Nem ezt mondtam? Csak én biztosíték táblának neveztem. Ismerkedj meg az elektronikával, még ha utálod is. Magam sem szivlelem, ma is összevesztünk, de most csak egy fázist vágtam le egy hűtő kompresszorral. Pár napja kicsit nagyobb felfordulást csináltam
Biztosíték doboz....
Tóth Gyulánál sajnos pont 400-ashoz való nincsen, de Csömörön van egy bontó. Burmi motor. Ott valószínű van.
Megvesz, elvisz, berakat, és ha még mindig nem jó ,akkor a szereló műhelyt felgyújt, stb, stb...
Pont ezen gondolkodom, hogy a kényelem nekem azért elég fontos, és leginkább városban használnám.. úgyhogy...
Nem tudom...
De nagyon ott van a forma, és a szín világ...
Ilyen sportos kawát még nem próbáltam, de gondolom hasonló lehet, mint az R6, én azon éreztem ugyanezt. Mintha nem lenne eleje a motornak. Döntögetni tényleg könnyebb, ennek ellenére nekem úgy tűnt, hogy a fordulóköre akkora, mint egy nyerges vontatóé! Persze nem vagyok egy Rossi, de a ZZR-el sokkal könnyebben forgok, és biztos nem csak a megszokás miatt...
Én zx6r-re váltottam, zzr500 után. Amit én tapasztaltam, sokkal sportosabb, de nem kényelmetlen üléspozíció, ahogy egy barátom fogalmazott, "úgy éreztem kiültem az első kerékre." A blokk nekem sokkal harapósabb volt, lényegesen finomabban kell a gázkart kezelni mert elemeli az elejét. Könnyebben dönthető, városi közlekedést nem igazán kedveli. Laza túrázgatást is tud de ha akarod 10.000 felett elhagyod a hajad is. :)
Micsoda kis melléklet!
Köszönöm szépen, elküldöm neki is.
Az a baj, hogy ehhez én nagyon "analfabéla" vagyok, és nem tudom miről is van szó, de köszönöm még egyszer a segítséget.
Remélem az enyém nem lesz 2 hónapig ott.
Ha mégis akkor eladom a kocsit, és veszek egy ZX9R-t, avval úgy is kacérkodom...
Egy nap az lófüle Nem akarlak ijesztgetni, de nekem volt, hogy egy-két hónapot pihent a szerelőnél, bár az mindig alkatrészre várás végett volt
A biztositék táblát is ki kellene mérni, ott van azt hiszem a kapcsoló reléje
A manual Electrical system részét ajánlott olvasmányok közé tedd be nagyon gyorsan
A kormánykapcsoló alatt a tompított/fényszóró kapcsolót érted? A szerelő szétszedte, de semmi. Ha ott ad neki feszültséget, mármint azt hiszem rövidre zár valamit,akkor megy a világítás. De ha újra indítom a gépet, akkor megint semmi. Lehet a kapcsoló ez esetben is? Nem tudom, de már egy napja a szerelőnél van és semmi...
Valaki hozzáértő megerősítésére számítok: Ugye az 1100-es teleszkóp szára (nem a csúszócső, hanem az alsó szár) és váltókarja, kipufogója nem egyezik meg az 1200-ével?
Az a csati nekem is szétolvadt. A kormánykapcsolót kapd szét, és takarítsd ki. Nem elég zárt, rengeteg kosz fel tud gyűlni, irtam róla a blogomban is, kicsit hosszabb lére eresztve, mint amit te tervezté a makrancos hölgyről
Rakd félre a motort, amig el nem múlik iránta az ellenszenved.
Aztán szépen takarítsd át az üzemanyag ellátó rendszert, meg az elektromos vezetékeket - mivel nem tudom mi a baja, de ez a kettő játszhat javarészt. Ha nem megy, inkább vidd szerelőhöz, mert csak az idegeid mennek rá.
A tanknál az a kis gomb arra hivatott, hogy indítózás előtt enged anyagot a karbiba. Amúgy a motor vákuumja tenné ugyan ezt, az indítózás hatására. Ugye ezen nincs ac pumpa?
Hali.Kawasaki zzr 400(92'-es) motorkerékpárom van és van rajta egy olyan gomb amely arra való,hogy a karburátorba benzint adagoljunk..A kérdésem az lenne,hogy mikor tudom,hogy elég benzin ment e a karbiba ergó meddig kell nyomjam azt a bizonyos gombot?Tegnap végre kitudtam menni motorozni,de 3000-es fordulat felett olyan nehezen gyorsult és furcsa hangokat hallatott a kipufogóból(arra gondoltam,hogy nem kapott elég benzint,mivel előtte egy rövid ideig teljesen üres volt a tank,illetve a másik variáció az,hogy valami eldugult esetleg a karbi vagy egyéb finomságok).Szerintetek?
Kawa-Szakik!
Személy szerint már régóta akartam magamnak Kawás ruhákat csinálni, de most jött el az ideje...
Lesz kapucnis pulcsim, galléros pólóm és sima vagy hosszú ujjú póló.
Érdekelne valakit még ilyen?
A pólók 4-5000 Ft, a pulcsi 7-9000 Ft körül lesz talán. A hátára még nem tudom mi megy... Valószínűleg egy nagy Ninja felirat és semmi más...
Minden cumó szuper minőségű alapanyagra menne...
akit érdekel dobjon mailt!
hegedus.gabor - kukac - fastride.hu
Üdv. freon
De remélem nem kellett újra kábelezni a házat?
Csak kicsit macerás mindig így fordulni...
Mondjuk ha injektoros lenne, akkor egyből indulna is...
Biztosíték doboz....
Tóth Gyulánál sajnos pont 400-ashoz való nincsen, de Csömörön van egy bontó. Burmi motor. Ott valószínű van.
Megvesz, elvisz, berakat, és ha még mindig nem jó ,akkor a szereló műhelyt felgyújt, stb, stb...
Apró kis hiba de ennyit szívni vele...
Na jó nem linkelem több zxr-t ,mert meg leszek feszítve.
Nem tudom...
De nagyon ott van a forma, és a szín világ...
Ilyen sportos kawát még nem próbáltam, de gondolom hasonló lehet, mint az R6, én azon éreztem ugyanezt. Mintha nem lenne eleje a motornak. Döntögetni tényleg könnyebb, ennek ellenére nekem úgy tűnt, hogy a fordulóköre akkora, mint egy nyerges vontatóé! Persze nem vagyok egy Rossi, de a ZZR-el sokkal könnyebben forgok, és biztos nem csak a megszokás miatt...
Nagyon kipróbálnék egy ilyet, úgyhogy mindenféle objektív indokot mellőzve csak annyit tudok írni: egyértelműen meg kell venned!
Én zx6r-re váltottam, zzr500 után. Amit én tapasztaltam, sokkal sportosabb, de nem kényelmetlen üléspozíció, ahogy egy barátom fogalmazott, "úgy éreztem kiültem az első kerékre." A blokk nekem sokkal harapósabb volt, lényegesen finomabban kell a gázkart kezelni mert elemeli az elejét. Könnyebben dönthető, városi közlekedést nem igazán kedveli. Laza túrázgatást is tud de ha akarod 10.000 felett elhagyod a hajad is. :)
Tudom nem biztos, hogy jó helyre, csak kacsingatok egy ilyen példánnyal...
Mi a véleményetek róla?
Ződség...
Micsoda kis melléklet!
Köszönöm szépen, elküldöm neki is.
Az a baj, hogy ehhez én nagyon "analfabéla" vagyok, és nem tudom miről is van szó, de köszönöm még egyszer a segítséget.
Remélem az enyém nem lesz 2 hónapig ott.
Ha mégis akkor eladom a kocsit, és veszek egy ZX9R-t, avval úgy is kacérkodom...
A biztositék táblát is ki kellene mérni, ott van azt hiszem a kapcsoló reléje
A manual Electrical system részét ajánlott olvasmányok közé tedd be nagyon gyorsan
A kormánykapcsoló alatt a tompított/fényszóró kapcsolót érted? A szerelő szétszedte, de semmi. Ha ott ad neki feszültséget, mármint azt hiszem rövidre zár valamit,akkor megy a világítás. De ha újra indítom a gépet, akkor megint semmi. Lehet a kapcsoló ez esetben is? Nem tudom, de már egy napja a szerelőnél van és semmi...
Valaki hozzáértő megerősítésére számítok: Ugye az 1100-es teleszkóp szára (nem a csúszócső, hanem az alsó szár) és váltókarja, kipufogója nem egyezik meg az 1200-ével?
Aztán szépen takarítsd át az üzemanyag ellátó rendszert, meg az elektromos vezetékeket - mivel nem tudom mi a baja, de ez a kettő játszhat javarészt. Ha nem megy, inkább vidd szerelőhöz, mert csak az idegeid mennek rá.
A tanknál az a kis gomb arra hivatott, hogy indítózás előtt enged anyagot a karbiba. Amúgy a motor vákuumja tenné ugyan ezt, az indítózás hatására. Ugye ezen nincs ac pumpa?
Személy szerint már régóta akartam magamnak Kawás ruhákat csinálni, de most jött el az ideje...
Lesz kapucnis pulcsim, galléros pólóm és sima vagy hosszú ujjú póló.
Érdekelne valakit még ilyen?
A pólók 4-5000 Ft, a pulcsi 7-9000 Ft körül lesz talán. A hátára még nem tudom mi megy... Valószínűleg egy nagy Ninja felirat és semmi más...
Minden cumó szuper minőségű alapanyagra menne...
akit érdekel dobjon mailt!
hegedus.gabor - kukac - fastride.hu
Üdv. freon