Csak annyit fűznék a témához, hogy Amerikában ZX-6E a "mi" ZZR 600 - ainknak. A ZX-6R "más", sokszor csak ZX-6-ként is hívják.
A ZX-6E meg csak "E"-nek becézik ;) zx6e.net
Ez mind feszabályzó probléma.
Itt a fórumban, ha rákerestek, vagy vissza kerestek, van egy fószer aki utángyártott feszabályzókat készít tízen akárhány ezerért, ha jól emlékszem. Nem tudom ki vett is tőle és nagyon dicséri. Érdemes tőle rendelni. ( valamilyen Zsolt...)
Ha ez nem jön be szintén keress rá Tóth Gyulára itt a fórumon, neki mindig van ZZR-hez régihez és újhoz (D, E modellhez) alkatrésze, jobb esetben feszabályzója is, bár az fogyó eszköz.
Ha ez sem jön be ebay itt akár már 1 eurótól is vásárolhatsz feszsbályzót, száz akárhány euróig bezárulva. Új, használt egyaránt...
A ZX-6 ettől ne ijedj meg Amerikában így nevezik a ziziket.
Sziasztok kérlek segitsetek! Miért nincs töltésem a Zizin? Egy pár napja lefulladtam vele utközben mert lemerült az aksim , és azóta hiába töltöttem fel akkor is lemerült az aksim jó mert nem veszit az erejéből , meg lett nézve müszerrel, de nem tudom hog ymiért nincs töltésem kérlek segitsetek! ÜDv Gabi
Én úgy tudom, hogy a zzr 1100 elődje, a zx 10-es volt. Az én gépem 91-es. Tudom, a tied 600-as, nem 1,1-es. Akkor majd egy nálam tudorabb felvilágosít.
Sziasztok, csatlakoztam a zzr fanatikusokhoz, mivel nemrég vásároltam én is egyet. Lenne egy eléggé érdekes kérdésem. A hirdetésben zzr volt irva, meg zzr-nek néz ki de azt nem tudom h az oldalára miért nem zzr van irva és lentre oda van irva h ninja, ja meg a forgalmiban is igy van h zx-600. De valaki biztos tud erre valamit mondani, meg elláthatnátok néhány jó tanáccsal mert elötte egy mz-m volt:)
Egy kis segítséget kérnék, a következő a problémám... bizonyos fordulatszám tartományokban befullad a gép. szerintem rossz a keverék aránya, mert ha ráhúzom a szivatót, akkor meglódul a paripa..
próbáltam már állítani a levegő csavarokon, de nem segített neki (a szervíz könyv szerint 1,5 vagy 2) a karbi szinkront is megcsináltam, ami megint érdekes jelenséget produkál: alapjáraton ahol állítani kell (1050) teljesen jó..de ha ráhúzom a gázt, akkor érdekes módon a 3-4 henger nagyságrendekkel jobb vákumot generál...
Esetleg Győr környékén tudtok javasolni olyan szakit, aki megorvosolja?
A ZX-6E meg csak "E"-nek becézik ;) zx6e.net
http://www.motorbikes.be/en/Ka...
http://www.motorbikes
.be/en/Ka...
Ez mind feszabályzó probléma.
Itt a fórumban, ha rákerestek, vagy vissza kerestek, van egy fószer aki utángyártott feszabályzókat készít tízen akárhány ezerért, ha jól emlékszem. Nem tudom ki vett is tőle és nagyon dicséri. Érdemes tőle rendelni. ( valamilyen Zsolt...)
Ha ez nem jön be szintén keress rá Tóth Gyulára itt a fórumon, neki mindig van ZZR-hez régihez és újhoz (D, E modellhez) alkatrésze, jobb esetben feszabályzója is, bár az fogyó eszköz.
Ha ez sem jön be ebay itt akár már 1 eurótól is vásárolhatsz feszsbályzót, száz akárhány euróig bezárulva. Új, használt egyaránt...
A ZX-6 ettől ne ijedj meg Amerikában így nevezik a ziziket.
Üdv itt KillBill.
Van valami más alternativa, más motoré nem jó bele?
Egy kis segítséget kérnék, a következő a problémám... bizonyos fordulatszám tartományokban befullad a gép. szerintem rossz a keverék aránya, mert ha ráhúzom a szivatót, akkor meglódul a paripa..
próbáltam már állítani a levegő csavarokon, de nem segített neki (a szervíz könyv szerint 1,5 vagy 2) a karbi szinkront is megcsináltam, ami megint érdekes jelenséget produkál: alapjáraton ahol állítani kell (1050) teljesen jó..de ha ráhúzom a gázt, akkor érdekes módon a 3-4 henger nagyságrendekkel jobb vákumot generál...
Esetleg Győr környékén tudtok javasolni olyan szakit, aki megorvosolja?
Leállítás után 10-15 mp elteltével nem indul, és a fordulatszámmérő is ugrál.
0670 - 342 1109