Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30 perc és elviszik a vasat.... :(( Sikerült eladni.
Csak annyit fűznék a témához, hogy Amerikában ZX-6E a "mi" ZZR 600 - ainknak. A ZX-6R "más", sokszor csak ZX-6-ként is hívják.
A ZX-6E meg csak "E"-nek becézik ;) zx6e.net
Sziasztok!

Ez mind feszabályzó probléma.
Itt a fórumban, ha rákerestek, vagy vissza kerestek, van egy fószer aki utángyártott feszabályzókat készít tízen akárhány ezerért, ha jól emlékszem. Nem tudom ki vett is tőle és nagyon dicséri. Érdemes tőle rendelni. ( valamilyen Zsolt...)

Ha ez nem jön be szintén keress rá Tóth Gyulára itt a fórumon, neki mindig van ZZR-hez régihez és újhoz (D, E modellhez) alkatrésze, jobb esetben feszabályzója is, bár az fogyó eszköz.

Ha ez sem jön be ebay itt akár már 1 eurótól is vásárolhatsz feszsbályzót, száz akárhány euróig bezárulva. Új, használt egyaránt...


A ZX-6 ettől ne ijedj meg Amerikában így nevezik a ziziket.

Üdv itt KillBill.
Rossz a feszültségszabályzó. szerintem legalábbis. Vagy kábel.
Sziasztok kérlek segitsetek! Miért nincs töltésem a Zizin? Egy pár napja lefulladtam vele utközben mert lemerült az aksim , és azóta hiába töltöttem fel akkor is lemerült az aksim jó mert nem veszit az erejéből , meg lett nézve müszerrel, de nem tudom hog ymiért nincs töltésem kérlek segitsetek! ÜDv Gabi
Nincs valakinek van eladó jó fesszabályzója?
Van valami más alternativa, más motoré nem jó bele?
Szerintem jó, mert nekem is az van benne.
Repsol olaj 10W40-es szintetikus jó bele amugy ?
Amugy az órája is mérföldes.
Az amerikai piacon a ZZR mind a mai napig ZX néven fut. Ott a ZZ-R 600-ast ZX-6 néven értékesítették. A ZZ-R 1100 meg ZX-11. Ennyi az egész.
95-ben jött meg a zx 6r ninja, az odáig rendben van. Hogy miért zzr-ed van, az kizárt dolog, mert nem tudom
Én úgy tudom, hogy a zzr 1100 elődje, a zx 10-es volt. Az én gépem 91-es. Tudom, a tied 600-as, nem 1,1-es. Akkor majd egy nálam tudorabb felvilágosít.
95ös évjáratú
Üdv. Grat a géphez. Lehet azért van ez, mert több, mint 22 éves?
Sziasztok, csatlakoztam a zzr fanatikusokhoz, mivel nemrég vásároltam én is egyet. Lenne egy eléggé érdekes kérdésem. A hirdetésben zzr volt irva, meg zzr-nek néz ki de azt nem tudom h az oldalára miért nem zzr van irva és lentre oda van irva h ninja, ja meg a forgalmiban is igy van h zx-600. De valaki biztos tud erre valamit mondani, meg elláthatnátok néhány jó tanáccsal mert elötte egy mz-m volt:)
komolyan azt írtam ,hogy nyáron? természetese télent akartam.
Ha esetleg megcsinálnám,akkor dokumentálom az eseményeket :) De valószínű, hogy erre csak a nyáron kerül sor.
Meg vannak a kapcsolatok és az összeköttetések ,hogy hasonlót csináljak. Ha lenne kifejezetten rá való és nem horror áron akkor megvenném.
Itt van valami kormánykiemelő. Nem mondom, hogy jó a tiédre, csak megakadt rajta a szemem: Alkatrészek fórum, [20411] július 3. 07:41 hozzászólás.
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék, a következő a problémám... bizonyos fordulatszám tartományokban befullad a gép. szerintem rossz a keverék aránya, mert ha ráhúzom a szivatót, akkor meglódul a paripa..
próbáltam már állítani a levegő csavarokon, de nem segített neki (a szervíz könyv szerint 1,5 vagy 2) a karbi szinkront is megcsináltam, ami megint érdekes jelenséget produkál: alapjáraton ahol állítani kell (1050) teljesen jó..de ha ráhúzom a gázt, akkor érdekes módon a 3-4 henger nagyságrendekkel jobb vákumot generál...

Esetleg Győr környékén tudtok javasolni olyan szakit, aki megorvosolja?
Köszi az ötletet, de itt az a probléma, hogy nincs gyújtás.
Leállítás után 10-15 mp elteltével nem indul, és a fordulatszámmérő is ugrál.
hoppá... nem tudom, mi lehet a honlappal, de akkor itt a száma:
0670 - 342 1109
Köszönöm Josh!