az autókba való prolong olyan kenőanyagokba ajánlott, ahol csak kenés funkció van, a váltómű pedig külön olajfürdőben fut. nem lesz jó a motorba, legalább is a ZZR-be biztosan nem, aminek közös a kenése.
Sziasztok.Esedékes, hogy vásárolni fogok egy yamaha yzf 600 thundercat-et (99'-es évjárat). Arra lennék kiváncsi, hogy mire figyeljek oda a motor megtekintésénél,kipróbálásánál?
Sziasztok!
Szeretnék egy kis tanácsot kérni! Egy korábbi hozzászólásomban már említettem,hogy van egy kis kopogós problémám ami azóta sem szűnt meg! A kérdésem az volna,hogy valaki valaha is rakott-e már prolongot az olajához! Több féle verziót hallottam már ezzel kapcsolatban! Van aki azt mondta hogy csúszni fog a kuplung,olyan is volt aki azt mondta,hogy meg fognak szorulni tőle a dolgok a motorban és hajtókartörés lesz a vége,viszont olyan is akadt aki esküszik,hogy amióta hozzáadta az olajhoz még sosem volt olyan csendes a masinája! Van esetleg olyan akinek van személyes tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm!
dzia nem tűntem csak ezer baj ősszejőtt ha végre egyszer ősszefutunk majd beszélűnk. nem hiszem de cserés és inkább azt rakok bele. a z be is jobb volt
Sziasztok! Új vagyok itt, és kérném a segítségeteket. Kawasaki ZZR 400 Japán belpiacos motorról kellene robbantott szerelési útmutató, vagy legalább a pontos szelephézag beállítási gyári értékek.Fontos lenne, ha vali tud segíteni nagyon megköszönném.Heló!
Lehet 12,9 acélcsavar tört bele. Vagy a törtcsavar kiszedő része, az szerszám acél. Próbálj szerezni FÉM (vídia betétes) keményfém lapkás fúrót. Ha esetleg ha kiáll egy kis rész akkor hegesztéssel? Alátétet a csavarhoz belülről hegesztve. Anyát rá kívülről belülről hegesztve. Vigyázz az elektronikára.
sziasztok!
Nem ismertek véletlenül valakit akinek kawasaki gpz 1100 (1995-től gyártott) motorja van? Esetleg erről a tipusról vélemény vagy tapasztalata van?
Nem lehet, hogy egy (menet)fúró tört bele?
Mi bajod a kárörömmel? Az a legtisztább öröm forrás, nincs benn irigység Egyébként is, ez inkább kihívás, mint nyomor.
Én nem tudom baszki ,hogy tudták ezt a gyémánt csavart beletörni ,ha nem viszi a fúró. És nem egy életlen fossal próbálkoztam. Új fúrókkal is. Semmi nem történt. Nem egy csavart fúrtam már meg és nem egyet szedtem ki kiszedővel. Még menet javítót is csináltam. Ha jól emlékszem 8-as csavarba vágtam 6-os menetet és így javítottam a szétment menetet. De ez kifogott rajtam. Ez valami emberfeletti anyag az tuti. Vagy lehet,hogy a váz melegedése miatt,ahogy melegedett lehűlt melegedett lehűlt ,úgy megedződött ,hogy fúrhatatlanná vált.
Szeretnék egy kis tanácsot kérni! Egy korábbi hozzászólásomban már említettem,hogy van egy kis kopogós problémám ami azóta sem szűnt meg! A kérdésem az volna,hogy valaki valaha is rakott-e már prolongot az olajához! Több féle verziót hallottam már ezzel kapcsolatban! Van aki azt mondta hogy csúszni fog a kuplung,olyan is volt aki azt mondta,hogy meg fognak szorulni tőle a dolgok a motorban és hajtókartörés lesz a vége,viszont olyan is akadt aki esküszik,hogy amióta hozzáadta az olajhoz még sosem volt olyan csendes a masinája! Van esetleg olyan akinek van személyes tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm!
Csak kpl kapható pl nálam!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hol tudnék ZZR400K-hoz jobb első index búrát szerezni?
Előre is kösz.
üdv
sly
attól jobban fog menni a zzr?
eltűntél
van polcon, 21EFt. Félretegyem neked?
A száraz műszaki adatokat ismerem, elsősorban használati, gyakorlati tapasztalatok érdekelnének.
Ötletek, stb.
Köszönöm előre is.
Tudok segiteni! Adatlap!
Nem ismertek véletlenül valakit akinek kawasaki gpz 1100 (1995-től gyártott) motorja van? Esetleg erről a tipusról vélemény vagy tapasztalata van?
Mi bajod a kárörömmel? Az a legtisztább öröm forrás, nincs benn irigység Egyébként is, ez inkább kihívás, mint nyomor.