Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ezek szerint azt mondod,hogy nyugodtan rakjak bele 15W-50 es olajat? Köszönöm az eddigi válaszaidat!
Üdvözlettel: Mayer Zoltán
Milyen az a D modell És milyenek vannak? És mi a különbség?
Helló!
400-as D modelbe mennyi lenne egy légszűrő?
Valószínű ezért nincs alapjárat.
Előre is köszi.
Én magam csináltam.
Mentem vele olaj csere után ,ma lemostam beindítottam és megszűnt a jelenség.
Tegnap cseréltem olajat. Középállványon volt a gép és kicsit megjárattam. Azt vettem észre ,hogy üresben alapjáraton is enyhén forog a kerék. Azt már észre vettem más motorokon ,hogy ha üresben oda húzol neki megmozdul a kerék de olyat nem láttam hogy alapjáraton is. Ez normális vagy kuplung beállítási gondok lehetnek?
üzemmeleg motornál nem sok különbség van az 5w40 - 15w40 olajak viszkozitása között, inkább olajminőségben lehet variálni, az hozhat vmi eredményt (én is 15w50-es silkolene kenőanyaggal járok)

ha pedig komoly blokkhibáról van szó, akkor inkább csere, mint felújítás: egyszerűbb és olcsóbb is.
Köszönöm a megtisztelő válaszod! Még egy kérdésben kérném a véleményed,ha nem gond! Mint már régebbi hozzászólásomban említettem,hogy a mocim most esett át egy hajtókar csapágyazáson, mert egyik pillanatról a másikra elkezdett kattogni! Azt gondoltam,hogy minden happy lesz,de tévedtem! továbbra is csinálja,de csak hidegen!Ma kinyögte a ,,szerelő " hogy Ő tudja hogy mi a baja,csak nem akarta elvenni a kedvem! Azt mondta,hogy régebben megfőzték a motort,de nem lett komolyabb baja,csak a dugattyúk ovalizálódtak kis mértékben! Azt tanácsolta,mivel ő most az új csapágyak miatt 5W-10W közti vékonyabb olajat rakott bel, hogy rakjak bele egy sűrűbb olajat mondjuk 15W-40-est! Szerinted lehet ilyet csinálni,mert gyárilag tudom,hogy 10W-40-es kell bele vagy Te milyen fajta olajat javasolnál !?
A válaszodat előre is köszönöm!
Üdv

Komplett kipu rendszert cserélnék. Kell hozzá valamilyen spec szerszám, vagy meg tudom itthon is csinálni? Láma vagyok a szereléshez, olajcserén kívül nem nagyon csináltam még mást.... Gondolom a hűtőt piszkálni kell.
Hát persze, hogy a képet nem csatolja be, nem is vártam mást.
Nem tudom, én olyat sosem használtam.

A javítást menet közben nem fényképeztem, összerakva meg nem igazán látszik. Egyszerűen a meglévő gyári tömítésre lett ráhúzva, ott ahol az nem tömített. Összerakás után ezen kívülről még finoman igazítottunk, ahol kellett.
Több gyártónak(pl.: Loctite) is van ilyen anyaga, én az alábbit használom évek óta.
esetleg egy képet vagy valamit tudsz dobni róla ,hogy mégis hogy néz ki a javítás?
Az ilyen ragadós trutyi ugye?
Milyen plexi van a motoron? Meredekebb mint a gyári?
Szép a vas, vigyázni magatokra!
Rés bizony! Nekem úgy tűnik ez sajnos típus betegség. Nálam már kb. 3-4 éves korában előjött. Először még sikerült a szétszed - megigazít - összerak módszerrel elhárítani a gondokat, de a végleges megoldást a hő és olaj álló (fekete színű) tömítőanyag hozta meg.
Nekem úgy tűnik, hogy az idő előrehaladtával kissé kevésnek bizonyul a betervezett csavarszám (ráadásul az elhelyezkedésük sem optimális) a megfelelő illeszkedéshez, a gyári tömítés pedig nem képes bizonyos ponton túl tömíteni.
Ilyen volt és ilyen lett.
Fél év küzdés után elkdészült a 'mad max' gép, műszaki meg minden.
Még nem tökéletes, nincs alapjárat és erőtlen. Karbiszinkron+ új légszűrő segíthet?
Töltés sincs feszszabályzó?
A karbisornál ahogy a légszűrőház csatlakozik rés van a ház és a karbik között. Én úgy néztem ,hogy 2 műanyag között van rés. Gondolom ez nem túl egészséges. Levettem a tankot és meg akartam igazítani a dolgokat ,de azon kívül ,hogy levettem a légszűrőház tetejét és tanklevétel közben elszakítottam egy benzin csövet és elfolyattam kb 1l-benzint másra nem jutottam
sajna nincs, de tóth gyulától, innen a fórumról vettünk már D-s ZZR hez sok mindent, biztosan akad nála.
Köszönöm a megtisztelő válaszodat! Még egy kérdés 90-es kiadású zzr 600-hoz bal oldali index van-e raktáron és ha igen mennyi pénzbe kerül!
A válaszodat előre is köszönöm
köszi a válaszokat.fel akarom huzni öket és jo lene tudni menyit vehetek le belöle. nem csak a vizsga miat magam miat is bisztos nem tesz jot neki ha tul vékony.autonál van adot méret gondoltam motornál is!
a tárcsán magad is látod, de a vastagságot nem szokták feszegetni, viszont az ütés, eltérés már más tészta, azért simán elkaszálják.
Szia!

Miskolc KPM-nél nem néznek ilyeneket, a motor-, alvázszám mellett csak fékpróba padon, ha ott gond van, akkor bukta.
Szerintem nem néznek tárcsa vastagságot.. elég durván méreten aluli tárcsával mentem..le se szarták
Bele van ütve a a tárcsába.