Kérdéssel fordulnék hozzátok.
Most néztem megint csak a gumikat, mert cserés lesz nekem elöl-hátul, és a legolcsóbbat ki is néztem ami akkor a Conti RoadAttack volt.
Szerintem az a motor lehet "aminek nem mondjuk ki a nevét" , ami annak a Japán cégnek a műhelyében készül, aminek az elődje szövőszékeket gyártott! A motor pedig az első országúti motorkerékpár ami átlépte a 300km/h-t a széria gyártású motorok közül! Én erre tippelek!
Helló Köszi hogy válaszoltál most már nem szivárog a víz de mivel még nem raktam fel a középállványt így még csak oldaltámaszon volt és nem igazán tudtam hogy most honnan is szivárog (tömbszelence vagy a vízpumpa fedél). De pénteken be indítottam jól be melegítettem alapjáraton és meg szűnt a szivárgás napok óta csont száraz. És ebből következtetem hogy biztos hogy a fedél alól szivárgott a víz biztos nem kentem alá elég pasztát és hogy jól be melegítettem biztos össze sült. De mégis a tömbszelence lenne a ludas akkor újból szivárogna a víz de hála az égnek nem mert egy 20-perc járatástól még nem kopna ferdén össze a tömbszelence.
lassan két éve van meg a ZZR, és bár kacsingatok más stílus irányába is, eddig fölényes volt a Kawa, bármilyen összehasonlításban. ITT firkáltam róla, nem keveset...
Szia!
Mielőtt még árulónak titulálnátok és megköveznétek, szeretném tisztázni, hogy nem Zzr1400-asom van, hanem aminek itt nem mondjuk ki a nevét!
Én nem látom értelmét az ellenségeskedésnek és rivalizálásnak, hiszen mind a két típus nagyszerű motor és mindkettő felülmúlja az emberi képességeket és határokat! Annak idején szívesen vettem volna a kawát, de magasabb árazása a "kategóriatárs " irányába terelt. Szívesen olvasnék objektív felhasználói tapasztalatokat a "nagytestvérről", hátha még összehoz vele valamikor a sors! Nekem a mai napig baromira tetszik, főleg a műszerfal és az eleje!
Hali UKE. Nem nagyon kéne járatni a csúszó tömszelence első perctől tömít. Ha pl ferdén kapcsolódik ha járatod ferdére kopik össze és nem tömít. Valahol hibázhattál. A járókerék a helyén van? Tettél alá hőáló szilikont? A tömszelence előfeszítése rendben van kb3-4 mm lehet. A kerámia forgó rész rendesen a helyére került? A fészke ki lett takarítva? Nem repedt el? Az álló "szén" a helyén van stb stb. Szed szét óvatosan mégegyszer szerintem látni fogod honnan folyhatott.
Eladó sorba került kedves kis gépem. A fórumon sokan ismerik. Nagyobb váltás miatt adnám el. A fényezés már nincs rajta, mert nem tetszett, de ezt a hírdetésben is írom. Telefonon részletesen is elmondom, ha érdekel.
A hirdetésem: http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Gaben nem használta, csak a topcase tartót...
amúgy ott a pont, vagyis a sorrendtől függ... ha a kipunál csavarozom meg először, akkor az ülés alatti nem kóser, illetve fordítva is igaz... amúgy felül lazán megcsavarozva oda lehet erőltetni a kipuhoz, én attól tartottam, h annyira feszkós lesz a szerkezet, h egyszer csak megadja magát, de ha már nálad is ilyen volt, akkor asszem nem is aggódom tovább!
amúgy sem fogom fel-le pakolni, szóval ha a festés után még1szer fel tudom rakni, akkor már jó vagyok!
hááát, bajban vagyok, mert valami nálam is volt (talán az ülés alatti hátsó csavar... talán) de Gaben nem mondta, h nála probléma lett volna vele. azt tudom, hogy lefelé nagyon könnyen jött, két perc alatt lent volt, de felszerelve nekem 2004-ben lett nem nagyon emlékszem már rá
egy kis elméleti segítséget kérnék... Gabentől hozzám került az általad alkotott oldaldoboz tartó szerkezet. ma feldobtam próbából, és a bal oldali valami irgalmatlan nehezen ment csak fel. először olyan, mintha pár cm-el el lenne szabva (vagy az ülés alatti felfogatónál, vagy a kipunál nem stimmel), aztán némi wd40, izommunka és nem kevés verejték után a helyére került. nincs valami tuti, jól bevált módszered (csavarsorrend, ráolvasás... bármi), amivel könnyebbé tehető a felszerelés?
előre is köszi a segítséged!
amúgy masszív, nagyon f.sza szerkezet, most még leszedtem, némi csiszolás, alapozó és festés után megy vissza a mocira, aztán tavasszal viszontláthatod!
Kérdéssel fordulnék hozzátok.
Most néztem megint csak a gumikat, mert cserés lesz nekem elöl-hátul, és a legolcsóbbat ki is néztem ami akkor a Conti RoadAttack volt.
Most viszont ilyen árban van:
RoadAttack
Viszont vannak másik gumik, amik nem párban akciósak, de olcsóbbak, és szerintem talán jobbak is, mint a Conti.
Pl:
Z6
Z6 Rear
Tehát egy garnitúra Z6-os megállna durván 62 ezerből, míg a Conti 4-5 ezerrel drágább.
Néztem PilotRoad-ot is, PilotRoad , de az is 76 ezerbe kerül.
Szóval a kérdésem az lenne, hogy elérhető áron, akkor vállalható lenne a Metzeler? 400-as zizire kellene.
Köszi!