Attól függ hová viszed..
Egyébként én úgy tudom, hogy kell a 2 tükör, de a km-óra nem kötelező! Legalábbis cimborám motorján nincs már jópár éve, és még mindig átment.
Valakinek van esetleg '92 ZZR 400 hoz lánca ?
Esetleg komplett nagyon jó állapotú lánckerék és lánc szettje ?
Esetleg mennyi lehet egy új ilyen szett ?
Hú, ez érdekesnek ígérkezik! Én kíváncsian fogom várni a fejleményeket!
Szerintem vizsgához kell a tükör, és minimum egy sebességmérö óra. Kutya szerintem ezt jobban tudja!
Sok sikert!
Nagy fába vágtam a fejszémet. :) Kb másfél hónappal ezelőtt megvásároltam Kutyától a Kawa-Khanát, azzal a nem titkolt céllal, hogy legalizálni fogom, és alkalmassá teszem a közúton való közlekedésre. :) Jó alapnak tűnik, bár jelenleg ilyen szempontból csak egy kupac alkatrész ami hogy megnehezítse a dolgomat még össze is van szerelve. :) Persze szállítani és tárolni könnyebb volt így. :)
Szóval kezdésnek szükségem volt egy papírokkal rendelkező vázra, amiből újra motort fogok építeni a már említett nagy kupac alkatrészből. Sikerült is beszerezni egy ilyet, és mivel sűrűn nem szeretném atomjaira szedni, ezért a váz még melegében le lett szinterezve sötét-grafit színűre. Kezdődhetett a bontás... Ez a tegnapi nappal indult, és a futóművek és a blokk kivételével minden leszerelésre került. Ezekre holnap fog sor kerülni, de már minden ki van kötve, tehát elvi esély arra is van, hogy az összeépítés is elkezdődjön. Az eddigi szétszerelés során két csavar okozott fejtörést. Az egyik egy keresztfejű (talán nem is gyári...) a láncvédőnél (ez lefúrásra került), a fékpedálnál viszont sajnos beletört az egyik a munkahengerbe. Ezt még ki kell majd műteni, bár a lényegi összeépítést ez nem befolyásolja, mivel a komplett hátsó fék bármikor visszaépíthető, tehát nem kritikus.
Igyekeztem/igyekszem sok fotót készíteni, bár amikor nyakig olajos vagyok, akkor nem szívesen nyúlok a fényképezőgéphez. Viszont ahhoz, hogy minden az eredeti helyére kerüljön vissza elengedhetetlen a dokumentálás.
A végleges felállásban a gépen megmaradt idomok fehér színűek lesznek, és a világító berendezés is "road legal" lesz. :)
A műszaki vizsgával kapcsolatban lenne egy kérdésem. Jelenleg a gépen nincsenek tükrök és nincs műszeregysége. Ezek megléte feltétele a sikeres műszakinak? Persze lesznek rajta, csak az a kérdés, hogy a műszaki előtt vagy ráér majd utána... :)
U.i.: Remélem nem untattam senkit, de ahhoz, hogy túra beszámolókat tudjak írni a jövőben, ezt a lépést nem tudom elkerülni... :)
Szerintem csak a te kedvedért nem lesz az
Egyébként tudok azon a környéken egy nagyon szép helyet - Római fürdőnek hívják -, de nem hinném, hogy bárki is kivinné a lovakat oda
Az ifjú pár sajnos ezt is kénytelen kihagyni... az idén nem sok motorozás jutott
Szombaton a győri barátainkhoz megyünk, csak reggel keveredünk onnan haza, plussz Bubu-ról 8.-án lejár a műszaki, a héten pedig nem nagyon leszek itthon...
Ha mégis összejön valahogy mi leszünk a meglepetés vendég
van erősített szettem a motorodhoz, D.i.D, 30EFt. 100 LE-s lánccal, garantáltan kibír 30-40EKm-t a négykilóson.