El kell dönteni, milyen gombát szeretnél. Tegnap vázoltam a két leggyakoribb megoldást. Anyagnak metamidod javasolnék kb 40mm átmérőben, elég masszív műanyag. Méretem erről a kicsiről nincs, azt ki kellene mérned, vagy valakitől méretet kérni. Egyéb kívánalom leginkább a külső kialakítás lehet, legegyszerűbb a sima henger, lekerekítésékkel, lehet gomba forma is, csíkos, kúpos, stb... Itt akad pár forma
Az ár megbeszélés tárgyát képezi, attól függ milyen a kialakítás, de azt már privátban.
Na ez nekem pont megfelelő lenne
Nem tudom milyen "extra" kívánságaim lehetnek, de valami pofásabb, a mocihoz idomulóbb darabot tudsz nekem gyártani?
Ha igen mennyi pénz lenne?
Illetve vannak-e elképzeléseid, mintáid...
Mindenre vevő vagyok... átbeszéljük és mehet is, mert úgy érzem szükség lesz rá
400-600 java részt ugyan az. Gombot azt bontóból tudsz szerezni, de lehet csak műszerfallal együtt adják Vagy raksz rá valami hasonlót, amivel működik.
Nna és nézzük a jobb és bal oldalt, hogy biztosak legyünk a dolgunkba. A motor bal oldala a bal oldaladon van, amikor rendeltetés szerűen ülsz rajta. A generátor fedél a bal lábadnál van, az a kiálló bumszli, ami élősként leér, ha eldőlsz balra. Van utána egy kisebb rész, ami beljebb van, ott leledzik az önindító. Aztán jön a lánckerék takaró, mármint az első lánckeréké.
Valami vékony réteg rémlik nekem is, az gondolom festék, sérülhet, ne foglalkozz vele. Ha elrepedne és ott csöpögne, folyna az olaj, na akkor baj lenne. Lehet hegeszteni - aluhegesztés -, vagy ragasztani - kétkomponensű fémragasztó.
A karbon deknivédőt innen a fórumról intézte tHUNder ebayen keresztül, kb 2009-ben...
Generátorfedél az baloldal?Ami van valami műanyagszerű réteg,amit észre vettem mert sajnos sérült(Nem komoly ,csak kis részen felrepedt ez a műanyagszerű cucc) Hogyan lehetne javítani? És ,honnan tudok védőt szerválni rá? És körülbelül mennyiért? Elnézést ,hogy ennyi kérdésem van. Csak ugye új motor,izgalom stb :) Minden apróságot csinálnék meg rajta már most, csak ugye a motorvásárlás lenullázott
Az emberek nik nevére jelen esetben (KillBill) és meg tudod nézni a képeket, jobb esetben a motorokról is van fent, már aki kitölti...
Én személy szerint utálom, ha valaki nem tölti az adatlapját, és nem tesz fel legalább egy képet... személytelen.
"Had nézzek annak a szemébe, akivel, beszélek" még ha csak így fórumon is...
Még egy kérdés. Műszerfal körüli burkolat és a műszerfalon a napi számláló(,meg valami mást is lehet vele tekerni) gombja hiányzik, csak a rudacska van ott. Honnan és mennyiért tudnék ilyesmit szerezni? Sajnos nem most,mert jelenleg csúnyán mínuszba vagyok a vásárlás után,de szeretném megcsinálni majd. 96-os a motor és 400-as. Elvileg ugyanaz mint a 600-as?
Van ismerős köszi. Nézegettem a gépet hol lenne jó,meg közben találtam egy csodálatos dolgot :D "keresés a topikban gomb". Igazából nagy sebességnél nem szeretném kipróbálni ,de még is ,egy esetleges eldőlés akár álló helyzetben vagy lassú tempónál azért tud törni dolgokat. És mivel új a motor, hozzá kell szokni és akármennyire óvatos vagyok és vigyázok bakik történhetnek. Kösz a választ! Ha esetleg valakinek van fent a gépen ilyesmi akkor egy fotót dobhatna fel róla :)
Alapvetően meg kell védeni a böszme mód kiálló generátor fedelet, amit amúgy érdemes karbon palásttal védelem alá helyezni, mert ha kicsit is elkopik, reped, akkor elfolyhat az olaj, ami a káron felül egyből egy tizes olaj téren, és tovább sem tudsz menni.
A bevett megoldás a has és oldal idomot elválasztó vékony takaró idom 6-os menettel rendelkező csavar helyére felrakni egy gombát. A fórumon a legtöbb embernél ilyen van.
Előny, hogy olcsón legyártható, nem kell külön adapter hozzá.
Hátrány, hogy a 6-os csavar az pálcika egy ilyen gépen, szerencsére emlékeim szerint senki nem tesztelte, de a 200kg-os gép alatt kötve hiszem, hogy álló helyben való feldőlésen kívül megmaradna. Ezt persze előnyként is fel lehet fogni, hiszen nem tudja elvinni a vázat.
Nekem kissé masszívabb volt, a hasidom mögött rejtőző blokktartó csavarok helyére volt egy hosszú rúdra rögzítve a gomba, ami 10-es csavarral rögzült. Ez lényegesen robosztusabb.
Hátránya a nagy erőkar, ami elhajolhat. Ki kell fúrni a hasidomot, vagy nem kell feltenni. Ha csúszás közben megakad, akkor ott törhet a motor tartó fül is, átdobhatja a motort egyik oldalról a másikra. Drágább előállítani.
Viszont teszteltem két alkalommal, egyszer felszántottam a gyepet, másodszor a betont. Kis sebességnél történtek, ott jól vizsgázott, de jelentősen megváltoztatta a motor földön fekvési tulajdonságait.
Nálam volt egy olyan kis vacak is, ami az utas lábtartójánál volt, a kipufogó dobot tartó bilincs csavarja helyére raktam egy metamid rudat, ami a kipufogótól alig állt jobban ki, ezért a kipufogó helyett kopott volna adott esetben.
Röviden ennyi jut eszembe, ha nincs esztergályos ismerősöd, akkor tudok segíteni ilyen téren
Elvileg lehet a plexit is polírozni, de ebben nincs tapasztalatom. Szóval célszerű lenne ennek utána nézned Google bácsival. A fólia maradványt finom csiszolópapírral le lehet szedni, csak karcos lesz utána, azért kell a polírozás.
Ezek azok a csavarok. Kettő felső ami a zárszerkezetet tartja biztonságban az avatatlan kezektől, kettő alul pedig az elektromos kapcsolóhoz gátolja a hozzáférést.
Itt akad pár forma
Az ár megbeszélés tárgyát képezi, attól függ milyen a kialakítás, de azt már privátban.