Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Kérdéssel fordulnék hozzátok.
Most néztem megint csak a gumikat, mert cserés lesz nekem elöl-hátul, és a legolcsóbbat ki is néztem ami akkor a Conti RoadAttack volt.

Most viszont ilyen árban van:

RoadAttack

Viszont vannak másik gumik, amik nem párban akciósak, de olcsóbbak, és szerintem talán jobbak is, mint a Conti.

Pl:

Z6

Z6 Rear

Tehát egy garnitúra Z6-os megállna durván 62 ezerből, míg a Conti 4-5 ezerrel drágább.

Néztem PilotRoad-ot is, PilotRoad , de az is 76 ezerbe kerül.

Szóval a kérdésem az lenne, hogy elérhető áron, akkor vállalható lenne a Metzeler? 400-as zizire kellene.


Köszi!
91-es 500-as zzr-hez tud-e valaki eladó oldaldobokozolt, vagy ha estleg van valakinek képet tudna-e küldeni?
srácok akinek van zzr 500-as tapasztalata legfőképpen alkatrész ügyileg csörgessen már meg visszahívom
nagyon fontos lenne +36304711056
akkor egyre gondolunk!
Szerintem az a motor lehet "aminek nem mondjuk ki a nevét" , ami annak a Japán cégnek a műhelyében készül, aminek az elődje szövőszékeket gyártott! A motor pedig az első országúti motorkerékpár ami átlépte a 300km/h-t a széria gyártású motorok közül! Én erre tippelek!
helo.zzr 400 asra milyen gumiaid vanak és milyen árban.a gsxf hátso lámpát menyiért adod.elöre is köszi.
ezen nekem is jár az agyhelyem! a sólyom-hajcsárokra tippelek, de ha igazam is van, a miértje továbbra sem tiszta...
Lehet, hogy csak nekem magas, de minek nem mondjuk ki a nevét? Légyszi mondjátok már ki nekem, aztán hallgatok róla a sírig :)
b
Helló Köszi hogy válaszoltál most már nem szivárog a víz de mivel még nem raktam fel a középállványt így még csak oldaltámaszon volt és nem igazán tudtam hogy most honnan is szivárog (tömbszelence vagy a vízpumpa fedél). De pénteken be indítottam jól be melegítettem alapjáraton és meg szűnt a szivárgás napok óta csont száraz. És ebből következtetem hogy biztos hogy a fedél alól szivárgott a víz biztos nem kentem alá elég pasztát és hogy jól be melegítettem biztos össze sült. De mégis a tömbszelence lenne a ludas akkor újból szivárogna a víz de hála az égnek nem mert egy 20-perc járatástól még nem kopna ferdén össze a tömbszelence.

Üdv :UKE
"azok, akik nevét nem mondjuk ki"

lassan két éve van meg a ZZR, és bár kacsingatok más stílus irányába is, eddig fölényes volt a Kawa, bármilyen összehasonlításban. ITT firkáltam róla, nem keveset...
Szia!
Mielőtt még árulónak titulálnátok és megköveznétek, szeretném tisztázni, hogy nem Zzr1400-asom van, hanem aminek itt nem mondjuk ki a nevét!
Én nem látom értelmét az ellenségeskedésnek és rivalizálásnak, hiszen mind a két típus nagyszerű motor és mindkettő felülmúlja az emberi képességeket és határokat! Annak idején szívesen vettem volna a kawát, de magasabb árazása a "kategóriatárs " irányába terelt. Szívesen olvasnék objektív felhasználói tapasztalatokat a "nagytestvérről", hátha még összehoz vele valamikor a sors! Nekem a mai napig baromira tetszik, főleg a műszerfal és az eleje!

Üdv minden motorosnak!
Szia!

Lenne egy Kawácska, persze nagyobb.

Majd meglátjuk, hogy alakul :)
? Kicsi07 ?


De, az is Zizkó, vagy bármi, csak nagyobb legyen?
ITT

üdv, márkatárs, a hazai ZZR-esek gyűjtőhelyén, már vagyunk egy páran, akik ilyen vassal rójuk az utakat
Sziasztok!
Zzr1400-nak van magyar fóruma, ha igen akkor hol találom?
Hali UKE. Nem nagyon kéne járatni a csúszó tömszelence első perctől tömít. Ha pl ferdén kapcsolódik ha járatod ferdére kopik össze és nem tömít. Valahol hibázhattál. A járókerék a helyén van? Tettél alá hőáló szilikont? A tömszelence előfeszítése rendben van kb3-4 mm lehet. A kerámia forgó rész rendesen a helyére került? A fészke ki lett takarítva? Nem repedt el? Az álló "szén" a helyén van stb stb. Szed szét óvatosan mégegyszer szerintem látni fogod honnan folyhatott.
Kedves Brutus20!

Eladó sorba került kedves kis gépem. A fórumon sokan ismerik. Nagyobb váltás miatt adnám el. A fényezés már nincs rajta, mert nem tetszett, de ezt a hírdetésben is írom. Telefonon részletesen is elmondom, ha érdekel.
A hirdetésem: http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Szia
sport motoroknál találsz egyet pár napja rakták fel!
háj! Valaki nem tud egy jó állapotú zzr 400 vagy 500-ast, amit nem orosz rulett megvenni? köszi.
Ne hülyéskedj, semmi gond, csak azt hittem, már nem él a freemailed...

Pussz.
felül csak hatos csavar van, amott nyolcas, tehát a kisebbel kell kezdeni, az fix... amőgy meg fémből van, tehát valamennyit engednie kell
Gaben nem használta, csak a topcase tartót...
amúgy ott a pont, vagyis a sorrendtől függ... ha a kipunál csavarozom meg először, akkor az ülés alatti nem kóser, illetve fordítva is igaz... amúgy felül lazán megcsavarozva oda lehet erőltetni a kipuhoz, én attól tartottam, h annyira feszkós lesz a szerkezet, h egyszer csak megadja magát, de ha már nálad is ilyen volt, akkor asszem nem is aggódom tovább!
amúgy sem fogom fel-le pakolni, szóval ha a festés után még1szer fel tudom rakni, akkor már jó vagyok!

azért köszi!
hááát, bajban vagyok, mert valami nálam is volt (talán az ülés alatti hátsó csavar... talán) de Gaben nem mondta, h nála probléma lett volna vele. azt tudom, hogy lefelé nagyon könnyen jött, két perc alatt lent volt, de felszerelve nekem 2004-ben lett nem nagyon emlékszem már rá
hali kutya!

egy kis elméleti segítséget kérnék... Gabentől hozzám került az általad alkotott oldaldoboz tartó szerkezet. ma feldobtam próbából, és a bal oldali valami irgalmatlan nehezen ment csak fel. először olyan, mintha pár cm-el el lenne szabva (vagy az ülés alatti felfogatónál, vagy a kipunál nem stimmel), aztán némi wd40, izommunka és nem kevés verejték után a helyére került. nincs valami tuti, jól bevált módszered (csavarsorrend, ráolvasás... bármi), amivel könnyebbé tehető a felszerelés?

előre is köszi a segítséged!

amúgy masszív, nagyon f.sza szerkezet, most még leszedtem, némi csiszolás, alapozó és festés után megy vissza a mocira, aztán tavasszal viszontláthatod!