Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, milyen szakmai felkészültséggel rendelkezel, de biztosan jó ötlet levenni azt a hengerfejet? Mi a nyavajája?
Amúgy hengerfej tömítést kötelező cserélni, hiszen az deformálódik, ahogy meghúzod a csavarokat, és így tömít. Pasztával kókányolni azon a környéken meg tilos, ellenben a szelepfedél tömítést kell pasztázni a vezérműtengelyek végénél lévő félkör alakú dugóknál, különben szivárogni fog az olaj. Nekem erre a Loctite 5920 vált be.
Ezt hogy kell elképzelni, hogy letilt? Nem szabadna neki. Kuplung behúzására sem reagál olyankor?
Még egy buta kérésem lenne , csak a meggyőződés miatt , ha már leveszem a hengert hengerfejet akkor célszerű gondolom én tömitéseket cserélni ugye ? ÜDv :Gabi
Nagyon szépen köszönöm !
Bar regen csinaltam de en ugy emlekszem hogy lejon a hengerfej es a henger blokk kivetel nelkul.
Sziasztok Srácok ! Szeretnék érdeklődni hogy a ZZR Ből ki kell venni a blokkot ha le akarom venni a hengerfejet és a hengert is ? vagy le tudom húzni ugyis ha benne hagyom a vázba? Előre is köszönöm a választ üdv: Gabi
Az enyém hidegen-melegen szépen indul. Néha nem hiszi el ,hogy üresben van és letilt az önindító,de amúgy indul.
Sziasztok!
Ma a városi furikázásban megmelegedett kicsit jobban a motor. (a mutató középen) Elég sokat kellett indítóznom, hogy elinduljon ilyen melegen. (kb. 4-5 mp) Ha nem ilyen meleg a blokk, akkor sokkal könnyebben indul. A Tietek is ilyen, vagy valami gond lehet?
Küldtem képet
Hali
inkább ezt: jamborgeza kukac freemail.hu
MSn-n már nemvagyok aktív nagyon...
Felvettelek msn-re nem tudom ,hogy az a cím e-mailként is funkcionál-e
Valoszinu nem, ha reagal a forditasra es tudod allitani az alapjaratot. Viszot ha nagyon konnyen forog akkor lehet hianyzik a ruggo ami az onmagatol elfordulast akadalyozna. Nezd meg ott van e. A kabel vegen a karbik kozt.
Hali Scalare!

Engem érdekelne a doboztaró, ha megvan, dobj pár képet róla mail-ben légyszíves!

Köszönet
Amivel állitom az alapjáratot olyan könnyen mozog az nem baj amugy?
Mindig melegen allitjuk az alapjararot.
Alapjáratot hogy állitsak egy 600as zzr kawasakin? Hidegen kell vagy melegen? Azt tudom hogy mivel kell csak nemtudom hogy hidegen kell-e vagy melegen?
Ha jól tudom a Red Baron szervizt is üzemeltet. Valakinek van tapasztalata velük? Ha nagyobbra váltanék majd sokára,a végcélom egy Honda VFR 800. Arra gondoltam,hogy a redbaronba becseréltetném a motort(nem a közeljövőben,évek múlva) és ha náluk javítanám,akkor szívesebben illetve jobb áron beszámítanák.
nyugi, a háttérben már szerveződnek a dolgok még emlékszem, milyen jó hangulatú nap volt a szelidin, vagy a bójázáson, és idén sem fogjuk kihagyni
De mióta átment ez a fórum az ecseri piac hangulatába, azóta csak ilyen van.
Amennyi alkatrész itt gazdát cserélt meg kerestek, a nyár folyamán, remélem jövöre egy csavart nem akartok sehová sem rakni, mert tipp topp zzr lesz mindenkinél.
látod, hiába pofázzuk X ideje ezt, h elejét vegyük a hasonlóknak, az illemről nem is beszélve...
Azért ilyenkor szét röhögöm magam...
Mert hát én hiába mondom, hogy töltsétek ki az adatlapot...

És legalább egy motor fénykép...

No de...
Én általában 80-120-al közlekedek ha hülye vagyok vagy sietek akkor sem megyek 150 fölé. Majd egyszer mérek egy pontos fogyasztást. De a légszűrőháznál lévő rés is aggaszt picit,meg az is, hogy ha ráhúzom a szívatót felmegy kicsivel 4e fölé a fordulat.
Oke, koszonom, igy mar ertem!
Arra irtam hogy az én adatlapomra menj rá és ott elérsz ha kell segitség!
Milyen adatlapra vagy kivancsi, kedves Zsolt?