A hatso idomot a kapaszkodo es a csomagok rogzitesere valo fulek alatti Philips csavarok fogjak. Van Meg hatul a lampa alatt is 2 kicsi Philips csavar.
Miutan kivetted a telokat forditsd fel es az (levegoskulcs) utvehuzoval probald kilazitani az imbusz csavart. Kozbe jo ha osszenyomod a telot mert segit megfogni a belso csovet ami az anya is egyben. Ha a csavar kint van pumpald ki az olajat. Ezutan nagyon ex ovatosan feszegetsd fel a porvedo szimeringet. Alatt talalsz egy ruggos gyurut. Csavarhuzoval ovatosan banyaszd ki. Nagyuon vigyazz mind a krom mind az aluminium feluletre. Ha a gyuru kint van egyszeruen rantsd szet a telot apro de hatarozott szethuzasokkal. 5-6 rantasra szet kell hogy jojjon. Alapos mosas minden alkatreszre es mehet az osszerakas. Fogd be a satuba az alu csovet Pl.ahol a feknyereg felfovatas van
Nem lesz valamikor fórummotorozás? Volt már szó róla, aztán valahogy elült a dolog.
Nekem nincs fent képem, ennek egy oka van: nincs olyan kép, amin csak én vagyok meg a motor, de élőben szívesen megmutatom magam :)
b
Nagyon várom a leírástmert hétvégén meg akarnám valósítani :)
Esetleg azt is megírhatod, hogy a hátsó idomot hogyan kell leszedni, mert kivettem minden látható csavart és olyan mintha még mindig fogná valami.
Igen a szivargas a szimmering miatt van. Olajat mindket szarban egyszerre cserelsz . Mar irom az elso lepest. Fontos hogy szerezz be egy levegos kulcsot vagy utvehuzot. A szar aljaban a csavart annelkul csak a szar teljes szetszerelesevel lehet kilazitani. az meg kicsit korulmenyesebb ut. Es meg egy fontos: szerezz be egy muanyag csovet aminek a belso atmeroje megfelel a telod fenyes reszenek a kulso atmerojevel. Ez egy darab vizcso lehet, vastag falu muanyag cso. Kb 10 centi kell.
Hétvégén nekiveselkednék teleszkóp olajat és szimeringet cserélni mert könnyezik. Tudna valaki útmutatást adni, hogyan kell ezt csinálni ?
Előre is köszönöm.
Igen vasárnap este felé elvitték.
Amikor elhajtott vele a srác, és hallottam hátulról utoljára a hangját...
NA azt az érzést nem kívánom senkinek.
Kicsit összenőttem a vassal.
Na de nem baj. Minden és mindenki pótolható.
Srácok! Olyan kérdésem lenne. Hogy 1-2 szervízelés mennyibe fájna kb? A szelepeket kéne beállítani(korongozni? asszem így hívják) a légszűrőháznál lévő nyílást megnézni és néha csinál olyat a masina melegen,hogy ha sebességeben van, lassan gurulok fordulat 1000-1500 körül van ,behúzom a kuplungot és felmegy 3000-re kb. Szerintem valami nincs rendben a karbikkal. Állítólag mielőtt megvettem volt szinkronon. Kb árat tud valaki?
Kawa400!
Köszi az elismerő szavakat, de magamat nem tartom akkora spílernek. Szeretem a Kawasaki-t, de nem nevezném magam a leg-leg-leg-nek Azt meghagyom Rózsa Gyuri bácsinak
nyugi, nem KELL, ez nem katonaság, ahol kötelező dolgokat írnak elő. egyszerűen így működik, így szokta meg a csapat, az 5-6 éve ide írogató brigád.
ha munka vagy hasonlók miatt nem tölthet fel képet, az megint más, olyan is van.
persze vitázni ennek ellenére sem érdemes vele...
Hát ez elég egyéni hozzáállás!
Tudod itt általában, ha is mernéd az itt lévőket, itt normális hétköznapi jó emberek gyűltek össze akiknek van egy közös hobbija.
Itt nem szoktuk egymást átverni, "hamis nem valódi képekkel", rossz alkatrészekkel, hamis gyülekezési pontokkal, kamu gurulásokkal stb...
Tudod, mi itt segítünk egymásnak és szeretnénk, ha ez így is maradna!
Aki nem ilyen az nem ide tartozik, sőt az ne is tartozzon közénk!
Így, hogy bízzunk meg benned... és ez most nem egy csajos hülyeség.
Mi ilyenek vagyunk!
Ha bármilyen alkatrész kell tudom kihez fordulhatok, ha közös gurulás van, tudom, mire számíthatok, ha lerobbanok az út szélén, tudom, kit hívhatok, mert mi ismerjük egymást (ha nem is a végletekig), de számíthatunk egymásra. És felismerem őket az utcán! Szerintem ez fontos!
Persze ez az én véleményem!
Nem egy nagy dolog szerintem, de ha valaki, még ennyit sem képes megtenni...
Persze nem erőltetem...
Előbb utóbb felhígul a társaság az tény.
Remélem nem sértettelek meg, konkrétan ez nem állt/áll szándékomban, talán csak a szokások miatt...
Feltételezem érted amit mondok.
SZiasztok!
Több mint fél éve küzök a 400-as vasammal. Egy szemétre való sz.r volt milor megvettem ahogy látjátok egész pofás gép lett.
Szerelőnél tett látogatáson kiderült, hogy kéne még rá feszszabályzó, trafók és ehy úk aksi. Felmérgeltem magam és úgy volt h eladom.
Kissé lehiggadva átgondoltam ha már annyi pénz és munkám van benne,inkább pihen még egy kicsit még meg lesz rá a pénz.
Szerintetek jól döntöttem?
Mi változik attól, hogy felraksz képet magadról? Semmi.
Honnan tudod, hogy az a kép amit valaki felrak az igazi?
Tök felesleges, aki ismer az ismer, aki meg nem az meg nem.
De létezem!
Miutan kivetted a telokat forditsd fel es az (levegoskulcs) utvehuzoval probald kilazitani az imbusz csavart. Kozbe jo ha osszenyomod a telot mert segit megfogni a belso csovet ami az anya is egyben. Ha a csavar kint van pumpald ki az olajat. Ezutan nagyon ex ovatosan feszegetsd fel a porvedo szimeringet. Alatt talalsz egy ruggos gyurut. Csavarhuzoval ovatosan banyaszd ki. Nagyuon vigyazz mind a krom mind az aluminium feluletre. Ha a gyuru kint van egyszeruen rantsd szet a telot apro de hatarozott szethuzasokkal. 5-6 rantasra szet kell hogy jojjon. Alapos mosas minden alkatreszre es mehet az osszerakas. Fogd be a satuba az alu csovet Pl.ahol a feknyereg felfovatas van