Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmmm

Akárhogy is nézem, anyagiakban, valószínű, tudásban is még mindig ők a legjobbak.
Ez 2 nap 32 000,- Ft

RILI vezetéstechnikai oktatás (rendőrök tartják, a hivatalos rendőroktatói pályán

Én ezt csináltam meg tavaly, bár rajtam nem látszik, nem vagyok elég ügyes és bátor, de a srácok nagyon élvezték... ügyesek voltak!
Bár, a majré csíkom azokon a napokon nekem is változott...
Egy kis érdekesség, hát ha valakit érdekel!

Nem rossz, lehet idén kipróbálom...

BMW vezetéstechnika

29 000,- Ft tényleg nem túl húzós...
Köszi az élménybeszámolót!

Szia!
A pösti kiállításra gondolsz ugye? Én voltam pénteken, szerintem elég jó volt. Szereztem 1 zöld Kawasakis lufit, már megérte miatta
Kint volt a Safety Hungary, kicsit lehetett bóját kerülgetni. Rájöttem hogy van még mit tanulni bőven.
Kint voltak a jelentősebb motoros boltok, meg gyártók. Ott volt az új 1400-as ZZR, élőben is elég tetszetős.
Most hirtelen ennyi, nekem személy szerint tetszett, főleg hogy egyben volt a Carstyling show-val is.
Üdv!
Kicsit magas. Nekem 1.200 körül volt.
12 litert szoktam tankolni 200km-re. A tempó változó, de inkább élvezetesebben mentem, mint a fogyasztást redukáljam.
Lenne egy kérdésem.
Kawasaki ZZR 400-asom van és az lenne a kérdés, hogy az 1500-as fordulatszám alapjáratnak megfelelő, vagy túl magas?köszi
300 kilométert kb alaptempón.
Nektek mennyit megy el egy tank benyával ?
Ma tankoltam és nulláztam a napi km számlálót.
Kíváncsi vagyok.
Sziasztok! Ki tudja milyen méretű az első teló szimmering a zzr250-ben? És milyen árban vesztegetik?
Szia! Ne aggódj valóban még nem gurulsz vele pár km -et addig makacs a gép, de utána szépen duruzsol! Mondjuk nekem melegen is durrog ugymond veszettül , most tettem rá nyitott dobot mind akét oldalra , és a szelepeim is elég zajosak már ősszel ujjitom is fel :)
Igen kb 10km és utána még 2 személlyel is megy rendesen.
Akkor megnyugodtam, hogy ez a tipus jellegzetessége.
igen az enyém is olyan de kb 10kilóméter után szépen leforog nem akad meg
Köszönöm akkor majd megpróbálom megszokni.
Amúgy ha már meleg akkor 2 személlyel is suhan. Nem nagyon venni észre, hogy csak 400-as. Megy mint a nagyobbak.
Pillanyatnyilag nem is baj, hogy nem megy 180 fölé mert magamat ismerve meg is húznám neki ha többet menne. Szimpatikus motor. És jó , hogy van ilyen rajongói tábora.
egy párat már kiprobáltem eböl a tipusbol de mindnél eszt észleltem.mondhatjuk a tipus sajátosága!
Köszönöm, én is nagyon örülök neki. Valamiért eddig kimaradt a látókörömből a kawasaki, de mindenhol azt olvastam, hogy ezek a zzr-ek nagyon megbízhatóak. Eddigi motorozást élveztem vele. egyedül az a kis torpanás zavar amit az előző hozzászólásomban írtam. Az EÜ csomagom egy kis lapos kék tatyó.
Jó utakat kívánok
helo.elöszöris gratula a géphez jol néz ki.nekem is az ülés alat van ugyanugy mint az elözö hozászolonak.eü csumagnál néz körül mert én két fajtát találtam ugyanugy szabvány mind a ketö de az egyik kisebb!kis hely sporolás.
Sziasztok,

Ma már végre megreptettem a kis zzr400-at. Mondhatnám , de szerintem ezzel ti is így vagytok, hogy a motorozás egy remek adrenalin forrás.
Elsőre csupán élvezetből gurultam majdnem 200km-t. Brutál jó érzés volt. Néhány kérdés a hozzáértőkhöz. Amíg "hideg" a motor 4-7000 között szinte megtorpan és nem húz, viszont ha bemelegszik akkor kissebb ez a "lyuk". Persze 7000 felett mint akit picsán rúgtak egy pillanat alatt elérem a tiltást. Viszont ez az alacsony tartományú rés zavar egy kicsit. Valakinek valami ötlete ?
Köszönöm
Takarítottam = találtam
Takarítottam ma a garázsban pár dolgot, ami a Zizi után maradt hátra. Mivel szükségem nincs rá, elpasszolnám
- Első teleszkópok, a csúszószár javítva volt, menet közben nem venni észre, ezért kár is volt lecserélni;
- Első fékrendszer csövei, elosztója, csavarjai;
- Kuplung bowden külső része, a hajtott rész nélkül;
- Alsó villahíd, kúpos csapágyaival, csapágyperselyekkel, porvédővel;
- 14-49 lánckerekek, jó állapotban;
- Jobb oldali idomtartó;
- Felső villahídon valami bowden tartó
- Oldaltámasz érzékelő, sérült, vezeték nélkül
- S-es cross bukó
Akadt pár gumiabroncs is a kezembe, bár nem mind ZZR kompatibilis. Balról jobbra: 120/70zr17~2,5mm2000, 120/70zr17~1,6mm2000, 110/80r19~6-7mm, 150/80zr17~2,5mm, 140/80zr17~6mm2005, 150/70zr17~3-5mm2011, 130/80r17~3mm
Igen le kell csavaroznod az ülést és tulajdonképp nincs kiképezve neki hej, de megfelelő üreg van ahova be tudod tenni :)utána visszacsavarozod az ülést és kész ! Nekem legalábbis ott van :)
Köszönöm, Bocsi ha még nagyon kezdő kérdéseim vannak, de ugye ahhoz, hogy oda betegyem le kell csavarozni az ülést ?
Ott az ülés alatt hátul van valami kis rekesz vagy csak bepréselted mert nincsen máshol hely ?
Üdv Cimbi ! Nekem az eü csomag és még az izzó készletem is az ülés alatt van hátul a lámpa idom tövében :)
Üdv Néktek ! Érdeklődnék ! Egy zzr em van 400 as és hát már szépen kihallatszik a szelepek hangja , nem csináltammég ijet de ezt is meg kel egyszer tanulni csak előtte szeretnék segitő emberektől infót gyüjteni , be szeretném csiszolni a szelepeket és utána a szelephézag állitás , tulajdonképp a legfőbb kérdésem az lenne most a vezérlőtengely kopik meg vagy a lapka vagy a szelep szára? , persze aki rutinos benne most biztos kinevet :) van elképzelésem de hülyeséget nem akarok írni :) előre is megköszönném azoknak akik megpróbálnak segiteni és a válaszokért Üdv Gábor
Ha már kiállítás akkor postolok egy videót amit magam készítettem Pozsonyban az idei motorkiállításon.Remélem tetszeni fog!
http://youtu.be/-KIQi9heSFk