a feleségével eggyűt korházba kerűltek az asszonykét hétig volt az jol van iminek elszakadtak a szalagok a lábában már kéthonapja most kezd igazábol ujra járni. fogalmam sincs hogy keressek rá de kőszi
szia kawa zx6r 2007 es bontott idomokat nem tudsz véletlen tank oldalidomok farok idom műszerfal az egyik barátomat egy autos eltaposta és ősszetőrt a gépe kőszi
Mert azt hittem, hogy kiégett, és megnéztem, hogy nem-e az izzó a ludas. Aztán amikor lehúztam a csatit, akkor az szétmállott a kezemben. Majd kivettem az izzót, és annak semmi baja nem volt.
Nem megmondtam, hogy tanulmányozd a manualt, kiemelt annak Electrical system részét? Hasznát vennéd most is.
Bele lehet ejteni tényleg, nekem is sikerült már. Úgy, hogy az idom a helyén van, nem egyszerű vissza rakni. Emlékeim szerint egyedül a fém kampó rögzíti, semmi más. Rendelkezésedre bocsájtok egy képet is a volt sajátomról.
Végülis mégsem a biztosíték tábla volt rossz. Hanem a töltéssel volt valami.
DE!
Most meg a szerelő nem tudja vissza tenni az izzót a búrába, mert folyamatosan beleesik. Állítólag elhagytam onnan valamit, ami megfogja az izzót. Az a kis fém kampó megvan ami hátulról rögzíti. Valaki megtudja nézni egy E modellen, hogy van benne ilyen alkatrész a lámpába?
Hali
Nekem régebben olyat csinált a Zizi, hogy menet közben gáz húzásra nem akart gyorsulni, majd szépen lassan ledadogott és megállt. Lehetett hallani a hangján, hogy nem is ment mind a 4 henger. Aztán újra indításnál megint nem járt rendesen. Vártam vele pár percet, közben szentségeltem egy sort és újra indítóztam. Utána jó volt
Ezt általában akkor csinálta mikor kevés benzin volt benne.
Javítása:
Nos én először a karburátort takarítottam ki, majd kapott egy karbi szinkront. Illetve szétszedtem a vákumos AC pumpát és kitakarítottam (van a végén egy szűrő, ami a tankba megy bele). Aztán tettem egy benzinszűrőt a karbi és az AC pumpa közé. Ártani nem ártott.
Hát kb ennyi. Nekem már egy jó ideje jól működik a motor. Nem tapasztalom ezeket a hibákat. Szerintem neked is hasonló baja lehet. Remélem tudtam egy kicsit segíteni.
Mielőtt szerelőhöz vinném a mocit lenne egy kérdésem:az alaphelyzet a következő:a motorkerékpár működik rendesen egy rövid ideig majd hirtelen teljesen leáll.Ahogy megpróbálnám újra beinditani megnyomom az öninditó gombot és a fordulatszámmérő felugrik 4-5000-es fordulatra és közben furcsa hangokat hallat.Mi lehet a probléma?
Annyira ezek még nem sportosak, mint a 2003-as évjáratúak és utódai. Nekem ez tökéletes választás volt a ZZR után. Még "testes" sportmotorhoz képest, sokkal könnyebb vele manöverezni, mint a zizivel a könnyebb súlya miatt. Két személlyel is bitang erös a 636 ccm-s blokkja. Most volt egy kis generálon, átnézés, karbiszinkron állítás stb, és megerösítette a szerelöm, hogy kifogástalan állapotban van a motorja.
Úgy hogy nekem pár évig ez lesz a fenekem alatt.
jobbulást nekik!