Nem különösebben. Tanknál figyelj az üzemanyag szint jeladó kábelre, kissé megemelve a tankot láthatod, hol van, szét kell húzni. Csapot elzárni, csövet lehúzni. Értelem szerű lesz melyiket, ha rosszat húzol le, úszni fog minden benzinben, ne cigizz közben
Légszűrőházat két csavar tartja a helyén, de kapd le a tetejét, amit sok pici csavar tart, látni fogod hol van a kettő, azokhoz pedig ki kell pattintani két darab gumidugót. A ram-air nyílásból jövő csövek is elég masszívan tartják a légszűrőházat, még bilincs nélkül is. Kicsit megmozgatva, a gumicsövet behajtva le fog jönni.
Service Manualt szerezz be, google talál neked a megfelelő kulcsszavakkal, onnan sok dolgot el lehet lesni.
A tankot nem bonyolult 3 csavar. Csak vigyázz a benzincsövekre mert én helyből elszakítottam egyet :S A légszűrőháznál nem jöttem rá mit kell kivenni. A toroknál vannak csavarok de hát ahhoz nem egyszerű hozzá férni.
Nézd meg, hogy a műanyag tekerentyűben lévő csavart is forgatod-e, mert az továbbítja a csavarást a bowdenen keresztül a karburátoron lévő csavarnak, amit jól mond a kollega, ki is tekeredhet, vissza pedig nem talál. Tank, légszűrőház le, legalább meglátod mi hajtja
Az alapjárat állítás biztos ,hogy azzal van. Hogy miért nem reagál jobb kérdés. Ez egy ilyen kis bowdenes dolog lehet ,hogy kiakadt. De majd a szakik megmondják én még nem láttam szétszedve(hál istennek)
Valaki tud segíteni? A képen a felső az én "csíkom" az alsó amit vettem. De az alsó gondolom D modellről van az enyém pedig E. Sajnos esélytelen hozzá alakítani,nem is bántom. Valakivel cserélném E-sre vagy eladnám a D-s csíkot.
Akkor tényleg bízd szakértőre. Vagy vehetsz régi zx6-ét is, egyéb infókat a keresőbe beírva: "külső gáztartály" - szavakra találsz. Kutya foglalkozott a témával korábban.
kiszedtem a teleszkopot na az van ráirva hogy nagy nyomású gázt tartalamaz, ne gyujtsa meg. szoval egy gázos lengéscsillapitót nem hiszem hogy szétszedek ......
Körmös kulcsaim vannak... szerintem ha idöm engedi nekilátok bár valami szimeringet csak ki kéne cserélni ha már szétszedem. azt kéne bele szerezni, majd megpróbálom dokumentálni is bár olajos kézzel anyira nem szeretek fényképezni.
Még nem szedtem szét, illetve csak állítottam a körmös anyákon. Na oda nem árt egy körmös anya kulcs - ami annyira nem spéci, meg helyettesíthető dornival, hidegvágóval, csak az nyomot hagy. Youtubeon van pár videó a rear shock rebuilt, reassembly keresőszavakra, az többet mond, mit amit el tudok mondani. Egybe belenéztem, megjött a kedvem valamit szétkapni, kár hogy csak két első telóm van
Ha szétszednéd, fényképezd végig a folyamatot, már nem csak az én kedvemért, hanem mert nincs a hátsó telóról robbantott ábra.
Van egy számomra feleslegessé vált feszültség szabályzó.
Amikor az enyém tönkre ment, többet is vettem, hogy legyen, ha esetleg szükség lenne rá...
Hál istennek nincs rá szükségem!
Tehát a részletek.
Bontott, használt darab. Nekem a szerelőm kimérte elméletileg működő képes!
Gyakorlatilag, nem tudom, mivel én sosem szereltettem be ezt a darabot és nem használtam!
Javaslatom a következő.
Akit érdekel, eljön érte, elviszi, beszereli, kipróbálja.
Ha működik, akkor fizeti csak ki.
Az ára... amennyit adtok érte, nem tudom mi most az ára egy ilyennek...
De, mindenképpen kérem, hogy aki megveszi, próbálja ki, hiszen bontott (használt) nem tudok érte garanciát vállalni, és nem szeretném, hogy szó érje a ház elejét!
Ha így megfelel valakinek és érdekli, akkor az adatlapomon megtalálja az összes elérhetőségemet.
Elméletileg 600 E modellé, tehát jó a 400 E-hez is, de én úgy tudom, a D modellhez is, de ennek járjatok utána.
És ez csak maga a feszültségszabályzó, kábel, csoki nincs hozzá...
Fel lehet javítani, itt a fórumon is van olyan aki foglalkozik ilyennel. Otthon neki se állj, mert nem árt hozzá néhány célszerszám.
Persze kereshetsz mást is nyugodtan, én sem ismerem, csak olvastam róla. Emellett be lehet szerelni másik gátlót is, bontottat, de azt is csak ki kell ganézni ciklusonként, szóval lehet ott leszel vele, ahol a part szakad. Külső gáztartályosból csak olyan fér el, aminél egy flexibilis csővel csatlakozik a tartály.
Voltam ma motorozni és olyan furcsa érzésem volt mintha nagyon kemény lenne a motor hátulja, na meg alacsony is. Hazaérve láttam (középsztenderen) hogy a központi rugóstag összenyomva maradt majd fél perc multán leereszkedett. szóval azon a lengéscsillapitóba lehet olajat cserélni? vagy egyéb ötlet valaki?
Srácok kéne nekem segítség :S Elvolt törve a műanyag csík a has és az oldal idom között mikor vettem a mocit. Gondoltam gyorsan ki is cserélem. Vettem is egy bontott cuccot,persze nem lett jó :( Gondolom D-ről való az enyém pedig E és hangyányit különbözik Keresek olyat aki ezt (gondolom) D-ről valót cserélné E-sre
Légszűrőházat két csavar tartja a helyén, de kapd le a tetejét, amit sok pici csavar tart, látni fogod hol van a kettő, azokhoz pedig ki kell pattintani két darab gumidugót. A ram-air nyílásból jövő csövek is elég masszívan tartják a légszűrőházat, még bilincs nélkül is. Kicsit megmozgatva, a gumicsövet behajtva le fog jönni.
Service Manualt szerezz be, google talál neked a megfelelő kulcsszavakkal, onnan sok dolgot el lehet lesni.