Nem tudom, milyen szakmai felkészültséggel rendelkezel, de biztosan jó ötlet levenni azt a hengerfejet? Mi a nyavajája?
Amúgy hengerfej tömítést kötelező cserélni, hiszen az deformálódik, ahogy meghúzod a csavarokat, és így tömít. Pasztával kókányolni azon a környéken meg tilos, ellenben a szelepfedél tömítést kell pasztázni a vezérműtengelyek végénél lévő félkör alakú dugóknál, különben szivárogni fog az olaj. Nekem erre a Loctite 5920 vált be.
Még egy buta kérésem lenne , csak a meggyőződés miatt , ha már leveszem a hengert hengerfejet akkor célszerű gondolom én tömitéseket cserélni ugye ? ÜDv :Gabi
Sziasztok Srácok ! Szeretnék érdeklődni hogy a ZZR Ből ki kell venni a blokkot ha le akarom venni a hengerfejet és a hengert is ? vagy le tudom húzni ugyis ha benne hagyom a vázba? Előre is köszönöm a választ üdv: Gabi
Sziasztok!
Ma a városi furikázásban megmelegedett kicsit jobban a motor. (a mutató középen) Elég sokat kellett indítóznom, hogy elinduljon ilyen melegen. (kb. 4-5 mp) Ha nem ilyen meleg a blokk, akkor sokkal könnyebben indul. A Tietek is ilyen, vagy valami gond lehet?
Valoszinu nem, ha reagal a forditasra es tudod allitani az alapjaratot. Viszot ha nagyon konnyen forog akkor lehet hianyzik a ruggo ami az onmagatol elfordulast akadalyozna. Nezd meg ott van e. A kabel vegen a karbik kozt.
Alapjáratot hogy állitsak egy 600as zzr kawasakin? Hidegen kell vagy melegen? Azt tudom hogy mivel kell csak nemtudom hogy hidegen kell-e vagy melegen?
Ha jól tudom a Red Baron szervizt is üzemeltet. Valakinek van tapasztalata velük? Ha nagyobbra váltanék majd sokára,a végcélom egy Honda VFR 800. Arra gondoltam,hogy a redbaronba becseréltetném a motort(nem a közeljövőben,évek múlva) és ha náluk javítanám,akkor szívesebben illetve jobb áron beszámítanák.
De mióta átment ez a fórum az ecseri piac hangulatába, azóta csak ilyen van.
Amennyi alkatrész itt gazdát cserélt meg kerestek, a nyár folyamán, remélem jövöre egy csavart nem akartok sehová sem rakni, mert tipp topp zzr lesz mindenkinél.
Én általában 80-120-al közlekedek ha hülye vagyok vagy sietek akkor sem megyek 150 fölé. Majd egyszer mérek egy pontos fogyasztást. De a légszűrőháznál lévő rés is aggaszt picit,meg az is, hogy ha ráhúzom a szívatót felmegy kicsivel 4e fölé a fordulat.
Amúgy hengerfej tömítést kötelező cserélni, hiszen az deformálódik, ahogy meghúzod a csavarokat, és így tömít. Pasztával kókányolni azon a környéken meg tilos, ellenben a szelepfedél tömítést kell pasztázni a vezérműtengelyek végénél lévő félkör alakú dugóknál, különben szivárogni fog az olaj. Nekem erre a Loctite 5920 vált be.