Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ójeee
Az alant linkelt galériához
?
Egy régelmaradt hozzászólás pótolva, idestova 3 évet késtem vele
Tisztelt Motoros Társak!

Tudna Nekem valaki segíteni abban,hogy Budapesten kihez érdemes fordulni motorszerelés ügyben!
Tudjátok arra gondolok aki korekt és nem vezeti meg az embert és az sem baj ha érti a dolgát!
Előre is köszönöm a gyors válaszokat
kormányt bármelyik motorosboltban vehetsz, a kiemelőt pedig itt a sportmotoron vettem, használtan. de előtte próbára készítettem is egyet, ez az: kormánykiemelő
jaó az a sötét plexi...az enyém meg csak képen néz ki jól úgyis cserés.
gondolom amúgy se kompatibilis az 1100ssel
Másra kell a pénz. Ezenkívül nagy változások vannak az életemben.

Frissen van szervizelve. Fórumosoknak kedvezménnyel!
Miért adod el
Sziasztok!

Eladó a zizim. Ha valakit érdekel az adatlapomon szereplő elérhetőségeken elérhető vagyok.
Most nézem, hogy ez 400-as. Attól még tök úgy néz ki.
Hát ez meg olyan, mint az enyém! Nem akarsz plexit cserélni?
Üdv!

Én is megfertőződtem
Akkor megnyugodtam :) Köszönöm
Attól, hogy így áll a mutató, még üzemi fokon van a blokk! (Nálam az első fehérnél nyit a termosztát.) Ha hozzányúlsz, elég sütős. 1000 km után is így kell állni, ha országúton mész. Nálam felvonuláskor megy fel közép állásig, akkor kapcsol a venti, ami lerohasztja a lábamat.
Linkeld már be a képeket légyszi. És azt is ,hogy hol vetted a cuccost :D .
nem, szándékosan a 'kicsit' mondtam, azon van az a szett. kb 20eft volt az egész...
és ne azért vedd meg, mert kevésbé fárasztó: százszor élvezetesebb vele a ZZR, sokkal jobb motorozni (150 es tempóig) a széles kormánnyal
Túl jó a hűtés. Én is gondolkoztam ,hogy a ventilátor vajon mikor kapcsol be. Felmentem meg lejöttem dobogókőről megállás nélkül. Persze nem száguldoztam,aminek két oka is van. Nem szoktam száguldozni és nem is merek. Még csak 400km-t mentem kb a motorral :) Szóval mikor leértem megálltam és benéztem,hogy esetleg megy-e. Mondanom sem kell nem ment.
Anno az én ZZR-em se melegedett jobban, legalábbis mérő szerint. A ventillátort kb. egy évvel azután hallottam járni, hogy nálam volt! Úgy is akkor, amikor városban cammogtam fél órát.
Jut eszembe. Így kell állni a hőfokmérőnek kb 100km folyamatos motorozás után?
Láttam a nagyra vettél. Csak nekem 1l-el kevesebb van ccm téren :D . A kisebbre fabrikáltál ahogy néztem. 300eurót nem tudnék mondjuk kiadni gyárira inkább megállok 150km-enként ha tényleg hosszabb túrára megyek :D Na majd idén kezdem a műhelygyakorlatot aztán jövőre tervezek egyet :D Ez lesz a diploma munkám :D '96-os ZZR 400-as túrakormány átalakító kitt. CNC-vel mart gyári helyére tökéletesen passzol
én LSL befogót és Pazzaz kormányt vettem, az enduró kormányból 2,5-2,5 centit vágtam vissza, így kényelmes lett, napi 7-800 km-re is.
túraplexi is kelleni fog az átalakítás után...
Túrakormányt láttam tettek páran a gépre. Pár ötletet esetleg tervet vagy akár kész anyagot tudna valaki mutatni? Nincs nagy bajom a gyári kormánnyal. Csak nem szoktam száguldozni és a plexi mögé hasalás felesleges. Ha a 100-130km-t megyek és azért kanyargok is,elkezd kicsit fájni a hátam. Nem sokat kellene változtatni a kormánypozíción. A szélesség jó csak lehetne picit magasabb és tényleg csak kevéssel egyenesebb.
Akkor az enyém E. Aminek a fejidomban van 2 beömlő ugye?
D és E modell évjáratol füg.1993 elöti a D modell utáni az E.kinézetben kölömbözik föleg meg egy pár aproságban.