Nagyobb biztonságban érzem a magunkat ha az utas belém kapaszkodik. 100, 120 körül kényelmes a motor,de sokszor megyek 70-100 körül. Főleg ,hogy sokszor apámmal megyek akinek egy Virago 535 van és akkor főleg lassan megyünk :) Utassal meg megint óvatosan megyek. Amúgy is a hátam nem egy profi cucc és nem szereti. Annyi kéne ,hogy kicsit egyenesebben tudjak ülni :) Túra kormány, túra plexi :) 3 doboz :)
Eza hétvége kilőve, túl meleg lesz, max a strandig megyünk motorokkal...
No meg ez tényleg elég kis gurulás... Főleg, hogy te ott is laksz nem?
Majd jövő hétvégén, ha nem lesz 40 fok, akkor megyünk mi is valamerre gurulni.
Legfeljebb közhírré teszem, aztán ha lesz valakinek kedve csatlakozik.
De komolyan mondom, használjátok is őket, ha már vannak!
A 190 cm kifogás.
Én nem vagyok egy hű de jó motoros, de ne kapaszkodj a kormányba én csak 174 cm magas vagyok, de én tudok szinte egyenesen ülni a motoron, ha szeretnék... illetve ha csak támaszkodsz a "kormányon", és nem kapaszkodsz belé, akkor a csuklód nem fárad olyan könnyen, de amit most említettél, az nem nagy táv... ennyi idő alatt nem szabad, hogy gond legyen, illetve az utast kérd meg, hogy hátul kapaszkodjon, és akkor pláne, mentesítve vagy!
Másik, minél gyorsabban mész, annál jobban tart a menetszél, még kevésbé kell támaszkodnod...
Megkérdezhetem, hogy mi a baja a régi "hagyományos" kormánnyal?
Mert pl, én azt használom, és semmi baja, megy ezzel is...
Oké, fárasztóbb a csuklómnak, de ez van...
170 km-nél még úgy sem érzed...
Mielőtt hosszú túrára megyek kell a túra kormány És sajnos "gyárira" nincs 62e
u.i.: Tervezek egy "hosszabb" túrát [nem sok 170km körül] majd viszem a gépet :)
Ez a fórum már tényleg nem szól másról csak a sufni tuningról a szerelésről...
Vigyétek már el a motorokat szerelőhöz, ne játszatok vele.
Aztán használjátok is őket és arról írjatok...
Hova lett a régi jó fórum...
A jó kis élmény beszámolók stb...
Jó-jó a bütykölés is kell néha, de már több hónapja másról sem szól!
Ha ennyire szar, vegyetek újat, ne beszkódjatok velük...
Remélem nem sértődtetek meg, de több hónapja a saját beírásomon kívül nem olvastam olyat, hogy valaki itt túrázott, vagy oda ment, vagy bármilyen kalandja lett volna a motorral...
Csak a szerelés!
Ennél még a sablon Cseszneki váras fotók is jobban...
Tudom rohadtul nem erről van szó :) de látom ,hogy kormány átalakító van a motoron :) Ugye a gyári kormány takarja a villa tetejét. Ez meg nem. Lehet ebből gond? Mit kéne azzal csinálni?
kutya mester! Olyan kérdést feltehetnék ,hogy e-bay-en a túra felső kiflire ,hogy kerestél rá? Már mindent kipróbáltam ,de semmire nem jött ki ilyesmi :S
sanszos, mivel úgy néz ki, a héten csak rövidebb kanyarokra megyünk, és egyébként is itt leszünk a közelben remélem a mai 43 fokos belvárosi dög idő is megfutamodik addigra
a hatszázas (dobozok nélkül) kijön ötből 120 alatt, és 6-ból nagyjából 140-ig.
az egynégyes mindent visz, a múlt hétvégi tátra túrán 130-as autópálya és sok sok élvezetes szerpentin mellett, három dobozzal is 5.6L
mennyit fogyaszt a kis kawátok? már csak érdeklődés képen
elsősorban az 500-600-as fogyasztások lennének nekem jok mert én most nem győztem tankolni az enyémet...
Én a múltkor 15km-t mentem úgy hogy félig rajta volt a szivató :S Benzinkúton rutinból tettem is egy laza 1-et. Csak akkor már meleg volt és magasabb volt az alapjárat. Gondolom nem kell elmondanom mit csinál ilyenkor a "finom" váltó. Akkorát csattant majdnem leugrottam a motorról.
Szeptemberbe lesz meg a jogsi körülbelül amugyis viszem szinkronra a mocit szerelöhöz meg levegöszürö tiszitásra majd lehet hogy ö rá bizom, cask 30km-re lakik tölem és szivatóval nemtudom érdemes-e menni annyit mert avval türhetö az alapjárat amikor olyan félig van odahuzva neki.
No meg ez tényleg elég kis gurulás... Főleg, hogy te ott is laksz nem?
Majd jövő hétvégén, ha nem lesz 40 fok, akkor megyünk mi is valamerre gurulni.
Legfeljebb közhírré teszem, aztán ha lesz valakinek kedve csatlakozik.
De komolyan mondom, használjátok is őket, ha már vannak!
A 190 cm kifogás.
Én nem vagyok egy hű de jó motoros, de ne kapaszkodj a kormányba én csak 174 cm magas vagyok, de én tudok szinte egyenesen ülni a motoron, ha szeretnék... illetve ha csak támaszkodsz a "kormányon", és nem kapaszkodsz belé, akkor a csuklód nem fárad olyan könnyen, de amit most említettél, az nem nagy táv... ennyi idő alatt nem szabad, hogy gond legyen, illetve az utast kérd meg, hogy hátul kapaszkodjon, és akkor pláne, mentesítve vagy!
Másik, minél gyorsabban mész, annál jobban tart a menetszél, még kevésbé kell támaszkodnod...
Amúgy szép a kis piros (bordó)...
Csatlakozom... zunk...
Szlovákia fagyi?
Mert pl, én azt használom, és semmi baja, megy ezzel is...
Oké, fárasztóbb a csuklómnak, de ez van...
170 km-nél még úgy sem érzed...
Névnapomra kaptam egy GPS-t, na én meg azt szereltem föl.
HURRÁ!
u.i.: Tervezek egy "hosszabb" túrát [nem sok 170km körül] majd viszem a gépet :)
Ez a fórum már tényleg nem szól másról csak a sufni tuningról a szerelésről...
Vigyétek már el a motorokat szerelőhöz, ne játszatok vele.
Aztán használjátok is őket és arról írjatok...
Hova lett a régi jó fórum...
A jó kis élmény beszámolók stb...
Jó-jó a bütykölés is kell néha, de már több hónapja másról sem szól!
Ha ennyire szar, vegyetek újat, ne beszkódjatok velük...
Remélem nem sértődtetek meg, de több hónapja a saját beírásomon kívül nem olvastam olyat, hogy valaki itt túrázott, vagy oda ment, vagy bármilyen kalandja lett volna a motorral...
Csak a szerelés!
Ennél még a sablon Cseszneki váras fotók is jobban...
nem, már elkelt a vas.
az egynégyes mindent visz, a múlt hétvégi tátra túrán 130-as autópálya és sok sok élvezetes szerpentin mellett, három dobozzal is 5.6L
mennyit fogyaszt a kis kawátok? már csak érdeklődés képen
elsősorban az 500-600-as fogyasztások lennének nekem jok mert én most nem győztem tankolni az enyémet...