Sziasztok!
Új arc vagyok, ZZR vásárláson gondolkozok. A típushibákról lehet valamit tudni, illetve mit nézzek meg alaposan rajta? Gondolom mindent, de ami úgy igazából fontos.
Köszi.
a gyáritól sűrűbb, sae15-öst, ha jó minőségű úton használod akkor akár sae20 -at is.
a váci útra megy minden nap autóm fél12 körül, ott össze tudsz futni vele.
Uhh bammeg
"Ijen" fémragasztót kasz autós, barkács boltokban, talán még obi-tesco vonal is játszik. Persze használhatsz Loctite terméket is helyette, csak az drága.
A "mijen" olajra a válasz annyi féle lesz, ahány helyen felteszed a kérdést. Innen a fórumról sokan használunk, használtunk Fuchs Silkolene (fux szilikon ) olajt, Kutya úr jóvoltából.
10W40 vagy 15W50 itthon a legelterjedtebb.
angliából jött, első gazdától. indítható, kipróbálható. összes szűrő és kenőanyag új, ill. a gyertyák is. olajat nem eszi, hideg/meleg stabilan indul, és bikán megy, érzetre ugyanazt tudja mint az én 2002-esem gyári állapotú blokkja.
a balos dekni javítva lett anno (már így jött).
frissen szervizelve, beállítva, szinkronozva stb. csak a szerviz egy ötvenes volt.
Valoszinuleg eladova valik a motorom ha vkit erdekel , a hengerekben 5 6 6 6 bar nyomas van valszeg emiatt olyan mintha gyujtashibas lenne a 1es henger . 300 km -el ezelott olaj + szuro , levegoszuro , gyertya csere tortent .
Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy nem tud valaki egy olyan videót,filmet esetleg könyvet(ami online módon is elérhető) arról,hogy miként működik egy motorkerékpár(pl. mi történik amikor a kuplungot behúzza a motorkerékpáros) ezek illusztrált formában.akár angol nyelven is!
Most látom visszaolvasva, hogy lyukas. Aluminium hegesztő, vagy fémragasztó. Zsírtalanítás után felviszed a kétkomponensű fémragasztót, aztán hagyod megszáradni. Nálam az vált be, hogy mentem vele pár kört, és a hő hatására megkötött gyorsabban, nem talált utat rajta keresztül az olaj újra. De lehet melegíteni hajszárítóval, hőlégfúvóval is.
Úgy Lehet használni, mint a napi számlálót a tankolásokhoz, csak ezt olajcsere periódusra. Az önindító alatti dekninél sima motorolaj folyik emlékeim szerint, ki kellene cserélni a tömítést, vagy zsírtalanítás után adni a pofájának jóféle tömítő pasztával.
Sziasztok 95 ös zzr400 am műszerfalán a fordulatszámlálóban található egy számlálo és nem tudom mit mér, ebben kérem segitségeteket! kb ugy néz ki mint eggy napi számlálo a kilóméterorában de ez nem az. Ha tudja valaki irja meg, ja meg jukas a z önindítonál a deklim és szivárog az olajam igen minimálisan de akkor is szivárog és nem tudom mijennel kéne utánnatöltenem.
sztem penteken tudnek elmenni delutan vmikor , szereznem kell utanfutot .
ha nem jonne ossze akkor meg talan jovoheten .
Meddig leszel tavol ?