Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szét kell kapni, a lamellákat felszabályozni, kenőanyaggal összerakni, és működik újra, mint a vaj.
Nekem is roszogott, többszöri próbálkozásra lehetett csak fordítani a kulcsot bármilyen állásba, aztán egy kis felújítás után mint az új.
Szétszedéshez mondjuk fejidom le, gyújtáskapcsoló ki, két biztonsági csavar ki, helyükre új kell. Ezek csavarok úgy vannak megcsinálva, hogy nyomatékra húzás után a fejük leszakad, és nem lehet csak úgy szét-össsze rakni, le kell fúrni, vagy pl hidegvágóval lekocogtatni. Lefúrni kicsit talán emberibb
Kulcsot le kell nyomni közben, akkor tudod a kormányzárat bekapcsolni. Figyelj rá, hogy ebben a pozicióban tovább ttud még fordulni egy ugynevezett parkoló poziba, amikor is égve hagyja a hátsó lámpát, és megismerkedhetsz a motortolás rejtelmeivel a lemerült aksid végett
Aham. Akkor lehet ,hogy inkább maradok a szimpla tárcsazáras megoldásnál. Meg majd kitalálok még valamit :D
Nekem egyszer-kétszer sikerült, aztán alig bírtam kioldani! Lehet, hogy a 21 év betette nála a kaput, ezért nem is próbálkoztam többször.
mozgasd közben a kormányt a balos végállás környékén - előbb-utóbb mennie kell.
Köszi! A kulcsit próbáltam balra fordítani ,de nem sikerült :S Majd megnézem ha holnap ha otthon leszek. Szervizkönyvet csak inglisül találtam. Gondoltam hátha van valakinek Magyarba :)
Üdv közöttünk!

könnyedén fogsz találni könyvet (ha itt a fórumban rákeresel akár), a kormányzár pedig a kormányt balra kifordítva és a kulcsot is balra fordítva - az OFF-tól az első kattanásig - éred el.
Helló!
Ma boldog tulajdonosa lettem egy ZZR 400-asnak. Esetleg valaki tud hozzá szervizkönyvet? Esetleg magyarul? És még egy kérdés, kormányzár van a motoron?Hogy működik? Elfelejtettem megkérdezni
Szia!


Ment a mél
dobj egy mailt, van egy ötletem számodra...
Köszi!

Szerintem Áronnál fog kikötni, mert ez így nem maradhat..
Blokk tekintetében volt már némi kacérkodás a 600-ra való átépítéssel, de most nincsen rá tőke alapom... Meg ugye itt ez a mostani probléma is
Ráadásul féktárcsákat, meg betéteket, meg gumit is kellene cserélni. Úgyhogy a blokk cserén kívül is lenne mire költeni...
Áron elég "arányban" rendbe teszi a motorokat, főleg a Kawákat...
ha méágis blokkcsere lenne, "véletlenül" van egy nálam
BIG GRAT a képhez!


Még mindig ott tartok, hogy nem tud valaki egy jó motor-villamossági szerelőt?

Kutya!

Áron szerinted megtudná csinálni? Lehet egy komplett blokkcsere egyszerűbb lenne, mint ezt a hibát megtalálni, és megcsinálni. Mindenesetre ezt az érdi szerelőt hanyagolni fogom.
Köszönöm kedves Pepe973 a Te válaszodat is! Viszont adja az Isten,hogy ne így legyen,mármint hogy a csapszeg legyen a probléma,mert akkor a szerelőnek el fogom rontani egy két napját ,mert ha már egyszer szétszedte akkor miért nem tudta azt mondani,hogy ott is bibi van!
Kedves Makimi!
Köszönöm a megtisztelő választ! A szelepek még nem lettek beállíttatva,de hamarosan szerintem arra is sor fog kerülni! Egyébként ugyanezt a zajt produkálta mielött ki lett volna cserélve a csapágysor,most csak annyi a különbség ,hogy miután bemelegszik elhallgat!
Szia Angyal!
Az a golyó ami a motorodban van az egy esetleges túlnyomás ellen véd, a magas olajnyomás is káros! Ha olajnyomás miatt lesz csapágyas egy motor az elsődlegesen a hajtókar csapágyon jelentkezik és esze ágában sincsen abba hagyni a hangoskodást.
Ha valóban a forgattyús házból jön a zaj akkor inkább a csapszeg szokott melegen el hallgatni. Persze lehet még egy pár dolog ami adhatja a hangot.
Mielőbbi gyógyulást!
Biztos, hogy a főtengelytől jön a hang? Szelepek hogy állnak? Azok hajlamosak rossz beállítás esetén zajosak lenni, viszont melegedés után kussba marad.
Igen szerintem arra nincs megfelelő kenéses dologra gondolt,de ezt valahogyan én sem értem!
A csóka egyébként is jó fej volt,mert elöször megegyeztem vele 100 ezerben mire én kérdeztem,hogy ebben benne van-e a karbi szinkron! mire Ő: aztán majd szép lassan meg akarok vele csináltatni 100 ért mindent? Mondtam neki hogy nem ingyen gondoltam! Olyan érzés volt vele beszélgetni,mintha szívességet tenne nekem,holott fizettem azért hogy megoldjon egy problémát!
Mindenesetre érdekes a kopogós jelenség! Arra is gondoltam,hogy esetleg nem a főtengely kopott-e ami a melegedés hatására annyit tágul,hogy utána nem jelentkezik a kopogás! Lehet hogy én vagyok a hülye,de szerintem a mélyen tisztelt szerelőnek nem kellett volna ezt esetleg egy mikrométerrel ellenőrizni,mármint a tengely méretét!?!?!Szemre minden rendben volt,de lehet hogy az kevés!
Na ezt a "ne tudjon visszafolyni az olaj" dolgot marhára nem értem. Hova, az olajteknőbe? Ezek szerint azért kopog, mert hidegindításnál nincs kenés? Ez vicc szerintem! Meg ha így van miért nem nézte meg, mikor szét volt szedve....
Sziasztok Mindenki!

Nem tudom,hogy esetleg valaki tud-e valamiféle tanácsot adni,de már nagyon elegem van a szerelőkből! A probléma a következő! Másfél hónapja vettem egy öreg 22 éves zzr600-t! Amikor elmentem megnézni minden smakkolt hidegen indítottam semmi füst,semmi rendellenes hangja nem volt! Mentem vele vagy 100km-t egyszercsak előjött egy kattogó hang az egyik pillanatról a másikra!
Elvittem egy szerelőhöz aki azt mondta hogy lehet hogy hajtókarcsapágyas,na mondom ez remek!
Jártam Vele még egy kicsit a hang erősödött! Elvittem egy ismerősöm motorszerelőjéhez! Neki is állt szétszedte! Azt mondta,hogy a főtengelynek nincs baja,de a csapágyakat cserélni kell! Az alkatrészekre várni kellett mert Japániából jöttek! Alig vártam,hogy készen legyen! Amikor elmentem a masináért majd elöntött a boldogság! Olyan szépen ketyegett! Egy hangja sem volt a kellemes duruzsoláson kívül! Azt hittem,hogy ezzel a problémám meg is oldódott,de hamar rájöttem,hogy tévednem kellett!
A másnapi hidegindításnál ugyanazt a kattogó hangot produkálta,mint azelőtt a különbség csak annyi hogy miután bemelegszik a hang elmarad! Kérdeztem a szerelőtől,hogy ezzel akkor most mi van! Mire Ő azt válaszolta,hogy van benne valami golyós szarság,aminek az lenne a feladata,hogy amikor leállítom a vasat,ne tudjon visszafolyni az olaj! Azt mondta,hogy az koszolódhatott be! Elegem van már,hogy mindenki mellébeszél! 110ezerért) Ha valakinek van valami használható ötlete ne fogja vissza magát és ossza már meg velem legyen szíves!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Egy ötlet kellene. A plexim az fekete színű, én pedig szeretném, ha átlátszó lenne. Megkapargattam a plexit, és pattogzódik le ez a valami, ami rajta van, de nem valami könnyen. Szerintem fólia. Hogyan tudnám leszedni, hogy ne karcoljam össze a plexit?
Szia!

köszönöm szépen a rajzot, de halvány lila gőzöm sincsen mit kell rajta nézni.
Valami jó szerelő után kutatok, hogy elvigyem oda.
Lassan már a Kawa márkaszerviz is eszembe jutott...
Sziasztok,

van valakinek tapasztalata: mennyibe kerül javítani a hibát, amikor a váltó kidobálja a 2-est? Léptetővilla csere?
Ott valami el lehet kötve. Eleve nem kellene világítania a refi visszajelzőnek (high beam) tompított fénynél. Elképzelhető, hogy ebből ered a gyalázatos fényerőd.
Csatoltam megint egy képet, hogyan is kellene lennie a bekötésnek.