Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Kutya úr te moci szerelő vagy, vagy csak sok a tapasztalatod? Nem az aksi, rosszul fogalmaztam. A vákum mérő műszerek mentek lefelé. Amúgy szépen ketyeg alapjáraton. Bár néha gáz után fent marad 3 ezren. Ma mértünk kompressziót 9,5 és 10, és mégsincs elég vákum. Alapjáraton, 015 meg amikor húzom a gázt felpörög, és amikor vissza nyomom lassan esik vissza a fordulat és a toroknál nem egészséges a hang szerintem. Ha a vezérműlánc egy szemmel odébb van okozhatja ezt? Mert ilyenkor nem jó a szelep nyitás zárás időzítés. és ilyenkor a gázlengés nem olyan szerintem. Tudunk telefonon beszélni? Vagy ha találkozott már valaki ilyen esettel segítsem már mert kihullik az a pár szál hajam az idegtől
Szia!

Tudok segiteni!

Adatlapomon elérsz!
bármikor el tudod vinni! dobj egy mailt légy szíves az adatlapomon lévő címre, és megbeszéljük a részleteket!
még valami
van a tank mellett mind a két oldalon takaró idom az egyik kis zárható rekeszel , ha valakinek lenne azt megköszönném , az enyém igen ramaty állapotban van . Köszönöm
sziasztok :-) elérkezett a lényeg :-)
Kutya te biztos tudsz segíteni ,vagy ha valaki másnak is van ötlete azt megköszönöm .
Szóval Szeretnék venni : 4 db gyertya
1 db olajszűrő+ olaj
1 db levegőszűrő
első +hátsó fékbetétek
egyenlőre ennyi :-) köszönöm ha van akkor kb ár ? mikor tudom elhozni ?
Itt a nyár és már bizsereg a vérem ,szeretnék mocizni
a műszerek "fáradását" okozhatja a gyenge akksi. próbáld ki egy másik, új akkuval, hogy azzal is ugyanezt produkálja -e?
Szevasztok most hangolom a karbit az mért van ha 1200 as fordulatnál ha tekerem fentebb a központi alapjárati csavart, és esik a fordulat. Megáll az ész komolyan én még ilyet nem láttam. Ja és magas fordulaton is műszerek nem felfelé mennek hanem lefelé. Mi a fütyi van ilyenkor. A 2 karbi már nem folyik valószínű felakadtak az úszók de megkocogtattam és megállt.
Hiányoltam én is a személyes tapasztalatokat. Én azzal kezdtem az itteni létet, hogy miután beköszöntem a fórumra, megírtam az első tapasztalataimat, de semmi reakció az admintól..
hu baszod!de szééép zőőőőőőőőd!
most látom 1 db 600-as teszt van meg 2db 400-as :D elégé karcsú :D pedig viszonylag sok van az utakon
grat!

a lánc élettartama nem kilométer, inkább használat függő. ha van hangja, akkor már biztosan cserés, kb 15EFt a lánc, szerelhető.
sziasztok Valaki adjon már tippet mi az isten lehet a karbimmal kitakarítottam, és most folyik a benga 2 házból is. Van valakinek metszeti képe a karbiról? potyka68@freemail.hu re küldhetne nekem metszeti képet.
ja és kérdés!

nem tudjátok gyárilag a vezérműláncra hány kmrt adnak?
illetve az a lánc megbontható-e? mert ha igen akkor nem nagy melo kicserélni igaz?
vettem egy ilyet :D
http://www.ebay.de/itm/5pcs-ca...

valami ilyesmi a relé...
Sziasztok!

Elszállt az index relém, és a következő kérdésem lenne:
Vettem egy univerzális relét, 5 csatlakozó felület van rajta, de akárhogy is kísérleteztem, nem tudtam bekötni a Zizi indexét, aminek ugye 2 csatlakozója van... annyira jutotta, hogy vagy folyamatosan ég, vagy csak kapcsol egy nagyot, de nem villog...

Valaki tudna ebben segíteni?

hella univerzáis index relé, képet sajna nem találtam róla
Hali!
Neked is küldtem emilt!
Doboz és felfogató keret engem is érdekelne 1990 zzr400-hoz
Hali!
Küldtem emilt!
Sziasztok!
Nem tudtok véletlenül csomagtartót ZZR600-hoz? (93 utáni)
Esetleg nagyobb méretű dobozzal együtt...

Előre is köszi
ha négyhengeres ZZR -ről van szó, akkor lapkás lesz.
ez egyre érdekesebb még egy kis támpont, Vágó úr?
Sziasztok érdeklődnék :) Most vettem Kawát Tavaj ez ugye még csavaros szelep hézag beállitású?:) nem lapkás?
Köszönöm válaszotokat ! ÜDv GÁbor
Nem talált. Annyit még talán elárulhatok, hogy 250-es.
Tegnap voltam Pozsonyban egy motorkiállításon és rátaláltam életem szerelmére