az ötven ló után egy mai hatszázas is beszarás, nemhogy egy ilyen dög... ezért is írtam a fészert, mint alternatívát - kezesebb és kevésbé brutál, már csak az üléspozíció miatt is.
Hát ez van...
Szép volt, jó volt...
De hogy egy bontott váltó is csak 6ezer km-ert bírjon ki...
Ebben van némileg több kraft, úgysem kétszemélyezek, úgyhogy a
kényelem nem lényeg.
Igazából nekem is eszembe jutott egy röpke összeröffenés, itt mifelénk. Igazából ami érdekesség az új fürdő, a Hagymatikum megtekintése, de ami nekünk motorosoknak is megfelelne, az a Maros-part megújult része. Itt lehet kempingezni, meg sok mást csinálni, van lehetőség sokféle. Motorozni is lehet, bár szerpentinnel nem tud ez a vidék szolgálni. Csak egy ötlet, remélem egyszer valóra is váltjuk!
A hangjába lettem először szerelmes én is.
Nagyon szépen muzsikál. A hangja alapján olyan mintha száguldanék de a km óra szerint még szépen szabályosan megyek. A gyorsulását is élvezem és a kressz nem írja elő, hogy mennyi idő alatt éred el a megengedett sebességet.
En imadon a kiskobcentis 4 hengeres hangjat. Sajna itt nem nagyon van. Isteni volt ahogy a haverom elgyorsult a 250-es ZXR-rel. 19 ezer a piros zona. Tisztara mint egy F1-es auto. Addig alltam es hallgattam amig teljesen el nem tunt o is es a hang. A tied is biztos jol szol.
itt most 2:30am van. Most értem haza egy kis éjszakai motorozásból. Csak úgy motorozgattam kedvemre és mikor hazaértem néztem meg, hogy több mint 200km-t nyomtam bele a kis zizibe.
Holnap szórakozok a kuplung állítással. Remélem nem lamellát kell cserélni. Nem gondolom, mert nem csúszik vagy ilyesmi.
160km/h felett kissé elfogy az erő szegénykémből. Azt hiszem itt jön ki, hogy csak 400as. Jövőre szerintem nagyobbat kell nézzek.
Ugy nez ki hogy pont forditva csinaltad. Tekerd vissza a kupplung karnal az allitocsavart teljesen koppra be. Majd lent ugy allitsd hogy fent 3-4 mm legyen a holtjatek ott ahol a kupplung karnal a bowden be van akasztva azaz elol. Ha ez nem megy mert mondjuk mar teljesen ki van tekerve lent a hatarig akkor fent kezd el az allitocsavart kitekerni addig amig 3-4 mm lesz a holtjatek ott elol a kupplung karnal.
Namost ha gondod van a kupplunggal, azaz csuszik vagy fog allandoan akkor sajna lamella csere. Az hogy hol fog a kupplung hol kezd a motor mocorogni az minden motornal mas es mas. A lenyeg hogy legyen holtjatek 3-4 mm es kitudd venni uresbe konnyen es nem szabad megcsusznia a legmagasabb sebessegi fokozatba.
Szóval a kuplung karom nagyon kint kezd el fogni.
Azt hittem , hogy a kar melletti állító csavarral majd húzok rajta aztán jól van. Az a csavar már maxon ki van tekerve. Na mondom akkor állítok a lenti kuplungcsavaron és akkor jobb lesz. Állítottam rajta maxra, de csak keményebb lett és szinte most még kiljebb fog. A kar kinti 1/3 nál fog csak. Ilyenkor esetleg bowdent kell cserélni vagy valami más gebasz van?
lentebb peeternek válaszolva már jeleztem, h nincs elfelejtve a dolog, a régi, szelidi-tó túrát idén ősszel is megtartjuk - csak ZZR-eknek, kis fórumtalálkozó
Neten találkoztam velük de amikor néztem a mocikat akkor nekem nagyon messze voltak. Van pár jó kis motoros kereskedés Durhamban és Chapel Hill-ben. Ezek nekem közelebb voltak. Vicces volt, hogy a jogsit nem lehetett honosítani újra kellett vizsgáznom autóbol is meg mociból is. Így most van NC Driver Licencem
ez meg aztán pláne......