha délutánba nyúlik a találkozó megsúgja nekem az mi_ freemail.hu-ra hogy merre leledzenek eme zzrek? Peeter mégiscsak tud valamit? Mert ha dunántúl akkor nekem is lőtávolban van..
Hali!
Szerintem ugyanazt a motort linkelted
utóbbi hirdetés feladva: 2011. február 14
az első hirdetés leírás részét olvasd meg és világos lesz az életkor dolog ;)
Amúgy nekem nem jön be ez a "másfél mázsa vas" megfogalmazás, de nézd meg, vigyél valaki hozzáértőt és meglátjátok milyen állapotban van.
Nekem bevált az 50-es 2t után. Nemrég jártunk adrián jópár hágót útbaejtve, a hungaroring sajnos idén kimaradt.
Mire vagy kiváncsi?
Nekem ugyan annak a motornak tűnik, de szóljon valaki, ha megtalálja a különbséget.
Az édesapád irományt nem kellene magyaráznom, ha elolvastad a hirdetést, de lehet, nem beszélünk egy nyelvet
Egyébként szerintem a régi hirdetés már inaktív, csak fent maradt. Az új hirdető pedig ugyan azt a motort akarja eladni, írja is, hogy 700km-t tolt bele fél év alatt, kell kicsikocsira a lé. Bár, hogy hogy lett a 41e km-ből 50ekm 700km hozzáadásával, azt nem tudom.
Bár ha felhívod, lehet elárulják neked
Nem értem mi ez a édesapád iromány,
a gépről írhatnátok még valamit, miért ennyi, van egy másik is: zzr 250
ez 265e , a 199 ezres az 50e km miatt lehet e?
Ott a pont, gimis éveim kedvenc zenéje!
Eszemben sincs elmondani (főleg, h ez részemről is csak tipp), azért ennyit írtam, h le ne lőjem a poént (és itt még mindig nem tudom, h igazam-e van-e e).
...és sztem ezt itt zárjuk is le, a meglepetés az legyen meglepetés (vagy krumplileves?)
Remek-remek, csak így tovább
azért a váz kicserélése nem két perc, rád is sötétedett közben. Apropó, a lengőkar miért maradt natúr színű, ha már szinterezve lett a váz?
Köszi, igyekszünk! :) A lengőkar időhiány miatt nem lett még le szinterezve, és mivel a váz szinterezhető állapotban volt a gép szétszedése nélkül is, illetve azt mindenképp le akartam tudni, hogy ne kelljen újra szétszedni, ezert csak az lett eddig megcsinálva. De most már látom, hogy a lengőkar kiszerelese kb fél óra, úgyhogy majd valamikor az is meg lesz csinálva, meg a többi sallang is, most csak az volt a fő, hogy összeálljon a gép. Persze az sem lenne hátrány, hogy beinduljon, de ezekre lesz majd idő a hosszú téli estéken. Viszont szabin meg most voltam, úgyhogy most volt idő az átépítésre.
No megvolt a harmadik munkanap is a zizin. Nagyjából összeállt minden, viszont sajnos egyelőre nem indul, és nincs ötletünk sem, hogy miért. Benzin van, nyom az AC (bar csak 9V-ot kap, de ha direktben 12V-ra van kötve akkor sem indul), szikra van, a gyertyák meg vannak pucolva, és mégsem. Egyszer beindult, de pár mp után lefulladt, és azóta semmi. Az indítási kisérletek közben viszont néha akkorákat durrant a kipufogó, hogy potyogott a vakolat. Tehát benzinnek kell lennie. Egyelőre feladtuk a dolgot, alszunk rá, esetleg kérdezünk az okosabbaktól. Valakinek valami ötlet, hogy mi kell még ahhoz, hogy elinduljon egy motor? :)
Pár kép azért készült ma is: https://picasaweb.google.com/1...
Na ja, nem is véletlen, hogy ez az időszakom úgy 15 éve lecsengett, azóta én is nyugodtabb vizekre eveztem. Plusz akkoriban a kettlebell még nem volt divat, a pogo volt a HC-fitness!
Szerintem ugyanazt a motort linkelted
utóbbi hirdetés feladva: 2011. február 14
az első hirdetés leírás részét olvasd meg és világos lesz az életkor dolog ;)
Amúgy nekem nem jön be ez a "másfél mázsa vas" megfogalmazás, de nézd meg, vigyél valaki hozzáértőt és meglátjátok milyen állapotban van.
Nekem bevált az 50-es 2t után. Nemrég jártunk adrián jópár hágót útbaejtve, a hungaroring sajnos idén kimaradt.
Mire vagy kiváncsi?
Az édesapád irományt nem kellene magyaráznom, ha elolvastad a hirdetést, de lehet, nem beszélünk egy nyelvet
Egyébként szerintem a régi hirdetés már inaktív, csak fent maradt. Az új hirdető pedig ugyan azt a motort akarja eladni, írja is, hogy 700km-t tolt bele fél év alatt, kell kicsikocsira a lé. Bár, hogy hogy lett a 41e km-ből 50ekm 700km hozzáadásával, azt nem tudom.
Bár ha felhívod, lehet elárulják neked
A krumplilevessel még tisztába vagyok!
Legyen mind meglepetés, azokat úgy is szeretem!
a gépről írhatnátok még valamit, miért ennyi, van egy másik is:
zzr 250
ez 265e , a 199 ezres az 50e km miatt lehet e?
Eszemben sincs elmondani (főleg, h ez részemről is csak tipp), azért ennyit írtam, h le ne lőjem a poént (és itt még mindig nem tudom, h igazam-e van-e e).
...és sztem ezt itt zárjuk is le, a meglepetés az legyen meglepetés (vagy krumplileves?)
El ne áruljátok neki, legalább lesz min meglepődni
azért a váz kicserélése nem két perc, rád is sötétedett közben. Apropó, a lengőkar miért maradt natúr színű, ha már szinterezve lett a váz?
A következő motorról kérném ki szaktudásotokat!
ZZR250
Kösz előre is!