Készül a doboz tartóm a mocira. Ha teljesen kész teszek fel képet. Négyzetvasból,laposvasból és esztergált anyagból van. 2 részes, a 2-2 fül helyére megy. Terveim szerint bővíthető oldaldoboztartóval is. Ha esetleg valakit érdekel tudok,majd gyártani némi pénzmag fejében.
és ezek valók rá ? ez az ami jó rá meg minden ?
vagy is jobban mondva ez az övé :D
KAWASAKI ZXR 250 R'89
OLDAL ALSÓALSÓ BETÉT 3.000 Ft
FEJ 11.000 Ft
HÁTRA BAL 7.000 Ft
HÁTRA JOBB 7.000 Ft
FEJBETÉT BAL 5.000 Ft
FEJBETÉT JOBB 5.000 Ft
OLDAL BAL 11.000 Ft
OLDAL JOBB 11.000 Ft
SÁRVÉDŐ 7.500 Ft
HÁTSÓ SÁRVÉDŐ 7.000 Ft
FAROK 5.000 Ft
Álló helyzetben a fékkar nem jön befelé megtartja magát,ha 70 nél ujrahúzom a féket ugyanolyan rossz de ha megyek vele egy kicsit megint jó lessz,gondolom akkor hül a fék .Még arra gondoltam hogy tul kemény a fékbetét és ez okozhatja a túlzott felmelegedést.
Ha csak nem szalltal bele egy parkolo autoba az eg vilagon senkit nem erint a dolog. Ha a motornak sem lett baja akkor meg a bukszadat sem fogja erinteni.
Ha 70 korul ujra fogsz a feken akkor ujra jo? Ha igen akkor nem a fekfolyadek a hibas meg egyebkent is dot 4 mar eleg jo ahhoz hogy hegyekbol lefele szinte folyamatos fekezest biztosit. Tehat fekezz addig amig a kar bejon aztan elengeded majd azonnal ujra fogsz. Ha azonnal ujra jo a fek akkor a karmantyu a hibas. Ha ugyanez a problema mikor allsz es ugy huzod a feket mint mikor 200-rol lassulsz akkor a fofekmunkahengerben az elso karmantyu el van kopva. Tehat probald ezt: nem inditod be a motort, huzd be a feket erosen. Ha a fekkar lassan koppig bejon akkor a gumigyuru kopott. De ha azt mar cserelted akkor a belso felulet a hengerben karcos vagy kopott. A dot 4 tokeletesen megfelel teljesen felesleges a dot 5.1 a dot 5-ost meg nem keverunk massal tehat azt ne is hasznald.
segitsetek! Sikerult eldöntenem a motoromat.(bedöglöt az aksi es megprobaltam betolni.) A lenyeg h nem lett baja semminek a bukocso kifogta az utest. viszont eleg sokat lattak.iylen esetben kell szolni a rendorsegnek.? nem szeretnem ha , kopgtatnanak az ajton.kesobb?
Tehát részletesen elmagyarázom mi a gond.megyek az úton 200 körül lehúzom az első féket satura hogy minél előbb megálljon a gép,de az történik hogy 80 km/h így faszáúl fog és aztán" szépen ahogy ugyanolyan erővel húzom a fékkart"jön lassan befelé és a fékhatás gyengül.A fékhatást megértem hogy gyengül mert felmelegszik a fék az addig rendben is van de miért jön be a kar?
Én alapból egy imbuszt vettem, aztán közben jöttem rá, hogy nem is kell több emiatt a megoldás miatt...ha már itt tartunk, az valamilyen távtartó hibára utal ha nem lehet teljesen meghúzni a 12-es imbusz anyát a tengelyen, mert szorul a kerék? Vagy ezzel csak állítok, a telón szemből átmenő 6-os csavarokkal pedig fixálom a beállítást? 2x raktam már össze a 2 év alatt és baj nincs vele, de ezt soha nem tudtam. Előre is köszönöm a válaszokat!
köszi ezt épp meg találtam ma
és ezek valók rá ? ez az ami jó rá meg minden ?
vagy is jobban mondva ez az övé :D
KAWASAKI ZXR 250 R'89
OLDAL ALSÓALSÓ BETÉT 3.000 Ft
FEJ 11.000 Ft
HÁTRA BAL 7.000 Ft
HÁTRA JOBB 7.000 Ft
FEJBETÉT BAL 5.000 Ft
FEJBETÉT JOBB 5.000 Ft
OLDAL BAL 11.000 Ft
OLDAL JOBB 11.000 Ft
SÁRVÉDŐ 7.500 Ft
HÁTSÓ SÁRVÉDŐ 7.000 Ft
FAROK 5.000 Ft
meg ez most 98 as v 88 as ?
Bocs, de már fáradt vagyok!
Haverom GSX-R je csinált ilyet és ez volt a baja.