Szia kutya. Láttam,hogy próbálsz mindenkin segíteni így én is érdeklődnék:nem tudsz eladó feszültségszabályzó relét illetve bal és jobb(első) index burkot? kawasaki zzr 400 92'-es motorkerékpárom van.köszi(Pest előnyben)
Nekem az előző vasam csinálta ugyanezt(Yamaha xj 600) már 50-nél. Mint kiderült kormány csapágy teljesen gatya volt, csere. Utána 50-nél jó volt, de 80-nál szitált megint. Nem firtattam tovább, sok xj-s kollegánál fenn állt a probléma. A kormány csapágyat azért nézd meg tüzetesebben. A mostani vasam sehol sem szitál: se 50-nél, se 110-nél! Ki van próbálva.
60-70 között (de csak ott) nekem is csinálja az ezernégyes, motorfék üzemben, ha lemegy a gumi profilja 2mm környékére.
cseréld ki a gumit újra, és magától megoldódik.
Hát köszi az infot, meg fogom nézni bár kerék és kormánycsapágyak jónak tűnnek. Nm szorul, nem kotyog, nem ropog. a felnit mindjárt átnézem meg a gumit. Bár érdekes hogy ha fogom és nyilván azért van, hogy fogjam akkor teljesen jó még végsebesség közelében is. remélem nincs nagy baja, majd kap két új gumit és meglátjuk.
Hirtelen ennyi...
Elengedett kormánnyal szitál az eleje
Viszonylag nagy számban fordul elő a panasz, miszerint elengedett kormánnyal szitál a motor eleje. A kellemetlen jelenség pontos felméréséhez és orvoslásához jó pár lépésen túl kell esnünk.
Fontos megjegyeznem, hogy nem mindegyik motort illetve robogót lehet elengedett kézzel megülni. Legalábbis nem minden sebességtartományban. Irreális dolog elvárni a nyílegyenes futást például egy kivénhedt robogó vagy leharcolt túragép esetén. Szinte érzem őszülni a hajszálaimat, mikor a 8 collos felnivel és ropi vastagságú “teleszkóppal” rendelkező 20 éves Yamaha Jog tulaját kell meggyőznöm arról, hogy azt a vasat nem érdemes elengedett kézzel próbálgatni. Egy nagyrobogóval mászkáló úrnak pedig nehezére esett elhinni, hogy menet közben előrehajolva, két kézzel a plexit állítgatva nem lehet tökéletes futása a motornak.
Új motorgumi felszerelése után is jelentkezhet a tünet, mivel az abroncs profilja jóval hegyesebb a már lekoptatottnál, ezért ettől idegesebbé válhat a motor. A centrírozás szerepet játszhat, de 80-100 km/h alatt nem nagyon szól bele a dologba. Kopott első gumi esetén kár az időt vesztegetni a hiba utáni keresgéléssel.
Problémás esetben a következő dolgokat kell megvizsgálni: a keréknyomások, kerékagy csapágyak állapota, felnisérülések, gumiabroncsok mintázata és kopottsága, teleszkópok állapota, kormánycsapágy helyes beállítása, kormányvégsúlyok megléte, kerekek párhuzamos futása.
Nagy hátsó doboz(ok), nagy plexi esetén erősebben jelentkezhet a bizonytalan viselkedés. Sok nagyrobogót 30-40 dekás kormánysúlyokkal szerelnek, melyek valamelyest csillapítják a rezgéseket. Bele lehet merülni a témába, de az is igaz, hogy az elengedett kormánnyal való gurulás nem számít a motor rendeltetésszerű használatának.
Hello mindenkinek, tanácsot kérnék. Van egy 94-es 1100-es zzr em és az a bajom vele hogy 60 felett ha a kormányt elengedem és felegyenesedek el kezd veszettül szitálni az eleje. Jó tudom a kormány azért van ,hogy fogjuk de gondolom ez mégsem normális, főleg itt kint a német utakon. A gumi elől nem kopott hátul viszont közelít a minimumhoz. Egyébként nem húz félre és nem lóg semmi a motoron. Rugófeszítést erősebre talán? Örömmel vennék valami használható tanácsot. Előre is köszi mindenkinek.
Ma voltunk Ecséden az áldáson!
Tiszta szenteltvíz a ruhám és a motorom!
Sós pöttyök vannak rajta...
Majd töltök fel képeket!
A fórumról kevesen voltunk!
A gulyás ugyan olyan fantasztikus volt, mint tavaly!
üdv mindenkinek. Nagyon el vagyok kenődve , még mindig nincs töltésem .... már eljutottam a generátorig,szétszedtem.de sokra nem jutottam vele..... nem tudom mi a baja.... Ha valaki tud egy villanyszerelőt akkor azt megköszönném..... idén még nem motoroztam
Neked, és a többi fesszab. problémával küzdőnek ajánlom figyelmébe &rash 33102 és 33560 bejegyzését. Nem mindig a zárt burkolat mögötti túlmelegedés a hiba oka.
Valahol korábban linkeltek be többen is olyan fesszab, amire ki lehet váltani a gyárit. Ha jól emlékszem árban sem volt durva.
cseréld ki a gumit újra, és magától megoldódik.
Elengedett kormánnyal szitál az eleje
Viszonylag nagy számban fordul elő a panasz, miszerint elengedett kormánnyal szitál a motor eleje. A kellemetlen jelenség pontos felméréséhez és orvoslásához jó pár lépésen túl kell esnünk.
Fontos megjegyeznem, hogy nem mindegyik motort illetve robogót lehet elengedett kézzel megülni. Legalábbis nem minden sebességtartományban. Irreális dolog elvárni a nyílegyenes futást például egy kivénhedt robogó vagy leharcolt túragép esetén. Szinte érzem őszülni a hajszálaimat, mikor a 8 collos felnivel és ropi vastagságú “teleszkóppal” rendelkező 20 éves Yamaha Jog tulaját kell meggyőznöm arról, hogy azt a vasat nem érdemes elengedett kézzel próbálgatni. Egy nagyrobogóval mászkáló úrnak pedig nehezére esett elhinni, hogy menet közben előrehajolva, két kézzel a plexit állítgatva nem lehet tökéletes futása a motornak.
Új motorgumi felszerelése után is jelentkezhet a tünet, mivel az abroncs profilja jóval hegyesebb a már lekoptatottnál, ezért ettől idegesebbé válhat a motor. A centrírozás szerepet játszhat, de 80-100 km/h alatt nem nagyon szól bele a dologba. Kopott első gumi esetén kár az időt vesztegetni a hiba utáni keresgéléssel.
Problémás esetben a következő dolgokat kell megvizsgálni: a keréknyomások, kerékagy csapágyak állapota, felnisérülések, gumiabroncsok mintázata és kopottsága, teleszkópok állapota, kormánycsapágy helyes beállítása, kormányvégsúlyok megléte, kerekek párhuzamos futása.
Nagy hátsó doboz(ok), nagy plexi esetén erősebben jelentkezhet a bizonytalan viselkedés. Sok nagyrobogót 30-40 dekás kormánysúlyokkal szerelnek, melyek valamelyest csillapítják a rezgéseket. Bele lehet merülni a témába, de az is igaz, hogy az elengedett kormánnyal való gurulás nem számít a motor rendeltetésszerű használatának.
nekem van 4 db trafóm. Ha érdekel elérhetőség az adatlapon.
Ma voltunk Ecséden az áldáson!
Tiszta szenteltvíz a ruhám és a motorom!
Sós pöttyök vannak rajta...
Majd töltök fel képeket!
A fórumról kevesen voltunk!
A gulyás ugyan olyan fantasztikus volt, mint tavaly!
Tudok segiteni! Adatlap
Valamiért lementettem egyszer ezt is, de nem sokat tudok róluk:
http://sites.google.com/site/m...
13500 pénz volt uni szabályzó.
Nekem is behalt,lassan 1 éve van a kellés és jó! Többen használják ezt.
üdv mindenkinek
Neked, és a többi fesszab. problémával küzdőnek ajánlom figyelmébe &rash 33102 és 33560 bejegyzését. Nem mindig a zárt burkolat mögötti túlmelegedés a hiba oka.
Valahol korábban linkeltek be többen is olyan fesszab, amire ki lehet váltani a gyárit. Ha jól emlékszem árban sem volt durva.
Kalandos kis tegnapi napom volt!
Remélem ez már tovább bírja!
Van egy eladó fejidomom műanyagozott, de hibátlan:40000 Ft
Akit érdekel csörögjön:20/596-8172