azért mondtam a csatlakozókat (tényleg: szétszedtétek, megtisztítottátok?) mert elvileg 12.7V-tal simán kellene indítania, töltés nélkül is.
a bikakábel nélküli leállás viszont szinte egyértelmű jel, hogy vagy nincs áram/töltés, vagy nem jut el a motorig.
Még egy kérdés: mi az, ami hazavághatja az aksit? Két okból is kérdezem:
1. 3-4 hete semmi gondja sem volt, és látszólag még tegnap (az 1. indításnál) sem, még a 12,7 V is megvan, de mégsem szuperál...
2. Skyfox holnap átjön, és gondoltuk átdobjuk az ő aksiját, próbaképp, de mi van ha olyan geb@sz van, ami egy próba után az övét is hazavágja!? Mer' azt nagyon nem szeretném...
Bocs, igyekszem tanulni, de az csak úgy megy, ha kérdezek...
Tolásig nem jutottunk, autó, bikakábel, pár perc, és indult! Mérni - műszer híján - még nem tudtam, holnap jön Skyfox barátom, és akkor megnézzük az értékeket, h a fesszabályzót tutira kizárjuk (remélem)...
Viszont vannak érdekességek: amint a bikakábel egyik végét eltávolítom, azonnal megáll a gép és elhalványulnak a műszerfal fényei (kvázi visszatérünk a kiindulóponthoz). Töltenék az akksira, de egyáltalán nem veszi a töltést (2 különböző töltővel is próbáltuk, tök kuka). Körülöttem mindenki cellazárlatra tippel, én meg csak reménykedem, h egy akksicserével megúszom!
Kutya Úr!
A Quicksteelben egyenlőre elfoglaltak a blokkolóm beszereléséhez,van bármi tudnivaló a házilagos beszereléshez? esetleg tipp hogy mit hogyan
(a tesztelés most nem érdekes,inkább felfogatási pontok kábelelvezetés stb)
jaja, ha 14, akkor biztosan nincs gond a fesz szabályzóval. másrészt: ha 12.7 az akksi, akkor elvileg indulnia kell... csatlakozók rendben?
esetleg másodikban, tolásra? (kétemberes)
Hát, ezt még nem volt esélyem megnézni, mert nem indul az istenért sem! (+műszer sincs itthon, a közeli autósboltba vittem az akksit kiméretni...)
Dolgozom az ügyön, csak most egyéb tennivaló van, de délután folyt.köv.
Naja, lehet hogy nem a fesszab a probléma gyökere.
Egész jól birom a Kawa nélkül. Tőke lett belőle az egyetemre. Mivel nem volt mivel motorozni, nem költöttem rá, igy most per pillanat nem kell megszakadnom a munkával, és tudok tanulni helyette. Viszont hogy ne maradjak gép nélkül. A Dolmar sztori
Azóta meg felújítottam a régi gépet, a Husqvarnát is, meg a polcon figyel egy harmadik, ami unalmasabb napokra van félretéve
Ööööö, na igen! Tanulságos! Elmentettem a srác e-mail címét! Végigolvastam a képaláírásokat és a kommenteket is, de nekem kb olyan volt, mint a Háború és béke... kínaiul... szétázott lapokon... sötétben...
Viszont jó tudni, h vannak szakemberek a világon, köszi &rash!
www.pestimotoros.hu
a bikakábel nélküli leállás viszont szinte egyértelmű jel, hogy vagy nincs áram/töltés, vagy nem jut el a motorig.
Még egy kérdés: mi az, ami hazavághatja az aksit? Két okból is kérdezem:
1. 3-4 hete semmi gondja sem volt, és látszólag még tegnap (az 1. indításnál) sem, még a 12,7 V is megvan, de mégsem szuperál...
2. Skyfox holnap átjön, és gondoltuk átdobjuk az ő aksiját, próbaképp, de mi van ha olyan geb@sz van, ami egy próba után az övét is hazavágja!? Mer' azt nagyon nem szeretném...
Bocs, igyekszem tanulni, de az csak úgy megy, ha kérdezek...
www.pestimotoros.hu
Viszont vannak érdekességek: amint a bikakábel egyik végét eltávolítom, azonnal megáll a gép és elhalványulnak a műszerfal fényei (kvázi visszatérünk a kiindulóponthoz). Töltenék az akksira, de egyáltalán nem veszi a töltést (2 különböző töltővel is próbáltuk, tök kuka). Körülöttem mindenki cellazárlatra tippel, én meg csak reménykedem, h egy akksicserével megúszom!
Mit gondoltok?
az enyémet így építettük be.
a lényeg, hogy nagyfesz kábelhez (pl. trafó) ne fogasd oda a kábelét, és a fejek vízszintesen álljanak, semmi ne takarja őket. nem ördöngösség.
A Quicksteelben egyenlőre elfoglaltak a blokkolóm beszereléséhez,van bármi tudnivaló a házilagos beszereléshez? esetleg tipp hogy mit hogyan
(a tesztelés most nem érdekes,inkább felfogatási pontok kábelelvezetés stb)
mondom én, indul itten az élet
(én is elindítottam a tizennégyest basszus, ez továbbra is a világ legjobb motorja )
Ha segítsëg kell csak szóljál! Van az öcsémnek műszere, én meg tolásban verhetetlen vagyok! :-) Csörögj rám, hogy miben tudok segíteni!
esetleg másodikban, tolásra? (kétemberes)
Dolgozom az ügyön, csak most egyéb tennivaló van, de délután folyt.köv.
Amúgy mennyinek kéne lennie? 14-14.4?
Én az ilyen "legoban" a szétkapást mindig baromi jól abszolválom, aztán amit szétkaptam, az soha többé nem fog működni...
Egész jól birom a Kawa nélkül. Tőke lett belőle az egyetemre. Mivel nem volt mivel motorozni, nem költöttem rá, igy most per pillanat nem kell megszakadnom a munkával, és tudok tanulni helyette. Viszont hogy ne maradjak gép nélkül. A Dolmar sztori
Azóta meg felújítottam a régi gépet, a Husqvarnát is, meg a polcon figyel egy harmadik, ami unalmasabb napokra van félretéve
Viszont jó tudni, h vannak szakemberek a világon, köszi &rash!
Amúgy hogy bírod a kawa nélkül?