Most értünk haza, bár hozzánk a temető nagyon közel van...
Hihetetlen volt!
Hatalmas megmozdulás, összefogás!
A beszédek hallatán, az ember szíve össze rándult... Nem is igazán lehet megfogalmazni, aki ott volt érti.
Megszólalt többek közt a ZZR utasa aki túlélte mindezt, míg a férje szemben az autóban egy koporsóban pihent... Hihetetlen erősek voltak a hozzátartozók, le a kalappal!
A Lengyelek szép beszédet mondtak, rengeteg gyertyát gyújtottak az emberek, és megszólalt autentikus "born to be wild",majd a legvégén a motorok bőgése!
Ahogy mondták, három csillaggal több van az égen, és három motoros őrangyallal is, akik vigyáznak ránk...
Nyugodjanak békében!
Mert a motor is csak "ember"! Ő nem akart menni, ennyi!
Millió olyan esetet hallani, hogy amikor el akartam adni, akkor mindig beszart valami. Utána működött rendesen. Mikor én vettem egy Xl 125-ös Hondát, kipróbáláskor minden ok. Utánfutóval hoztuk haza(140 km), mikor leszedtük, egy istenért sem akart indulni. Köv. naptól hibátlanul teljesített, míg el nem lopták! Egy hónapja vettem a zzr-t, hőfokmérő beszart másnap. Előző tulajnál jó volt! Egyik napról a másikra megjavult, azóta is jó.
szép napot mindenkinek:-)
lassan alakul a gép megvan a hiba .... várom a fizut és aztán már mehet is az összerakás .... már csak egy karbiszinkron kellene neki...
Valaki tud ilyet csinálni ? Karbiszinkron ? ha igen kérem szóljon ... köszi
Nagy gázzal akárhonnan kilehet állni, csak utána kérdéses milyen formában lesz a talicska. (Ma nem cicus a cicus, csak talicska.) (mondjuk ez az én hibám, nem az övé... nem törődtem vele eleget) (igaz a nem tudás nem mentesít a felelősség alól)
Köszi!
Okos ember más kárából, én meg a sajátomból tanultam.
A lényeg, hogy legközelebb ezekre is figyelek.
Már nem csak a gugli a barátom, hanem a kontakt spray is....
Helyzet jelentés....
3 doboz Xanax után sikerült egy közeli Homasitában találnom, H4-es univerzális csatlakozót. Van műanyag is, és porcelán is. Az utóbbi azért is jó, mert hőre nem olvad. Veszek mindkettőt, hogy ne a szerelőnél derüljön ki, hogy nem jó mégsem valamelyik.
Szóval mindezt magam is teljesen simán kitudnám cserélni, de idő hiányéban kénytelen vagyok szerelőhöz fordulni.
Szóval 3-kor lépek melóhelyről, irány Homasita, onnan meg a szerelő érden, utána 17:45-re Békásmegyer Shell kút.
Szép kis vágta lesz, de elhatároztam, hogy ott leszek a kíséreten.
Az esti motorozáson én is erősen gondolkozom!
Sors iróniája, míg Skyfoxnak a csatlakozó, nálam a beduinok feltúrták az utcát valami csőtörésre hivatkozva, meg egyén csatorna cső csere miatt... amivel nem is lenne gond, még a Blahánál kezdték szépen lassan haladva befelé az utcába egyik reggel arra eszméltünk, mindenféle figyelmeztetés, kiírás nélkül, pont az ajtón előtt a járdán is egy nagy lyuk tátong körbe homok kupaccal és kordonnal! Persze pont úgy, hogy a belső udvarból, biciklin, és rolleren kívül mást nem tudsz kihozni... Így a motorokat sem... :(
Tehát ha valami úton módon még is ki tudom préselni estére a motort, akkor ott leszek... Hogy erre mennyi az esély... nem tudom!
De megpróbálom!
A szándékom meg van!
Őrület!
Sky kitartás, kérded meg a Gyulát, nincs -e csatlakozója!
Bár nekem a szerelő, a fesz szabályzóhoz csinált maga csatlakozót!
Mivel azt nem vittem, meg úgy is mindig szétolvad... így csinált egyet maga, tök jó és jobban szellőzik!
Tuti nem lötyög, hogy szikrát tudjon csinálni!
Próbálj egy ilyen szerelőt keresni!
Baaazz!
Legalább jó fej volt a rendör hogy szólt és nem egyböl a csekktömböt vette elö.
Ez az incidens megelözhetö lett volna, hogy mielött elkezded használni, tavasszal, az összes csatit leellenörzöd egy kontakt spray társaságában.
Sokan mondták már hogy elporladt az akksikábel a savtól. Ja, hát az nem egy szezon alatt porlad szét. A TMK hasznos dolog.
Drukkolok hogy legyen csatija a szervizesnek!
Felkészülve ma az esti motoros kíséretre, reggel a munkába menet egy rendőr szólt, hogy nem ég a lámpám, és kapcsoljam fel. Mondom annak mindig égnie kellene, de köszi, hogy szólt.
Beérek a melóhelyre, és röpke 30 perc alatt, mialatt agyvérzés közeli állapotba jutottam kiderült, hogy a biztosítékok jók, izzó nem égett ki, csak amikor a csatlakozót akartam lehúzni elporladt a kezemben...
Óóóó te szentséges Kawasaki... Szóval fényre esélyem sincsen...
Felhívtam egy szervizt, hogy SOS-ben megtudják-e csinálni, azt mondták megnézik, hogy van-e ilyen csatlakozójuk, és visszahívnak.
Várom...
A váltóra figyelj, jól javasolták neked, én úgy mentem megvenni, hogy "hibátlan", de kipróbálás közben kiderült hogy 3.-nál feljebb nem lehet váltani. Gyorsan le is alkudtam a váltó árát.
Megbízható jó kis gép, bár szerintem inkább egy 600-ba vágj bele, mert hamar kilehet nőni, és költséges a váltás.
nekem is kawasaki zzr 400-asom van és azt tudom ajánlani,hogy mindenképp a menet közben hajts meg a gépet,a váltóra nagyon figyelj oda...leginkább a kettes sebességre figyelj.Amúgy mindenképp tudnám ajánlani.Kényelmes,könnyű irányítani,viszonylag keveset fogyaszt és két személlyel a ''fedélzetén'' is megállja a helyét:)
Üdv mindenkinek ! Lenne egy öszetett kérdésem!? Van egy ZZR 400 -am! A problémám az hogy kormol ha gázt adok neki szóval kicsit megforgatom akkor elkezd kormolni ! És ahog yészreveszem elég szépen fogyaszt is ! Na a kérdésem az hogy miért kormolhat?
-sok üzemanyagot kap
- vagy befolyásolhatják a szelepek is (ugyanis elég szépen csörög van neki már szelephangja de azt csak összel akarom hézagolni ,
-estleg még valami variáció?- gyertyák? gyujtás?
Köszönöm előre a válszt üdv GÁbor
"Nagymotor" vásárlása előtt állok. És a ZZR minden szempontból vállalható típus. Kezdésnek egy 400 -asra gondoltam. A belpiacossága nem annyira hat, meg eddíg is olyan motorjaim voltak amihez vadászni kellett az alkatrészt. Tudnátok néhány jótanáccsal szolgálni mire kell figyelnem vásárláskor? , típushibák?
Illetve az lenne a kérdésem hogy az 500-as modell úgy láttam osztrákiában volt forgalmazva, esetleg ilyenbe érdemes belevágni. Csak mert láttam egy szépet. Van valami különbség nehézség az 500asokkal? előre is köszönöm!
Szia!
2007 óta van egy ilyen kis csoda a tulajdonomban... az enyém 95 decemberi kiadású a kilóméterórát még mai napig leforgatja... sosem volt vele semmi bajom,csak kopó alktrészek... fék- lánc -fogaskerék lehet hozzá szerezni kuplung lamellákat is nagyon hálás kis jószág én anno 480 ra alkudtam le... tényleg kevés van belőle mert japán belpiacos .. 180km/h-t leadja 2 meber alatt is de ha az órából ki van kötve az elektronika az enyém 200felé megy..
Ha lenne kérdésed csak nyugodtan... fékbetéteket középkategória 6-7 ezer ft... drágább 8-9 alap 4-5 üdv4
Nagyon jól hangzik ez a túra, csak nekem a 300 km-ből 800 lesz, mire oda, és hazaérek. Ez persze nem lenne baj, mert minél hosszabb annál jobb! Csak ne enne 6 litert ez a dög.
Remélem ma mindenki hazaért...