Szia Gyula!
Először is Isten éltessen névnapod alkalmából!
Másodszor, nekem 2003-as ZZR 600-om van, de szerintem ismered is.
A gondom az vele, hogy Angliából hozták be annak idején, és a fényszórója baloldalra világít felfelé. Aki velem szembe jön az a drága MAMÁT melegebb éghajlatra kívánja.
Szerinted valamelyik gípsárkány fényszórója nem lenne jó az enyém helyett?
Ha jó, akkor mennyibe kerülne?
Előre is köszi!
elektro gurunak szoktak hívni "viccesen"
Remélem sikerül valami megoldást kitalálni.
Röviden arra gondoltam, hogy egy 6 fokozatú folyadék érzékelővel szeretném megoldani, úgy, hogy késletetett mintavételezéssel, hogy ne vibráljon amikor lötyög a lütyi. Már csak egy kis szondát kell beszerelni a tankba. Csatolok képet az elképzelésről.
én is most harcoltam a benzinmérövel. egyszerüen müködik ha lemegy a benzinszint a mérö fejig kigyulad a két lámpa vilogva ás egyfojtába vilog.ami elég zavaro.megoldás a ragtapasz. öt liter onét a tartalék leengedve megnéztem.
Az E modell szintjelzője sem egy áldás ilyen téren
A biztos az, ha mindig telitankolsz, nullázod a napi számlálót, és meghatározott km állásnál újra tankolsz. Nálam 200km volt a bűvös szám, de ez erős biztonsági tartalékkal volt, még több, mint 50km-re elegendő benzin volt benne.
Egyébként a lámpákat meg tudod nézni, hol kezdenek el világitani, csurig tankot elkezded leereszteni, és lesel vadul, méred a kivett üzemanyagot, feljegyzed a lámpák kigyulladásánál mért értéket, és megvan, mennyi lötty marad a tankban
Na nem baj. Valahogy az üzemanyag szint mérést szeretném megoldani mert a 2 villogo fuel felirat működése nem egészen világos. Nem értem a milyen logika szerint villognak mert sajnos nem a benzin fogyásával összefüggően. Vagy csak nem beszélek Kawasaki-ul.
Tamás
Először is Isten éltessen névnapod alkalmából!
Másodszor, nekem 2003-as ZZR 600-om van, de szerintem ismered is.
A gondom az vele, hogy Angliából hozták be annak idején, és a fényszórója baloldalra világít felfelé. Aki velem szembe jön az a drága MAMÁT melegebb éghajlatra kívánja.
Szerinted valamelyik gípsárkány fényszórója nem lenne jó az enyém helyett?
Ha jó, akkor mennyibe kerülne?
Előre is köszi!
Ha igen akkor annak is érdekel az ára ?!
A '90-es első idom komplett a belső fekete takaróval és a plexivel mennyi lenne ? email az adatlapomon.
Köszönöm
Remélem sikerül valami megoldást kitalálni.
Röviden arra gondoltam, hogy egy 6 fokozatú folyadék érzékelővel szeretném megoldani, úgy, hogy késletetett mintavételezéssel, hogy ne vibráljon amikor lötyög a lütyi. Már csak egy kis szondát kell beszerelni a tankba. Csatolok képet az elképzelésről.
ez eszembe sem jutott
Lehet, hogy megpróbálok építeni valami elektromos szintmérőt ami rendesen skálázva mér.
jm91@citromail.hu
06304711056
A biztos az, ha mindig telitankolsz, nullázod a napi számlálót, és meghatározott km állásnál újra tankolsz. Nálam 200km volt a bűvös szám, de ez erős biztonsági tartalékkal volt, még több, mint 50km-re elegendő benzin volt benne.
Egyébként a lámpákat meg tudod nézni, hol kezdenek el világitani, csurig tankot elkezded leereszteni, és lesel vadul, méred a kivett üzemanyagot, feljegyzed a lámpák kigyulladásánál mért értéket, és megvan, mennyi lötty marad a tankban
Na nem baj. Valahogy az üzemanyag szint mérést szeretném megoldani mert a 2 villogo fuel felirat működése nem egészen világos. Nem értem a milyen logika szerint villognak mert sajnos nem a benzin fogyásával összefüggően. Vagy csak nem beszélek Kawasaki-ul.
Tamás