Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kawasaki zzr 400/500/600 D és E modell alkatrészek eladók tel 06309492804
van komplett váltom ha kell
Köszönöm a tippet!
helo.probáld meg a Toth Gyulánál.06309492804.
minöség függü 6800ft-14400ft

nem drágább mint bármely más kawa
Hello!

Azt tudom, hogy az első fékbetétek cserések.
Tudnál nekem mondani rá egy árat?

Érdemes egyáltalán egy ilyen motorral foglalkoznom?
Vagy lehet hozzá mindent szerezni?
Vagy csak sokkal drágábban mint az itthon forgalmazottakhoz?
Szia!

Teljesen más
Ez jó hír.
Van esetleg konkrét tapasztalatod a tipussal.
Az, hogy zzr 400 blokk van benne az igaz?
Illetve pl fékek mivel lehetnek kompatibilisek?
Szia!

Alkatrészben, szervizben tudok segiteni!
Hello.Segitségeteket szeretném kérni.Van e valakinek tapasztalata Kawasaki ZR400 D Xanthus tipusu motorral.
Első motoromat tervezem, és mind árban, stilusban, teljesitményben megfelelő lenne.Ugy tudom a zzr 400 blokk van benne.
A motor 94-es 400ccm 50le és 430000ft-ra hirdetik.
Kérdés, hogy mennyire van ezekhez alkatrész?
Nem sok ilyet látni az országban.
Várom véleményeteket.
Köszi! Már intézem azt is!
SZia!
Köszi, neked is! Persze, benne vagyok csak rakjam vagy rakassam végre rendbe a mocimat! Gondolkodtam (hangosan) az eladáson és azóta előjöttek a bajok! Még hogy nincs lelkük!
Ezt nézd meg, Kovi bácsi léptető villát cserél:
Hello! Szép színe van a masinádnak.:) Ha egymás mellett állnának az enyémmel, milyen jól néznének ki!:) Más: ha kell doboztartó konzol valakinek, akkor tudok egy biztos forrást, jó szakival!
Szia! Honnan és mennyiért tudtad beszerezni a léptetővillát?
Hali, a Tiéd sem rossz. Bármikor mikor ráérek, akkor simán. Érdekelne a megoldása a doboztartónak egyébként, megnézném élőben is, ha erre jársz. :)
újaimat===ujjaimat

Idén tavasszal a kormánycsapágynak utánna kellett húzni, nem tom ennek lehet-e hozzá köze?!
Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy az utóbi időben a 600-as zizimnek (2004-es 14 ezer km van benne) 4-től 6 ezres fordulatszám tartományban a jobb oldali kormánycsutka berezonál, de olyan szinten hogy kb 30 km után már nem érzem az újaimat.

Vkinek vmi ötlet? karbiszinkron? vhol kilazulhatot vmi?

Előre is köszi!
Hello
Szép motorod van és látom, hogy szegedi vagy:D
Egyszer összefuthatnák.
Kíváncsi vagyok milyen élőbe, meg akkor már gurulhatnánk is egyet.
Üdv: Adam
helo.léptetövila csere lesz.nekem is igy kezdte késöbb már mindig kidobta.
Sziasztok!
Tegnap kipróbáltam endúróként a gépet, és elég jól vizsgázott, mondjuk a csúszós köveken a sima gumi elég para volt, de vette az akadályt :P
Nekem volt egy olyan tünetem, hogy 6000 fordulatnál megállt a mutató, ami 90km/h-t jelentett, és nem ment gyorsabban sehogy. Álló helyzetben kipörgött. A membránokat nem jól raktam vissza teljesen, evégett a súbert nem is emelte fel, úgyhogy ezt simán meg tudod nézni, ha leszeded a légszűrő házat, és beindítod, majd figyeled a membránokat. Egyszerre kell emelkedniük-süllyedniük.
Sziasztok! Kérhetnék egy kis segítséget? :) Két dolog ami felütötte fejét manapság a motoromnál! (1990-es ZZR400) Az egyik hogy 7-8000-s fordulatnál néha (amikor gondol egyet) kidobja a 2 fokozatból. ( többi sebességnél nem tapasztalható) A másik pedig, 2-3 napja tapasztaltam (ez is amikor éppen gondol egyet) el kezd dadogni, durrogni mind ha nem menne egy henger, (alapjárat rendben) aztán ha meghúzatom akkor abba hagyja! Esetleg valami ötlettel tudnátok segíteni? Előre is köszönöm! Üdv
Álló helyzetben semmi baja. Ezt csak magasabb fordulaton produkálja, és csak melegebb hőmérsékletnél.
Biztosan nem keveset kap, mert telenyomja benzinnel a kipufogót. Membrán pedig lett cserélve, mert az egyik el volt repedve, azóta annyival lett jobb, hogy nem 5000-es fordulattól kezd fullákolni, hanem 7000-től.