Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Koszi! En is mindenkeppen tolatva gondolom a beallast. Azt nem mondtam, de a piros nyilnal a folyosó ajtaja leszukiti a pince ajtajat, tehat mindenkeppen tul kell tolni, becsukni az ajtot, es aztan lehet probalkozni. :) A zoknis otlet tetszik!
A Goodridge zacskó miatt gondoltam, de mindegy, akkor marad a gyári. Úgyis csak azért kéne, hogy egyel lazább legyek a találkozókon
Ez a gyári fékcső szett, bolond módon adtam a fém fékcső szettet a motorral
Talán butaság, de egy próbát megér, "told túl" a folyosón és próbáld meg tolatva (esetleg rajta ülve) berakni. A kijövetelkor talán kevesebbet kell bajlódni. Vigyázz a "fülekre"! Én egy jó kis téli zoknit szoktam a tükrökre ráhúzni .
makimi, MI!

Köszönöm a válaszaitokat, azt meg főleg, hogy ki is próbáltad! :) Ha fizikailag befér, akkor előbb-utóbb megtalálom a legegyszerűbb módját a beállásnak. :) Azt mindig elfelejti a 4 kerékhez szokott agyam, hogy ezeket azért odébb lehet tenni puszta kézzel... :)
Akkor a tárolás kipipálva, már csak a megfelelő vasat kell megtalálni. :)
Nagyjabol egyezik a leiras annyiban kulombozve hogy en a tetejehez nem nyulok. Azaz a ruggot nem is latom mert nem is kell. Szoval az egy felesleges lepes es meg csak bonyolitja is a dolgot, plusz ha a ruggo kint van akkor nincs mi tartsa a belso dugattyut es a belso szár elforog. A muanyag csovet meg nem kell bilincselni ha hosszaban elvagod.
Találtam valamit a teleszkóp cseréhez.
Nem tudom, hogy mennyiben egyezik meg a Kawa telóval de jó kis leírás.

Teló szimering csere
Úgylátszik a sok megapixeles jpg-et sem szereti
Szia! Szerintem befér de nem saját lábán akarom mondani kerekén.
A 250-esnek kb 5,5m a fordulóköre, a 600-asé is hasonló lehet..
Kiváncsivá tettél, s kipróbáltam: a járda 110cm a folyosót, az aknafedél 90cm az ajtót próbálja helyettesíteni.
Nekem a hátsó kapaszkodónál arrébbemelve kiadta Szóval talán ne ez legyen az első útja, mert lehet hogy tavaszig ki sem hozod onnét Amúgy szerintem orral könnyebb beállni
Helló! Én is szűk helyre tolom be a picinyemet, de nekem vásárláskor meg se fordult a fejembe ez a dolog. Nem ez volt a döntő szempont, sőt... Szóval először percekig bajlódtam a 260 kilós vassal, ma már csukott szemmel tologatom ki, meg be. Csak bele kell jönni, és kész. A kérdésedre is válaszolnék, szerintem megoldható.:)
A képbeszúrás nem nagyon akar összejönni, úgyhogy feltettem ide: http://vrbst.dyndns.info/pince...
Sziasztok!

Van valakinek adata egy 93-as ZZR600-as fordulóköréről? Egy elég szűk helyre kellene bepaszíroznom, és nem volna rossz a vásárlás előtt tudni, hogy befér-e. :)

Csatolok egy mórickarajzot, hátha tologatta már más is hasonlóan szűk helyen a masinát.

Kis magyarázat. A sárga téglalap lenne gép helye. Egy kb 125 cm széles folyosóról (ami elég hosszú) kellene ide betolni egy kb 96 cm széles ajtón. A piros nyíl irányából érkezne a gép, úgyhogy praktikusan farral kerülne a helyére. Mit gondoltok, beférne? :)

Előre is köszönöm a válaszokat!

Sasa
Az egy első fém fékcső szett? Jó ez a 600asra? Ja meg mennyiért válnál meg tőle szívesen?
Köszönöm a segítségeket holnap nekiállok, de még lehet, hogy ma.
Köszönöm a válaszod!
helo.400-asba 420ccm kel vilaszáronként.
Hat sajna messze vagyok toled. De telefonon ram csoroghetsz ha megakadsz.
Olajmennyiseget 400-as motorhorhoz nem talaltam. A 600 ZZR 452 ccm-t ir. Es 15W olajat hasznalhatsz.
Champion F203
Nem laksz véletlenül a közelben ?
Fót, Budapest vagy ilyesmi ....
Az elsőilyen műveletemnél jó lenne ha valaki felügyelne és rácsapna a kezemre ha nem jól csinálom.

Köszi a leírást. Ja mennyi olajat kell tölteni bele ?
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban,hogy egy 90-es zzr600-ba milyen tipus számú olajszűrőt kell vennem? Előre is köszönöm
Na ott maradt abba hogy az also szár a satuba van. A krom csobol a dugattyu szárra tedd vissza a perselyt ilyen sorrendbe: alatet-ruggo-persely. Pici zsirral rogzitheted. Vekonyan zsirozd be az also csuszocsapagyat es csusztasd bele az alu szárba. Most jon a neheze: zsirozd be vekonyan a felso csuszocsapagyat es csusztasd le addig amig felutkozik. Most kell a muanyag cso. Kb. 10-15 centis darabot vagd hosszaban kette vagy ha tokeletesen megegyzik a belso atmeroje a fenyes szárral akkor nem kell. Ezzel kocogtasd be a csuszocsapagyat a helyere. Hasznalj gumikalapacsot de semmi mast nem mert ha megserted a krom feluletet akkor cserelheted. Ezutan tedd be az alatetet majd az uj szimmering jon. Vekonyan zsirozd be a belso feluletet es a krom feluletet meg a szimmering kulso feluletet. A muanyag csodarabbal utogetsd be a helyere. Majd a zeger gyuru (hullamos acel gyuru) megy a helyere majd a porvedo. forditsd fel a telot majd fogd be a satuba ott ahol a feknyereg felfogatas van. Mindig hasznalj rongyot vagy alu pofat. Merd ki az olaj mennyiseget majd egy pici tolcserrel feltoltod az also csavar nyilason. Tipp: a kiengedo csavart ilyenkor kiveszem (kicsi csavar oldalt) es a tolcserre teszek egy vekony csovet ami beer a szárba par centit. Ezutan az also csavart utvehuzoval behuzod. Feltoltesnel a fenyes szár le van csuszva a csavar becsavarasahoz viszont fel kell emelned. Itt vigyazz hogy lassan csusztasd fel mert az olaj kicsaphat. Kesz. Tudatsd hogy mit csinaltal. Megirjam a szamomat ha megakadsz?
Pár vackom akad nekem is:
zzr 500-as D kawám bontásából van még pár cucc, ha valakit érdekel.

adatlapon elérhetőség.
Ezt most találtam és egyből arra gondoltam, hogy meg kell osztanom Veletek.....
Jon a kovetkezo resz csak lefagyott a telom.