Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Na ki ment ma motorozni?
Remélem nem áztatok teljesen szét...
Aztán épségben haza érjetek!

Pussz Kill.
Köszönöm a válaszokat!
Otthon majd lemérem a töltést, van egy másik fesszabályzó is, próbát megér, majd jelzem a tapasztalatokat...
Szia Kutya!

Küldtem neked mélt, remélem megkaptad.
Sikerült összelegóznod a vasat?
szia,
persze, dobj egy mailt (adatlap) és nézünk egy jó árat neked a szettre.
Ez teljesen igy van. Én tegnap mentem sokat éjszaka a tavaly év végén berakott és már autóban is bevált tungsram megalight izzóval, bitang jól világit, rendesen széthuzza a fényt az útszéléig. Előtte az Osrammal próbálkoztam, nekem nem jött be. Bár az is igaz, hogy nekem angolból eredeztethető a motorom, és szimmetrikus fényszóróval szerelt. De most végre látok az eddig gyengécske lámpámnál.

Más: Kutya, tudnál mondani árat lánc+lánckerékre, gyári fogszámmal? Most JT van rajta, meg zvm530, de már nagyon kezd csere érett lenni
Nem a több szikra miatt esik a fesz
Az 1100-asban van szénkefe, abban szokványos generátor van. Az összes többi modellben állandómágneses statikus gerjesztésű generátor van, azoknál működési elvükből fakadóan normális jelenség, hogy gázadásra visszaesik némiképp a töltőfesz, aztán további fordulatemelésre ismét emelkedik a töltőfesz is.
Megmaradt egy -két cucc akit érdekel olcsón eladók.
Hali. "Behúzod a féket erősebben világit" Mi is a féklámpád Ha húzod a gázt szerintem természetes dolog hogy esik a töltés hiszen több "szikra" kel a motornak. Kb 3-4 ezres fordulatig mérd maximum.
Nincs szénkefe a generátorban ha erre lennél kiváncsí. állandó mágnes ill tekercs indukciója hozza létre a háromfázisú "áramot"
Fesszabájzó? esetleg. Nézd végig a vezetékeidet is a fesszabályzóig nincs-e fellezulva valamelyik kapocs.
Sziasztok!
A segítségeteket kérném a következő problémával kapcsolatban:
Esti motorozásnál figyeltem fel a problémára, már egy jó ideje, hogy ha behúzom a féket, a lámpám erősebben világít, lemértem a töltést, pontos értékekre már nem emlékszem, a lényeg hogy alapjáraton megvan az előírt töltés, de ha gázt húzok, visszaesik a töltésem...
Nézegettem a manual-t, de nem jöttem rá, hogy a töltési rendszerben van e a zzr-kben szénkefe, vagy bármi ehhez hasonló, mert autóvillamosságis ismerős azt mondta, akkor szokott ez a jelenség előállni...
Ötletek? Tanácsok?
Sziasztok !

Nálam is ugyanez a probléma...
Hidegen pöc-röf, de melegen már nyűgös a lelkem...
Kis gázt ha odahúzok akkor simán indul.

Múlt évben volt komplett karbi takarítás, szelephézag állítás, meg minden más.
Aksi viszont nem volt cserélve.
Nem tudom mi lehet a baja.
nekem is pontosan ugyanez a problémám vagyis 2szer már megcsinálta velem de amint melegen indítanám ráadom a gyujtást és szépen lehet látni, hogy a visszajelzők halványodnak el szoval nálam az aksi lehet a ludas... és tolásra szépen indul :)
Jó kis gonosz probléma, sok minden lehet. Nekem is volt hasonló gond, leállt melegen a moci, aztán hidegen indult, nálam a gyújtásjeladó adta meg magát.
Vá Vá Várjunk csak akkor indul ha ráhúzol a gázzal? Próbáld meg egy kis szívatót adni gáz helyet. Ha rögtön indul így melegen akkor pont az a baja hogy szegény a keverék. Nem? Vigyázzzz megszívhatja magát ha sokáig így indítózol
Mivel az én motorom állatorvosi ló velem már megtörtént minden. Feltöltöttem az akksit beindult melegen mivel minden fogyasztó rá volt kapcsolva szép lassan lehúzta a teljesítményét az akksinak. Melegen nem akart indulni mivel nem volt meg a megfelelő fordulat. Miért is szívta le? Mert ment a motor és a világítás. Miért? A generátorból kijön 3 db sárga vezeték. Ülés alatti csati szétég. Nem tölt akksit, akksi nem indit motor. Ezt is nézd meg , meg a fesszabályzónál a csatit. Amennyiben akksi töltés nélkül hidegen indul úgy &rash barátunknak van igaza
Ha hidegen indul, melegen nem, akkor az nem hiszem, hogy akkumulátor probléma lenne.
Első körben meg kellene tudni, mennyire tekeri hidegen/melegen.
Na meg ha nem volt takaritva mostanában, vagy nem tudni mikor volt takarítva - inkább régebben volt, mint nem régebben ( ), akkor az üzemanyagrendszert, amit írtál is, azt kellene rendbe szedni.
Ha gyengusz az akksi akkor nem teker olyan intenzitással és ez is lehet baj. Próbáld meg rendesen feltölteni menni vele egy kört mig fel nem melegszik arra a hőfokra állítsd le és próbáld meg. Lehet még koszos levegő szűrő is feldúsul a keverék és "megfolytja" a motort. Vagy levegő csavar nagyon be van tekerve és kevés levegőt kap a keverék . 3 fordulat kifelé. Lehet egyszerű karbi szinkron is valamelyik henger több benyát kap és visszafogja a többi hengert. Nézd meg a gyertyáidat is lehet a végét járják. Vagy gyenge kompresszió. Van mit megnézni igaz? Nekem is volt ilyen csak azért irom.
92es zzr 400as.Hidegen egyből gond nélkül beindul,viszont mikor már egy bizonyos hőfokot elér akkor már csak úgy indul,hogy ráhuzok gázból.Ha már az akksit emlitetted, akkor lehet,hogy az lesz a ludas mivel régi az akksi és figyelmetlenségből egész télen a mociba volt az akksi(el kellett utazzak és miután elutaztam azután jutott eszembe ez a figyelmetlenség) majd hazaérve feltöltöttem,de kérdéses,hogy mennyire sikerült.
Hali milyen típusú motor? Évjárat? Típus? hidegen könnyen indul? Melegen nehezen? Karburátor, légszűrő, tiszta? Magas benzinszint. Kevés levegő. Gyengécske akksi.
Sziasztok.Adott a következő szituáció:motorozok 2 órát a forgalomban a városban,majd megállok egy boltnál,leállítom a motort és mikor próbálnám újra beindítani akkor elég nehezen indul be.Miért lehet ez?a motor túlmelegedése miatt?kezdő vagyok,sajnos nem értek hozzá!köszi a segítséget
Helló!

Hát ha valakit érdekel:

http://www.ebay.de/itm/1607738...

Üdv
Minden igaz és az esső nem mos el még Citadella is lesz 17:00tól.
nekem van egy jó állapotú. 4.000 ft-ért odaadom ha érdekel