Itt van az MRA hivatalos oldala. Ahogy most jobban megnéztem, mintha az MRA-s fiúk kicsit összekeverték volna a képeket, a meghatározásokkal. Én anno automatikusan a "Racingscheibe"- hoz tartozó képet töltöttem le, de ez szerintem a túra plexije ! Ami a legjobban hasonlít hozzá, és szerintem az is lesz, az a "Spoilerscheibe"-hez tartozó kép, tehát a legalacsonyabb plexi, ami a"Racingscheibe" szerintem. Ez logikus is, mivel a "Racingscheibe"-nak kell lenni a legcsapottabbnak.
szia,
arról van vmi infó, h mennyivel magasabb a felső ív, mint a széria plexin?
(a magas kormány miatt sokkal meredekebb kell, különben pont a bukóra nyomja az összes szelet...)
azokat az alkatrészeket, amiken végig megy a hajtás a számlálókig. Keréknél a km spirál meghajtója - ha a km óra működik, akkor a házban lesz a gond -, km spirál, annak csatlakozása a km órába. Sanszos, hogy bonthatod szét a műszerfalat, ott kell átnézni a fogaskerekeket. Annyira nem bonyolult
Köszönöm a teló olajat, sikerült átvennem (eljutnom)
Hétvégén ki is cserélem a szimeringemet is.
Majd ha olajcseréhez érek azzal is kereshetlek ? (mennyibe kerül esetleg az olaj meg a szűrő és esetleg levegőszűrő?)
Sziasztok!
Anyagi okok miatt el kellett adnom a motoromat,maradt egy két cuccom amit szintén eladnák -4 db gyertya cr9e kb 100 km futottak gyakorlatilag újak ,csak a szervizbe kicserélték két pólusúakra,aksi feletti kis szerszámos doboz ,egy pár gyújtó trafó bal-jobb ,14 fogas lánckerék alig van megkopva.Akit érdekel küldök képeket is.
Köszönöm a megtiszteltetést
Az inkább marós munka, bár síktárcsával össze lehetne hozni valamilyen formában.
Utána járok majd, de majd csak később merem ekkora fába vágni a fejszémet.
Egyenlőre még a helyén sincs, betonozni kell neki egy kicsit a garázsban, aztán kis szétszedés amit szükséges az átmosáshoz.
Még egyáltalán nem próbáltam ki, pedig hajt a kíváncsiság nagyon :)
Ma végre haza hoztuk a kis zizimet!
Kapott még egy nagy szervizt, jó vagyok évente nagy szervizeltetem!
Konkrétan nem volt semmi baja... azért ha már szétszedték kicserélték a két kerék csapágyat, bár még egy évesek se voltak, meghúzták a láncot (tavaly kapott teljesen új lánckerékszettet), kitisztították megint a karburátort, bár szintén még egy éve sem volt tisztítva... fékek leellenőrizve, alapjárat belőve...
Jobb, mint új korában!
Állítom Magyarországon a legjobban karbantartott és legjobb 400-as ZIZI.
Na de végre itthon!
Pont időben, mert pénteken lesz 6. Nemzetközi Női Motoros Nap 2012. május 4.
Egy kis vezetéstechnikai tréning, és jó kis felvonulás, fagyizás stb...
Tavaly rengetegen voltunk!
Remélem idén is így lesz!
http://www.mrashop.de/erp/cata...(159,18,0)&modell=(2822,19,0)&ye
ar=(2158,19,0)&kgetforms=1&tableNavigations.CATALOG_NAVIGATION_PRODUCT_
TABLE_NAVIGATION_KEY.offset=0