Egy fia bejövő hívásom sem volt, amit ne vettem volna fel, vagy nem hívtam volna vissza, így valami zavar lesz a térben!
Írj emailt, ha nem venném fel, bár néha azt is vissza dobálja egyesek szerint.
Hali szóval te vagy az akit hívogatok, és nem veszed fel :) Egyébként össze raktam, és úgy megy mint az állat. Komolyan félelmetesen megy a gép. de nem vagyok nyugodt, hogy tudom h ne tökéletes.
Kezd alakülni a legózott 400-as, de most elakadtam. Szépen össze lett rakva. Indítok , nehezen de beindul de egyenletlenül jár és a 2 es heger szívőjánál lövöldözi vissza a benzint. Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget.
Oké, lelövöm a poént, mert már érik a tockos. Szóval 250-es automata váltós...
Típus: EMU 250 fémeszterga.
Most másképp fejleszteném a garázst Szerszámokba, szerszámgépekbe fektetek. Persze vaterán minden szép és jó, tökéletes masina.
Aztán kiderül, nem a saját váltója van benne - egy jobb, azonban csak egy sebesség működik, mert állítólag el van nyíródva valami ék... . Aztán ami egy szerszámgépnél fontos a pontosság szempontjából, a szán, az ki van köszörülve jó 10cm szakaszon. Ez olyan beavatkozás, mint ha én magam akarnám a hengert nagyobbra felreszelni. Az egész kotyog, lóg, no meg telibe lefestették amit értek, talán még az olajsarat sem takarítottak le előtte.
Azért szépet kirándultunk, megtekintettük a híres mecseki kanyarokat. Érdekesek a fekete, ember formájú táblák azzal a felirattal, hogy ,,őt is hazavárták..."
Ebbe belefutottam, fejjel előre. Tákolt, tipusidegen alkatrészek, szétkopott gép, max a méhtelep adna érte pénzt. Persze az eladó szerint csúcsszuper... Ha normálisan fényképez, nem kitakargatva bizonyos részeket, akkor nem kocsikázok másodmagammal 450 kilométert, meg nem bérelek trélert...
hali a karbit egy pesti pasi meg renoválta állítólag nagymotor szerelést oktat. Megparselyezte a pill szelepek tengelyeit. Amúgy köszi a tippeket én is a vezérlésre gyanakodtam.
Konkrétan ennek a jelenségnek köszönhetem a motoromat, nálam az okozta, hogy a 39000km-nél már erősen megnyúlt vezműlánchoz hézagolták a szelepeket, gyakorlatilag a kipuszelepeknek nem volt semmi hézaga. Nálam akár 7000-ről hosszú másodpercek alatt esett vissza, pörgött, mint egy főtengelyszimmeringes 2T. Na de azért volt olcsó és szerencsére nem lőttem mellé a diagnózissal. Kapott új láncot, hozzá a már jó hézagokat, szinkront és minden fasza azóta is. Persze nálad lehet más is. A kikopott pillangószelep-tengelyek is beállíthatatlanná tehetik a karbikat és arra gyógyír sincs tudomásom szerint a jobb állapotú karbisor beszerzésén kívül.
basszus, hogy neked mennyi eszed van! erre nem is gondoltam pedig kurvára kézenfekvő a dolog :) De már össze raktam, a légszűrőt meg a tankot is rátettem, majd ha elviszem a szerelőhöz a jövő héten ezt is megnézzük.
Hali köszi a választ, gondoltam én is ilyesmire. szóval az elégtelen vákumot ez is okozhatja. És a lassú fordulat vissza esést Szóval néha olyat csinál húzom a gázt, és vissza engedem akkor tartja egy pillanatra aztán 3000 ren marad egy darabig 5 10 mp és úgy áll vissza 1200 ra. Fentebb írtam h szerintem sokat kap mert ahogy ezt csinálta leállítottam, és a pillangó szelep hátoldala tiszta benga volt.
na skacok mi van akkor ha a a szívó torokban az egyik súber nem ugrál ha húzom a gázt. amúgy meg megy mint a rakéta Csak ha vissza tolom a gázkart nem esik le alapjáratra hanem kitart egy darabig aztán lassan esik a fordulatszám. Elképzelhető h sokat kap és amikor lezár a pillangó szelep a torokban megmaradó benga tartja fent a fordulatszámot? Ezt csak abból gondolom mert leállítottam és a pillangó szelep hátoldala tiszta benzin volt. Hogy a fenébe tud sokat kapni ? A súber nem zár jól a házába?
Hali. Akkor az is D mdell 93ig Amennyiben a légszűrő házad végén ahol szívja be a levegőt nincs egy ovális darab ami eltakarja az akkumulátort akkor az a baj. Akkor keress egyet a bontóban. Vagy erős celuksz vagy üvegszál erősítésű ragasztó szalaggal kb az egy negyedét takard le a keresztmetszetnek. Nézd meg javult-e. Amennyiben kis mértékben még ragaszd egy kicsit, addig míg jó nem lesz. Vigyázz ha túl sokat ragasztasz le akkor dús lesz a keveréked. Amennyiben ott van az a ovális cső csonk akkor meg kell nézned van e benne egy fojtás ami a teljes kereszt metszetet kb három negyedére lecsökkenti. akkor ott kezd el a ragasztást. Remélem érthető volt. Sajna most nincs erről képem de ha érdekel csinálhatok.
Holnap megyünk megnézni, remélem minden rendben lesz. Azért van vele ez-az, amit lehetséges, hogy javítani kell. Viszünk műszereket is, amit lehet megmérünk... ismerve az itthoni használtgép piacot... Az embereknek a szívükhöz nő a gépük, aztán meg nem akarnak szabadulni tőlük elég olcsón
Még egy kis támpont? Leginkább munkához lesz befogva, néha szórakozás
Az se kell, hogy odébb legyen rakva a lánc, elég ha meg van már nyúlva, pláne ha valami okos behézagolta a nyúlott lánchoz és rögtön úgy fogja ejteni a fordulatot, mint egy 1,4-es Focus...
Okozhat hasonló jelenséget még a repedt szívócsonk-gumi is, vagyis a rajta keresztül szívott fals levegő.
Hali. 400 zzr- ről van szó? D vagy E modell? Nekem is csinált ilyet a D modell mert hiányzott a légszűrő szívó csonkja amiben egy fojtás van. Mikor ezt pótoltam jó lett. E modellnél nem tudom
jó kérdés, nekem 6500 - 8500 között játszotta el ugyanezt anno a 400-as - nem is sikerült kiküszöbölni, végig ilyen maradt
úgy oldottam meg, h feláttételeztem a 600-as szintjére, így 130-ig jól ment, ez elég volt a túrázáshoz (ott forgott 6500 at), előzéshez meg visszakapcsoltam kettőt, és szintén húzott.
Egy érdekes jelenséget produkál a zzr400 am.
4-6000 között nem húz ! Vagyis marad olyan mint előtte.
6-7000 től megy mint akit fenékbe rúgtak.
Valami ötlet ?
Írj emailt, ha nem venném fel, bár néha azt is vissza dobálja egyesek szerint.