Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van farok idomom, sárvédőm stb…
Télen túrakormány átalakító prototípus készül majd.
Készül a doboz tartóm a mocira. Ha teljesen kész teszek fel képet. Négyzetvasból,laposvasból és esztergált anyagból van. 2 részes, a 2-2 fül helyére megy. Terveim szerint bővíthető oldaldoboztartóval is. Ha esetleg valakit érdekel tudok,majd gyártani némi pénzmag fejében.
Én nem vásároltam még a formánál,de írtam neki és nagyon korrekt volt. Ha le tudod vinni a motort akár rá is próbálja a sablont. Szerintem írj neki!
Scalare.
köszi ezt épp meg találtam ma

és ezek valók rá ? ez az ami jó rá meg minden ?
vagy is jobban mondva ez az övé :D
KAWASAKI ZXR 250 R'89

OLDAL ALSÓALSÓ BETÉT 3.000 Ft
FEJ 11.000 Ft
HÁTRA BAL 7.000 Ft
HÁTRA JOBB 7.000 Ft
FEJBETÉT BAL 5.000 Ft
FEJBETÉT JOBB 5.000 Ft
OLDAL BAL 11.000 Ft
OLDAL JOBB 11.000 Ft
SÁRVÉDŐ 7.500 Ft
HÁTSÓ SÁRVÉDŐ 7.000 Ft
FAROK 5.000 Ft
barátnak, baráti áron... mondjuk ebben tank/műszerfal nem volt.
Akkor az igen baráti ár volt. 120-200 között hallottam három évvel ezelőtt kompletten (tank cserével), fényszóró nélkül.
a ZZR komplett ruháját 60-ért adtam el, fényszóróval együtt. az idomszettek egyébként - a bontós éhségétől függően - 70-150 között szoktak mozogni...
hello..mindenki azt kérdezném hogy ehez a típushoz idom szett mennyibe kerül ? vagy hol tudok beszerezni ?

meg ez most 98 as v 88 as ?
Napszemüvegben vagy lefotozva?
Joseph Parazs. Meg par percig itthon vagyok.
facebookon kamerai beszélgetés? add meg a neved megkereslek rajta persze ha van kamerád!ja a városnevet is add meg
fel tudnal hivni?
Álló helyzetben a fékkar nem jön befelé megtartja magát,ha 70 nél ujrahúzom a féket ugyanolyan rossz de ha megyek vele egy kicsit megint jó lessz,gondolom akkor hül a fék .Még arra gondoltam hogy tul kemény a fékbetét és ez okozhatja a túlzott felmelegedést.
Ha csak nem szalltal bele egy parkolo autoba az eg vilagon senkit nem erint a dolog. Ha a motornak sem lett baja akkor meg a bukszadat sem fogja erinteni.
Ha 70 korul ujra fogsz a feken akkor ujra jo? Ha igen akkor nem a fekfolyadek a hibas meg egyebkent is dot 4 mar eleg jo ahhoz hogy hegyekbol lefele szinte folyamatos fekezest biztosit. Tehat fekezz addig amig a kar bejon aztan elengeded majd azonnal ujra fogsz. Ha azonnal ujra jo a fek akkor a karmantyu a hibas. Ha ugyanez a problema mikor allsz es ugy huzod a feket mint mikor 200-rol lassulsz akkor a fofekmunkahengerben az elso karmantyu el van kopva. Tehat probald ezt: nem inditod be a motort, huzd be a feket erosen. Ha a fekkar lassan koppig bejon akkor a gumigyuru kopott. De ha azt mar cserelted akkor a belso felulet a hengerben karcos vagy kopott. A dot 4 tokeletesen megfelel teljesen felesleges a dot 5.1 a dot 5-ost meg nem keverunk massal tehat azt ne is hasznald.
segitsetek! Sikerult eldöntenem a motoromat.(bedöglöt az aksi es megprobaltam betolni.) A lenyeg h nem lett baja semminek a bukocso kifogta az utest. viszont eleg sokat lattak.iylen esetben kell szolni a rendorsegnek.? nem szeretnem ha , kopgtatnanak az ajton.kesobb?
Tehát részletesen elmagyarázom mi a gond.megyek az úton 200 körül lehúzom az első féket satura hogy minél előbb megálljon a gép,de az történik hogy 80 km/h így faszáúl fog és aztán" szépen ahogy ugyanolyan erővel húzom a fékkart"jön lassan befelé és a fékhatás gyengül.A fékhatást megértem hogy gyengül mert felmelegszik a fék az addig rendben is van de miért jön be a kar?
Kössz a tippet! pedig uj dot 5.1 van benne! de megprobálom
Én alapból egy imbuszt vettem, aztán közben jöttem rá, hogy nem is kell több emiatt a megoldás miatt...ha már itt tartunk, az valamilyen távtartó hibára utal ha nem lehet teljesen meghúzni a 12-es imbusz anyát a tengelyen, mert szorul a kerék? Vagy ezzel csak állítok, a telón szemből átmenő 6-os csavarokkal pedig fixálom a beállítást? 2x raktam már össze a 2 év alatt és baj nincs vele, de ezt soha nem tudtam. Előre is köszönöm a válaszokat!
Mit kelent az hogy folyamatosan bejon? Huznad a feket es felpuhul? Nincs fekhatas? Elmagyaraznad reszletesebben? Meg miert csereltel mar mindent le?
Lehet hogy a menetszél egyszerűen behúzza a fékkart!

Bocs, de már fáradt vagyok!
Szerintem felforr a fékolajad. cserélj nagyobb hőállóságú dot4 olajat.
Haverom GSX-R je csinált ilyet és ez volt a baja.