- ZZR600 E motorblokk komplett, új gyertyákkal (kipróbálható), papírokkal 90 000 Ft
- Hozzá tartozó 4-2 kipufogórendszer dobokkal (96-tól verzió, saválló!) 30 000 Ft
- komplett karbisor + szívócsonkok (igény esetén airbox is) 25 000 Ft
- gyújtás 20 000 Ft
Szia! itt vannak a képek. Az első kicsi fogaskereken 14 fog van. Én adok neked egy telefonszámot, neki megmondod: zzr 400 1991-es, és lehet lesz neki is. Tóth Gyulának hívják 06309492804 A másik: http://www.sugomotor.hu/ Ők bontott motorokkal foglalkoznak. Náluk tuti lesz! :) De elöbb a Tóth Gyulát Próbáld meg!
Köszi a segítséget !Már csak arra kell rájönnöm,hogy hogy jutok hozzá!Ha jól számoltam az árfolyamot akkor 8000 alatt van( ),de még soha nem vásároltam a neten
Tavaly Pécs környékén egy-két motorost figyelmeztettek...,de én mondanám nekik,20 éves a gép,akkor még nem volt "E" betűs macera!Beruházni meg nem vagyok köteles több 10000ft egy gyári,közel eredeti gépnél.
Köszi hogy megosztottad!
Ezek szerint nem csak én vagyok ilyen elvetemült hogy eszembe jutott
Egyébként a rendőrök mennyire vannak rászállva a sportkipufogókra? Azt tudom hogy a hangtompítós E betűs a jó elvileg.
Nézegetem én ezt szinte minden nap .
Csak vannak dolgok amikhez nemnagyon értek, többek között az elektronika bonyolultabb részei, mint a fesszab, ezért lenne jó egy cseredarab, hogy legalább biztosan tudjam h mi a hiba forrása
Hello Géza!
A linket nézd meg: generátor javitás
Nem biztos, hogy a fesszab a ludas, de amúgy azt is ki lehet mérni a manual szerint! Ott bent vannak a megfelelő értékek.
Múltkor írtam nektek a töltési problémámról, kimértem a töltést, és a követke2zőket tapasztaltam:
alapjáraton: 13,5
alapjárat+világítás 13,2
alapjárat+világítás+féklámpa: 12,7
fordulaton a töltés 12,7-12,9
Szerintem a fesszabályzó lehet a ludas, ismereteim szerint egyik érték sem megfelelő
Nincs valakinek elfekvőben egy feszültségszabályozója, esetleg próbálásra, hogy biztos tudja az e a ludas? Minden megoldás érdekel...
Akinek 600D ZZR-je van, és lenne kedves lemérni a töltést, megosztani velem, nagyon hálás lennék.
Hali. Benzinszinten nem állítottam nem akartam szívni vele mikor a 600-ba rakom a karbisort. A tűn itt nem lehet állítani. Az a baj hogy egy ici-pici változtatás a 400 szívórendszerében nagy galibát tud csinálni. Pl. ha a gumi szívócsonkokat ami a karbi végén van (légszűrő házban) megváltoztatod megváltozik az egész karakterisztikája a motornak. Ha a légszűrőház beömlő nyílását vagy a szükítőt ami benne van lehagyod oda vágja az egész motort. Alsó tartományban megy közepén visszaesik, felső részén meg megy mint állat.Ha tömítetlen a légszűrőház. vagy a szívó csonk már nem jó A 600-as ennyire nem érzékeny még a levegő szűrő házat sem kell feltenni akkor is megy. (ez csak nagy túlzás akart lenni de így van.). Szóval nem lehet mit tenni a 400 karburátor rendszerével nagyon érzékeny bár mit rá tehetsz nem lesz jó. (szerintem) Nagyon sokat szívtam ezzel hogy minden jó legyen és mikor minden klappolt gyönyörűen megy a motor és MUKODIK . Ja próbáltam pl 400 karbisor és 600 leömlő úgy sem működött, ha esetleg ilyenen is gondolkoznál
Sziasztok. Van egy 96os 250-es zzr,em. Most cseéltem benne gyertyákat, kitakarítottam a karbit, és nem akar indulni. Néha durran egyet, meg a karbinál viszanyomja a füstöt. Szikra van mind a 2 hengernél, és a gyertya is benzines. Visszaraktam a régi gyertyáit, de azzal sem indul. Mit tudnék vele csinálni?
Úgy értettem, hogy kb 50 paci van a 400-asban. Nos a 600-as ugye másfélszer annyi köbcenti, ami 75 ló lenne, ellenben 100. Így azt is figyelmen kívül hagyva hogy a belseje 600-as, úgy 70 paripa simán lehetne. Mint a ZXR400.
Érdekes lenne rajta 1 turbósítás
- ZZR600 E motorblokk komplett, új gyertyákkal (kipróbálható), papírokkal 90 000 Ft
- Hozzá tartozó 4-2 kipufogórendszer dobokkal (96-tól verzió, saválló!) 30 000 Ft
- komplett karbisor + szívócsonkok (igény esetén airbox is) 25 000 Ft
- gyújtás 20 000 Ft
Csak egyben, fórumosoknak kis alku belefér
Én ezt ajánlanám hátsó féktárcsának, új darab, és nagyon jól fog, nem mellesleg jól is néz ki, és ez az ár nem pénz érte...
http://www.ebay.com/itm/Rear-B...
így néz ki fent:
Én ezt ajánlanám hátsó féktárcsának, új darab, és nagyon jól fog, nem mellesleg jól is néz ki, és ez az ár nem pénz érte...
http://www.ebay.com/itm/Rear-B...
Ezek szerint nem csak én vagyok ilyen elvetemült hogy eszembe jutott
Egyébként a rendőrök mennyire vannak rászállva a sportkipufogókra? Azt tudom hogy a hangtompítós E betűs a jó elvileg.
Nézegetem én ezt szinte minden nap .
Csak vannak dolgok amikhez nemnagyon értek, többek között az elektronika bonyolultabb részei, mint a fesszab, ezért lenne jó egy cseredarab, hogy legalább biztosan tudjam h mi a hiba forrása
A linket nézd meg: generátor javitás
Nem biztos, hogy a fesszab a ludas, de amúgy azt is ki lehet mérni a manual szerint! Ott bent vannak a megfelelő értékek.
http://citybike.hu/spl/125696/...
Múltkor írtam nektek a töltési problémámról, kimértem a töltést, és a követke2zőket tapasztaltam:
alapjáraton: 13,5
alapjárat+világítás 13,2
alapjárat+világítás+féklámpa: 12,7
fordulaton a töltés 12,7-12,9
Szerintem a fesszabályzó lehet a ludas, ismereteim szerint egyik érték sem megfelelő
Nincs valakinek elfekvőben egy feszültségszabályozója, esetleg próbálásra, hogy biztos tudja az e a ludas? Minden megoldás érdekel...
Akinek 600D ZZR-je van, és lenne kedves lemérni a töltést, megosztani velem, nagyon hálás lennék.
Erről vélemény?
http://www.ebay.com/itm/160668...
made in hong kong, de occsó
Érdekes lenne rajta 1 turbósítás